Bartizi00m

C 385 WOM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pejton    0

Widziałem coś takiego, ale to robiła fabryka na zamówienie. Na marginesie nadmienię, że ten ciągnik miał dwie kierownice - druga z tyłu a był to ciągnik robiony przez Ursusa na zamówienie Lasów Państwowych.


parę ha i para rąk do pracy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil18fmr    16

Po mijemu to niemożliwe. Przedni wom podobno nie idzie ze skrzyni. momet obrotowy przekazywany jest bezpośrednio z wału korbowego przez jakąś tam przekładnie redukującą obroty (z bloku silnika). tak słyszałem.... i nie chcę się mądrzyć bo dokładnie nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to nie zadna przekladnia jezeli chodzi o przedni wałek odbioru mocy tylko wom jest napedzany specjana pompa olejowa tak jak teraz w nowych ciagnikach i nie tylko.. sa zamontowane do womu 2 weze olejowe... a czy w c-385 mozna zamatawac to sadze ze tak tylko trzeba troszke pogłowkować....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Widziałem kompletny pszedni TUZ z WOM-em napedzanym hydraulicznie.Całość była zdemontowana z ciągnika JD.Wystarczy podpjąć węże pod zewnętsznom hydraulike C-385 i jazda .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

I z jaką prędkością taki WOM napędzany hydraulicznie będzie się kręcił :-.

W ursusach napęd pochodzi od koła pasowego z przodu silnika które jest połączone z przekładnią redukcyjną przegubem kardana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malin1986x    0

witam użytkowników forum mam problem z 80 tką . kupiłem ją 3 m-c temu i nie zabardzo sie orientuje w jej konstrukcji.

jak zaczepiam do niej dużą prase do siana to jak ma troche ciężej to wałek staje a silnik pracuje lekko. znajomy twierdzi ze to pompa która pompuje olej do kosza wałka.

i tu mooje pytanie

jak nazywa sie ta pompa i jak ją wymienic> pozdro malin :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    9

Jak my ją wymienialiśmy w 914 to sprzedawca z Grene mówił na nią mikropąpka. Niestety trzeba rozpołowić ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    306

nie koniecznie trzeba przypuszczać najgorsze, że to pompa. Też tak miałem po kupnie 902 okazało sie że poprzedni właściciel majsterkował coś w koszu i pozamieniał kolejność tarcz i pierścieni, a najlepsze to że było o jedną tarcz za mało. Jeżeli ciągnik podnosi maszyny na TUZ-e, kipruje przyczepy i jest stan oleju w skrzyni to najpierw przejrzyj kosz, na pewno łatwiej tam zajrzeć niż rozpołowić ciągnik na pół i okaże sie że niepotrzebnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10
nie koniecznie trzeba przypuszczać najgorsze, że to pompa. Też tak miałem po kupnie 902 okazało sie że poprzedni właściciel majsterkował coś w koszu i pozamieniał kolejność tarcz i pierścieni, a najlepsze to że było o jedną tarcz za mało. Jeżeli ciągnik podnosi maszyny na TUZ-e, kipruje przyczepy i jest stan oleju w skrzyni to najpierw przejrzyj kosz, na pewno łatwiej tam zajrzeć niż rozpołowić ciągnik na pół i okaże sie że niepotrzebnie

 

Kolega ma racje, zerknij najpierw do kosza to nie jest dużo roboty, a to że tarczek było za mało to niekoniecznie czyjaś wina tylko zużycie. Najprostszym sposobem naprawy w takim przypadku jest dołożenie następnej pary tarczy i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo16    24

W moim c 385A poprzedni właściciel pomylił kolejność tarcz i jedna pękła i zablokowała wszystko tak że wałek cały czas sie kręcił ale potem coś sie poluzowało i działał tylko na pusto tak jak mówi @binek sprawdź kosz. Mój wujek miał jeszcze coś takiego że gdzieś sie frezy wyrobiły i też chodził jak było lekko a pod obciążeniem wałek stawał.


Ursus C385A główny koń roboczy
Ursus C360 pomocnik C385A
Ursus C330M pomocnik pomocnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malin1986x    0

witam ponownie rano zmierzyłem ciśnienie jakie daje owa mikropompa i sie okazało ze daje tylko 8 atmoswer:/ wiedz to raczej ona z tego co wiem powinna mieć ciśnienie rzędu 15 atm. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6

U nas też kiedyś tak było, że wałek niechciał się załączyć lub jak się załączył to sam sie wyłączał, i wina była mikropomka. Najgorsze w tym jest że trzeba ciągnik rozpołowić, a to niejest taki łatwe, cały dzięń roboty :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    105

Ciągnik trzeba rozpołowić pomiędzy skrzynią przekładniową a skrzynią pośrednią. Są dwa rodzaje mikropompki z niski lub wysokim zębem trzeba zobaczyć jak jest w ciągniku zamontowana.

Pytanie czy działa ci wzmacniacz momentu czyli żółw zając jak ta przekładnia działa poprawnie to sprawdź same sprzęgło wałka może tam jest cos nie tak. Ciśnienie w układzie wzmacniacza i wałka odbioru Mocy powinno wynosić max 1,2 mPa. Z doświadczenia wiem ze na gorącym oleju jest 0,8 mPa przy niskich obrotach i wałek kręci dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

może wystarczy oleju do skrzyni dolać czasami sie tak robi na nierównościach rozłacza bo olej spływa w jeden koniec mostu i nie ma co zassać pompa sprawdz stan oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    709

Przyczyną mogą być również uszczelki manżetowe w koszyku przekaźnika. Koszt i robocizna niewielka, łatwiej to zobaczyć niż ciągnik rozpoławiać, a przy takim ciśnieniu to powinno działać.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mateuszferguson
      Witam wszystkich. 
      Panowie mam do was kilka pytań. Kupiłem jakiś rok temu Ursusa c 385 i postanowiłem wziąść się za remont sprzegła wom, kupiłem katalog części do ciężkiej serii Ursusa miałem do wymiany korpus wom bo ten gość tak dbał że wyrobiło frezy w samym korpusie co wkłada się końcówkę, puzniej rozbierałem tarczki okazało się że tarczek powinno być 5 w ursusach 912 do 1614 wdl tego wkatalogu a było 4 w starym korpusie
      I tu jest pytanie co do tego bo wdl katalogu powinna iść  sprężyna - >tarcza oporowa - > tarczka zębata->i tarczka (słoneczko) na przemian czyli zębata słoneczko zębata słoneczko(5 tarczek i 6 słoneczek) i na koniec tarcza zewnętrzna to gruby pierścień i zabezpieczony dużym segerem, lecz  nie mogłem za cholere założyć segera i wymontowałem tarczę oporową. Wtedy mogłem założyć seger bez najmniejszego kłopotu, luz na tarczkach jest taki do 3 mm palcem mogę ustawić każda tarczkę aby zęby były równo ułożone, czy tarcza oporowa jest potrzebna w takim razie? Dodam że tłoczysko było dociśnięte do ściany korpusu jak składałem tarczki, sprzęgła jeszcze nie montowałem bo chce dowiedzieć się od was czy to będzie chodzić wgl. Troszkę studiowałem internet że wałek może nie chodzić jeśli będzie padnięta mikropompka w skrzyni pośredniej jeśli nie będzie wytwarzała 11atm, ale bardziej mnie teraz interesuje ta tarcza oporowa bo nie wiem czy znów to rozbierać i ma być ta tarcza czy nie? 
      Jeszcze jedno pytanie najdurniejsze jakie może być 😅 korek spustowy oleju jest na skrzyni pośredniej, na tylnym moście są dwa korki czy jeden? Bo jeden odkręciłem  on jest bardziej przy butli pneumatyki umiejscowiony  a drugi jest ale jego nie zaczepialem narazie on jest na takim dekielku na cztery śruby pod lekkim kątem jest na środku skrzyni przysłania go zaczep polowy to też jest spustowy korek? No i ile tego oleju mieści się w skrzyni pośredniej i skrzyni biegów w tej kociubie 🤣 
    • Przez wojtek2008
      Mam taki problem , jak mam właczony wom w ciagniku to zeby go wyłaczyc bez wyłanczania pompy powinno sie uzywac wajchy która sie zanjduje przy kierownicy. u mnie jak ruszam tą wajchą to wom sie wcale nie wyłancza. Czy moze wie ktos co sie mogło zepsuc i jak to naprawic ?? niedługo przyjdzie czas na robieni oprysków w polu a taka awaria Prosze o szybką POMOC !!!
    • Przez xero11
      Witam. Mam pewien problem. Mianowicie: Kupiłem kilka dni temu Ursusa c-385 za dosć ciekawą sume ( niską) tylko jest w nim mankament.: Sprzedawca powiedział że nie działa WOM. No i tak jest. Po pierwsze to nie wiedział jak go właczyc, ale mówił ze i tak nie działa, a jak oddam do mechaika, to mi wszystko pokaże. I chciałbym zapytać jak włącza się WOM? Po koleji co trzeba zrobić? ( moze po prostu nikt nie umiał go włączyć ) Po drógie..Podnośnik po odpaleniu nie podnośił, ale jak sie dalo wajchę w dół, to opadał normalnie..dopiero po jakichs 15 min. zaczęło podnoszenie działać. A po zgaszeniu ciagnika, poooowoli opadał ( jakies 15 cm na 3 godz ;D ) Czy to i zarazem ten WOM, to idzie z jednej pompy, która może być "popsuta"? Odrazu dodam że wałkiem da się zakrecić ręką. I jeszcze takie pytanko odrazu: Przy kierownicy mam 3 wajchy: 1 od lewej to niby od WOM'u ( nie wiem jak powinna byc ustawiona), 2 ( srodkowa) to ten "przyspieszacz) , 3- własnie nie wiem od czego jast ta 3 wajcha ( pierwsza od prawej) W książce jest nazwana : Dźwignia recznej regulacji pompy wtryskowej, sęk w tym ze nie wiem, jak to zrozumieć. Z góry dziękuję za jaką kolwiek pomoc
    • Przez dkkrzysiek
      Witam,
      Mi na wale miernika impulsów z jednaj strony ścięło frez trzymający widełka prawe. Chcę wymienić cały wał na nowy.
      Czy mogę odkręcić koło, blaszki itp. wyjąć go a następnie wsadzić nowy.
      Czy jest tam w środku taki mechanizm że  muszę rozbierać i dobierać się do niego od góry.
      Pozdrawiam
    • Przez debrzyna
      Z czego jest odlany tylny most i czy to jest spawalny materiał 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj