Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@mocher- dokładnie jak jest pod kiera to tylko dodatkowy problem przy rozpoławianiu, ale ogólnie to tam orbitrol pasuje nie wiem czy oryginalnie nawet tam nie montowali, i z nagrzewnicy rezygnować nie trzeba, choc i tak mary efekt z tej nagrzewnicy jest...

Opublikowano

pod kierownicą to troche kiepski pomysł moim zdaniem bo przy każdym rozpoławianiu ciągnika trzeba odpowietrzać wspomaganie

 

 

Rozpoławiałem już kilka razy i jakoś nigdy nawet nie pomyślałem o odpowietrzaniu.

Opublikowano

Ja proponował bym założyć pod kierownicą ze względu na to że będzie lżej chodzić niż pod sprężarką czy chłodnicą. Ewentualnie jak komuś będzie przeszkadzać przy rozpoławianiu to proponuje umiejscowić go gdzieś w okolicach wydechu :D

Opublikowano

Rozpoławiałem już kilka razy i jakoś nigdy nawet nie pomyślałem o odpowietrzaniu.

 

W instrukcji napraw jest jak dobrze kojarzę napisane, że aby odpowietrzyć taki układ wystarczy skręcić kierownicą najpierw chyba maksymalnie w lewo później max. w prawo i tak ze 3 razy powtórzyć i po kłopocie

Opublikowano (edytowane)

witam, byłem u znajomego oglądnąc co i jak z tym orbitrolem pod kierownicą, zdjęcia nie zrobiłem, bo nie warto(zbytnio nie było by widać) ale widziałem to i mam koncepcję by to tak zrobić, jutro mi ma przywieść kurier części, także jak będę to przerabiał to zrobię kilka zdjęć krok po kroku, co przyciąłem co dorobiłem i wstawię tutaj, może się przydają komuś

Edytowane przez azifelek115622
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj rozmawiałem z kolegą, który m ma w jednej dwunastce orbitrol, a w drugiej półserwo , i mówi ze o wiele lzej kreci sie na tym półserwie, nawet na wolnych obrotach leciutko.

Edytowane przez ursus1991
Opublikowano
Wstawiając orbitrol pod kierownicą odpadają problemy z przegubami wałka kierowniczego przy bloku silnika. Zawsze to mniejsze luzy.
i o to właśnie chodzi. Może kiedyś będę zmuszony wymienić serwo to wtedy będę robił tak aby było jak najmiej krzyżaków.
witam, byłem u znajomego oglądnąc co i jak z tym orbitrolem pod kierownicą, zdjęcia nie zrobiłem, bo nie warto(zbytnio nie było by widać) ale widziałem to i mam koncepcję by to tak zrobić, jutro mi ma przywieść kurier części, także jak będę to przerabiał to zrobię kilka zdjęć krok po kroku, co przyciąłem co dorobiłem i wstawię tutaj, może się przydają komuś
czekamy ;)
Opublikowano

Ja przerobiłem w 1201 na pól serwo i jestem nie zadowolony. Problem taki ze ciężko się kręci i czasami się zacina i nie idzie ukręcic kierownica jak by był brak oleju, jak się trochę po siłuję to puści.

Opublikowano

może zastosowałeś przewody o zbyt małej średnicy, miałem kiedyś podobną sytuację w starze 200 były zbyt cienkie przewody i wszystko się dławiło i nie chodziło tak jak powinno

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bimberpoludnie
      Cześć. Wiosna założyłem orbitrol do mojego 1224. Cały układ. Wymieniłem jeszcze pompe na nową, bo na starej i serwie na wolnych obrotach ciężko kierownicą kręcić było. 
      Zaworu w zbiorniczka nie zaślepiłem, a wkręciłem go na regulacji na max. Układ zalany czerwonym ATF
      Po wymianie przez pierwsze 50 godzin rewelacja. Później na wolnych obrotach przestało działać skręcanie w lewo. Koła trochę wkręcany, potem kierownica luźno się kręciła. Po dodaniu gazu koła skrecaly, jednak przy maksymalnym skrecie kierownicą nie miała oporu, jakby orbitrol puszczał. 
      Kontakt ze sprzedającym --;wysłałem orbitrol na reklamację a że ciągnik potrzebny kupiłem u niego drugi. Założyłem i od. Razu to samo co było, plus to, że kierownica raz działa lekko, a raz ciężko - niezależnie od obrotów. Jak działa z oporem i skręcę maksymalnie w prawo, to przez jakis czas działa lekko. Zrobiłem na tym juz 10 godz ale pracować się z tym nie da.
      Co sprawdzić? Pomocy
    • Przez Łukasz98
      Witam . Chciałbym zrobiszc wspomaganie na orbitrolu. Ma ktoś może wymiary i rysunek podstawy orbitrola ? I oczywiście mile widziane zdj,jakies radyitp.
    • Przez Michal385385
      1) Witam, otóż pierwszym moim pytaniem jest - gdzie dostanę taki filtr do wspomagania C385 DE LUXE? Po odkręceniu w środku znajduje się kilka małych okrągłych sitek. Czy będzie tu pasował filtr wkręcany bodajże PP 8.4 ?
      2) Jak prawidłowo powinno się zalewać nowy olej, a następnie odpowietrzać wspomaganie serwomechanizmu? Bo według instrukcji jest napisane, aby kręcić po 10razy w lewo i prawo do oporu, lecz problemem jest to, że po chwili kręcenia w lewo, czy też prawo powstaje tak ogromny opór, że za chiny dalej nie chce się przekręcić kierownica.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru życzę!


    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie,ciężko się kieruje w ursusie 1634 i niewiem czy wina leży po stronie pompy czy orbitrol?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v