Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mam problem z hydraulika robilem remont skrzyni i po złozeniu cisnienie na wolnych obrotach 30 atm na max obrotow 100 kierownica cieżko sie kreci agregatu siewnego podnieśc niechce przed było ok może ktoś coś poradzi . ciagnik 3095

Opublikowano

Kolego,można wiedziec jaka pompę kupiłeś?boscha?jak cś podaj cenę.ja obecnie jestem na etapie poszukiwania pompy wtryskowej do mf 3080 ,juz nawet uslyszalem 3 tys dolarow :lol:

Opublikowano

Ona już byla regenerowana...moc poszła ostro do przodu,ale razem ze spalaniem...i w tym sęk...i właśnie zastanawiam się nad nową...szukam i szukam i nie moge nigdzie trafic na nowe pompy do Perkinsa 6-cyl

Opublikowano

W moim 3080 była regenerowana pompa, i nie ma wzrostu spalania ciągnik sprawuję się tak jak na oryginale remont kosztował ponad 1000 zł. Ważne żeby regeneracja była przeprowadzona na nowych częściach a nie na używanych z kilku zrobiona jedna

Opublikowano

Słuchajcie mam takie pytanie. Posiadam MF 3095 wszystko śmiga bardzo dobrze, ale zastanawia mnie jedna rzecz. A mianowicie chodzi o to duże pokrętło od głębokości. U mnie cięgła są maksymalnie opuszczone jak ono jest ustawione na "5" czy można to jakoś regulować?? Bo połowa tej regulacji jest nie wykorzystana. Proszę o odpowiedź

Opublikowano

Ni ja też tak robię ale np jak podnoszę pług to przekręcam to pokrętło na 0 a jak chce całkowicie opuścić ramiona to wystarczy że dam na 5 i już są na samym dole. A reszta tej regulacji?? U ciebie też tak jest??

 

A i jeszcze jedno pytanko. Jest może świeca żarowa??? Jak tak to gdzie bo mi sie zdaje że ona jest wkręcona od czoła w kolektorze ssącym ale tam jest też taka rurka, ona prowadzi od filtra paliwa i jak ją odkręcam to kapie paliwo.

A chcę wykręcić świece bo chyba nie grzeje jak jest zimno to słabo pali

Opublikowano (edytowane)

Jest tam swieca żarowa i tą rurką jest doprowadzone paliwo,czyli przekręcasz kluczyk na raz i grzejesz świece aż usłyszysz delikatny wystrzał i wtedy świeca daje płomień ognia w kolektor ssący i odpalasz,lub przekręcasz kluczyk do końca nie wciskając sprzęgła to tak samo swieca sie grzeje i jak jest wstrzał to zapalasz.Wracając do pokrętła to ja jak podnosze to jojstikiem a pokrętła nie ruszam bo jak dam jojstik na dół to opada na tą samą głębokośc,a przy oraniu też mam ustawione na 5 do 6 bo zazwyczaj mam ramiona podwieszone najwyżej na wieszakach jak sie da, bo jak przewracam płóg to wlókł się po ziemi. Sory za tamten post.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

No ja tak właśnie myślałem że to jest ta świeca ale zaniepokoiło mnie to paliwo i dlatego musiałem się upewnić. Ale teraz jak wiem to musze ją wykręcić bo raczej nie grzeje i kupić nową bo szkoda rozrusznika i akumulatora

Opublikowano

Wez wykręc swiece tak aby rurka z ropą była przykręcona załóż kabelek i niewiem czy nie musi dotykac silnika(masa) i tak sprubój podgrzac to bedziesz widział czy grzeje czy nie

Opublikowano

Mam luzy w MF 3095 na przedniej osi. Rozebraliśmy obudowy i rzeczywiście okazało się że tulejki są wybite. Ale nie to jest moim problemem. Wałek który wychodzi z przedniego mostu raz że jest bardzo wybity ma duże luzy i ok 50% frezu, odkręciliśmy bodajże 6 śrub ale to nie chce zejść. I czy ciągnąć to na siłę?? (myślę że to jakieś łożyska mogą trzymać ale nie jestem pewien) Boję się żeby czegoś nie urwać żeby nie narobić sobie kłopotu. Może ktoś to robił i wie jak to zrobić to za pomoc był bym wdzięczny.

Opublikowano

Roboty przy tym jest od groma. Najpierw zdejmujesz koła. Później odkręcasz dekle po czym musisz wyciągnąć sworznie z zwrotnic razem z łożyskami. To jest najgorsze ponieważ bardzo ciężko wychodzą i najlepiej mieć do tego ściągacz. Później wyciągasz zwrotnice razem z półosiami. Półosie wychodzą z mechanizmu różnicowego i dopiero wtedy masz możliwość wyciągnięcia go razem z wałkiem ataku. Podstawa to musisz zrobić tuleje na przód. Tak aby most był dobrze osadzony i wycentrowany bo inaczej po pół roku zetnie Ci tryby z wałka. My wałek naprawiliśmy w ten sposób, że obcięta została końcówka z frezami(przed gwintem kawałek) następnie kupiliśmy wałek womu od 60'tki gdzie końcówka również była obcięta. W wałku wyfrezowany otwór, a przy womie ztoczony kawałek aby jedno wprasować w drugie. Po czym wałek porządnie obspawany. I wszystko w odwrotnej kolejności składane. Pamiętaj o kupnie nowych uszczelniaczy na wałek bo w przeciwnym razie będzie się lał ojej.

Sam robiłem to 3 razy tak więc już obeznany w temacie jestem.

 

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Panowie czy w MF 3080 trzeba odjechać przednim mostem żeby zdjąć miskę olejową?

A gdzie podział się temat "pytania dotyczące 3080 i pochodne" z podpiętych? Chciałem tam zadać to pytanie ale nie ma tego tematu.

 

Edit

 

Znalazłem inf., że w 3085 najlepiej odjechać przodem bo trudny jest dostęp do dwóch śrub. Czy ktoś wie jak to może być w 3080 bo to trochę inny silnik.

Edytowane przez marek3080
Opublikowano

Jak to możliwe że drugi raz w ciągu 3 lat padł mi docisk sprzęgła w MF 3080 ? Znajomy stwierdził że pewno na półsprzegle się jeździ a ja się zastanawiam czy na pedale sprzęgła powinien być jakiś luz jałowy? Może pompka sprzęgłowa przy pedale nie odpuszcza do końca jak puszcze sprzęgło? Czekam na jakieś sugestie.

Opublikowano

U mnie w 3060 jest troszke luzu ze pedał mogę sam jeszcze do góry podwadzić delikatnie a chodzi już nie rok czy dwa :) Jak już to nie to. Moze ten wysprzeglik bo chyba jest jakiś bezpośrenio przy sprzęgle. Nie zagladałem tam wiec nie wiem mogę się mylić.

Opublikowano

ostatnio robiłem sprzęgło w 3060 po operacji wszystko działa i jest ok poza tym ze nie działa mi obrotomierz, cos musiałem przeoczyć, doradzi ktoś gdzie jest czujnik lub kostka której mogłem nie podłączyć? wszystko przepatrzyłem i nic:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v