Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

jest idealne, tzn. 10 MPa

Nie jest idealne. powinno być 1 do 1,1MPA

Opublikowano

idealnie książkowo jest 0,1 MPa + 0,05MPa (10,5 +0,5 kg/cm2) czyli nie musi być 11 bar bo prawidłowo jest 10 do 11 bar a w starszych ciągnikach nawet przy 8 bar działa prawidłowo.

Opublikowano (edytowane)

jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumiałość kupiłem niedawno ursusa 912 i niewiem od czego jest ta wajcha pod siedzeniem z prawej strony prosę o pomoc

Edytowane przez patrykc360
Opublikowano

Maxymalnie do przodu włączony WOM niezależny od prędkości jazdy .

Na środku wyłaczony WOM .

Maxymalnie do tyłu włączony WOM przez biegi czyli zależny od prędkości jazdy(w praktyce rzadko który miał ten zależny napęd).

Ważne tą wajchę przełączać przy zgaszonym motorze.

Opublikowano

WOM normalnie wł/wył pod obciążeniem robisz przy kierownicy, a tą dźwignia możesz go włączyć na min. obrotach ciągnika 540/1000 obr - wyłączyć - lub włączyć obroty niezależne jak w C-360 (tylko to jest opcja i może to być puste miejsce).

 

Poczytaj instrukcji a dowiesz się więcej (bo pewnie pojawi się pytanie jak zmienić obroty z 540/100).

Opublikowano

Witam, mam taki problem. Wyobraźcie sobie URSUSA 912 i dźwignią przy kierownicy załączam WOM i jest wszystko dobrze wałek się kręci ale gdy wyłączę WOM to on nadal się kręci ale ręką wałek zatrzymam. Olej do tylnego mostu dochodzi sprawdzałem rurki, mikropompka jest nowa. Tak się zastanawiam czy tłok hamulca WOM ma jakieś pierścienie, bo wg katalogu części jest tylko tłok kompletny i to wszystko.Może ten tłok ma pierścienie i te pierścienie są do wymiany. Albo jest gdzieś jakiś przeciek miedzy tylnym mostem a korpusem WOM. Co wy na to?

Opublikowano

tłoki są miedziowane czy całe miedziane. to są części wymienne przychodzą 4 sztuki i nie ma na nich żadnych pierścieni czy oringów. wykręć WOM i zobacz w jakim stanie są te tłoczki.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tak. Tą dźwignię przełączasz tylko przy wyłączonym silniku.

Do włączania wom-u w czasie pracy silnika używa się dźwigni przy kierownicy.

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam taki problem. Wyobraźcie sobie URSUSA 912 i dźwignią przy kierownicy załączam WOM i jest wszystko dobrze wałek się kręci ale gdy wyłączę WOM to on nadal się kręci ale ręką wałek zatrzymam. Olej do tylnego mostu dochodzi sprawdzałem rurki, mikropompka jest nowa. Tak się zastanawiam czy tłok hamulca WOM ma jakieś pierścienie, bo wg katalogu części jest tylko tłok kompletny i to wszystko.Może ten tłok ma pierścienie i te pierścienie są do wymiany. Albo jest gdzieś jakiś przeciek miedzy tylnym mostem a korpusem WOM. Co wy na to?

 

 

Między tylnym mostem a korpusem WOM są 2 oringi. Może tam masz przeciek.

 

 

Sory, są 3 oringi 180x3.

Edytowane przez tomek83

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez margoo78
      Mam wielki problem z zakupem dobrej dętki na tył C385. W ubiegłym roku dałem się namówić na wulkanizacji podczas naprawy kapcia na nową dętkę, bo mówili, że stara już ma kupę łatek lepiej wymienić. Odrazu odradzili kabata, bo dużo reklamacji. Załozyli mi nexen, bo to dobre. Po 2 godzinach kapeć. Okazało sìę, że dętka rozeszła się na szwie. Wymienili mi w ramach reklamacji na mammut. Ta miała być lepsza. Po niecałym roku ta się rozłazi na szwie i co robić? Szukam starej grubej dętki.
    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v