Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

aha no i można by jeszcze zrobić bak pod kabiną tak jak w zetorach żeby tych bań ropy nie trzeba było na maskę wciągać :D ale dla mnie to nie problem, z tym że wygodniej może być :rolleyes: no i można by oczywiście wspomaganie kierownicy założyć ale ktoś już chyba o tym pisał :D

Opublikowano

Mnie w tych traktorach najbardziej denerwuje umiejscowienie drążka od zmiany begów mogli by to przerobić choć tak jak w c330 a żeby nie huczało czy wyło to raczej wątpił bym że coś by się dało zrobić te ciągnik już tak ma jeśli by miał być nowy z tym samym silnikiem to nie wiem...

Opublikowano

nie słyszałem żeby ursus ogłosił upadłość.a mi akurat podoba się że biegi włącza się przy kierownicy.chociaż jak włoży się przodek to wiadomo że umiejscowienie wajchy będzie musiało być inne.a jeżeli bez przedniego napędu to proponował bym miękki przód jak w 355.

Opublikowano

Nie zbankrutował aczkolwiek do końca roku poznamy prawdę.Są 3 wyjścia 1.Wykupienie Ursusa przez jakąś firmę 2.odbudowa Ursusa siłami Bumaru 3.Najczarniejsza opcja czyli upadek.

Opublikowano

nie no chyba będą produkować.za dużo ursusów po polskich polach jeździ żeby części nie produkowali.przecież New Holland kupił FMŻ i nadal produkuje części do bizonów.

wcale bym się nie zdziwił jakby ursusa kupił zetor.

Gość Profil usunięty
Opublikowano
Ja w C-360 zmienił bym aby to zeby było można używać podnośnika bez włączania pompy, a po za tym to chyba nic...

Jak Ty chcesz używać podnośnika bez włączonej pompy? :D

Opublikowano

Znaczy źle sie wyrazilem, chodziło mi o to by używać podnośnika bez korzystania z WOM-u ... a jak jest dobre tłoczysko i rozdzielacz to podnośnik nie bedzie opadał nawet pod dużym cięzarem...

Opublikowano

Była mowa o trybach w tylnym moście od Zetora, takowe znalazłem na allegro, tylko że polska podróbka - http://www.allegro.pl/item503626618_para_k...ra_i_c_360.html - Oryginały kosztują też u tego sprzedawcy 600 zł. netto. Ale czytałem, że trzeba podkładkę dotoczyć (lub dobrać) pod wałek ataku, żeby tryb w tryb dobrze pasował - nie wiem czy to prawda. Po takim zabiegu na 5-tce ma być błoga cisza :D

Opublikowano
nie no chyba będą produkować.za dużo ursusów po polskich polach jeździ żeby części nie produkowali.przecież New Holland kupił FMŻ i nadal produkuje części do bizonów.

wcale bym się nie zdziwił jakby ursusa kupił zetor.

 

 

A mi się zdaje że do Bizona już coraz ciężej o części.Co do tematu to coś ruszyło z projektem?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No dobra, ale jaki to ma związek z reaktywacja C-360?

Opublikowano

Juz to bylo tyle razy pisane ze to nie zwolnice wyja tylko przekladnia stozkowa. I to w niej trzeba wymienic kola zebate na takie o zebach skosnych. Jesli jednak i zwolnica jescze troche wyje to trzeba wymienic lozyska ktore sie w niej znajduja.

Opublikowano

Tryby w przekładni trzeba wymienić nie na takie o prostych zębach, a bardziej skośnych. 360 ma właśnie prawie proste i wyje. Przykładowy link do zetorowskich kół zębatych z allegro podałem kilka postów wcześniej.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Silnik PERKINS-a oczywiście. :):):)

Opublikowano

Panowie

 

Nie wiem czy ten watek jest aktualny, ale widze ze temat nie jest zamkniety, wiec wyraze to co wlasnie na ten temat.

Przerobki typu osobne wlaczanie pompy jest tu nie mozliwe. Przerobka musialaby sie zaczynac od konstruowania nowej skrzyni.

Zeby 60-tka zostala 60-tka to mozliwe jest wg mnie to:

- wspomaganie - koszt 2,5k zl

- nowa kabina + maska - ok 4k zl

- wygluszyc dyfer zakladajac kolo + atak od zetora - nie wiem dokladnie ile, ale podejrzewam ze ok 1k zl

- pompe od zetora - 33l/min juz jest lepiej - ok 250zl

- widzialem przerobki 4x4 - wg mnie przy tych powyzszych kosztach za drogo, poza tym brak napedu po redukcji

- mozna dodac turbo. gosc jeden zalozyl turbine od volvo chyba, dalo to ok 20% mocy wiecej. Widzialem tez u niego wzmocniony podnosnik. Ja bym tego nie zrobil. Po co mi podnosnik ktory podniesie ze 2t. Zaloze cos na tyl, pojade po dziurach i wyjade z podnosnikiem, bo korpus peknie

- wygluszyc kabine jak ma zetor, troche dac wykladziny, skrzyni bedzie mniej slyszec.

Sumujac to wszystko, wyjdzie na to, ze lepiej kupic cos innego. Bo kupujac w miare 60 to koszt ze 12-14k zl. Kupic reszte - wyjdzie ze 20-25 to za te pieniadze kupie zetorka 4x4.

Plusem c360 sa w miare tanie czesci i prostota wykonania.

Poza tym uwazam, ze poczciwe 60 to dobre ciagniki, tyle ze stara konstrukcja.

 

pozdro

Opublikowano

Sąsiad kupił do 360 trójke obrotową na małe skiby nie wiem jakiej firmy ale dość lekka do tego skiby chyba 35 i po zrobieniu podnośnika spokojnie podnosił bez żadnych siłowników wspomagających do czasu jak wracał z pola i ciągnik podskoczył na dziurze to pług został razem z połową plecaka na drodze. Uważam że wzmacnianie tego ciągnika przez turbiny, mocniejsze silniki albo lepszy podnośnik nawet przedni napęd to strata pieniędzy i czasu. to bardzo wytrzymała konstrukcja ale na 60KM i maszyny przeznaczone do ciągnika w tej klasie mocy

Opublikowano

I to jest wlasnie to. MOzna poprawic fabryke, ale tu sa pewne ograniczenia. Jedynie co mozna dac to mocniejsza pompe do podnosnika, zmienic talerz na dyfrze i dac inna kabine, wspomaganie itp. Reszta nie jest przystosowana do wiekszych obciazen.A co z tego ze wydamy 15tys na ulepszenie...60-tką pozostanie w dalszym ciagu. Sam mam c-360 i zawahalbym sie zeby ladowac w nia pieniadze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v