Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, mam M-kę z 1988 r. Różnice jakie znalazłem między zwykłą 30 a M-ką to czujnik luzu, fabryczne awaryjne, inne przełożenie skrzyni i zrównane zawory, a co za tym idzie inne denka tłoków. Więcej różnic już nie pamiętam ;)

Opublikowano

Emka ma inne zwolnice, mniejsze duże koło w zwolnicy co skutkuje tym 8% przyśpieszeniem. Zwykła 30tka ma duże koło 77 zębów i przełożenie na zwolnicy 4,81,a emka zaś 68 i przełożenie na zwolnicy 4,18. :D W skrzyni są małe zmiany, ale emka nie jest tam przyśpieszona. Zresztą jak może być przyśpieszona na skrzyni, jeśli koła zębate kupuje się takie same jak do zwykłej 30tki.

Opublikowano (edytowane)

Mam problem z odciążnikami w przednie koła do C330M

 

Dlaczego jeden obciążnik jest inny od pozostałych trzech? (ma więcej masy, mniejsza dziura na tarczę, tzn mniejszy ten większy półokrąg)

 

Właśnie mam problem bo kupiłem komplet 4 takich jak ten jeden i nie mogę tego zamontować, wychodzi na to że mam tarczę piasty za dużą przez co obciążniki nie dochodzą do końca i nie da się ich dokręcić.

 

Wie ktoś skąd te różnice????

post-8573-0-10476600-1395405917_thumb.jpg

Edytowane przez javorskyp
Opublikowano

Mam piasty na 6 śrub. Poświęciłem na to 2 godziny szlifowania szlifierką i obciążniki zamontowane. Trochę męczące ale dla chcącego wszystko możliwe. Nie dało rady tego umieścić w tokarce ;/

Opublikowano (edytowane)

Witam kupiłem C 325 ale nie mam pojęcia czy silnik pochodzi od tego modelu. Jak mogę sprawdzić ? Czy uszczelka misy silnika z tego modelu pasuje od c330. Czy jest możliwość założenia zaczepu dolnego ? I ogólnie co myślicie o moim C325 pozdrawiam Piotr

 

Dodam że jest to 1963 rok produkcji pozdrawiam.

 

Czy można dostac nowe opony do tego ciagnika?

post-138494-0-50751100-1410111945.jpg

post-138494-0-10293700-1410111946.jpg

post-138494-0-79560700-1410111946.jpg

post-138494-0-32730600-1410111947.jpg

post-138494-0-98827800-1410111947.jpg

Edytowane przez Piotrek16v
Opublikowano

Ja mam c 328. Mam dolny i górny zaczep zdejmowany na 6 bolców.

Co do silnika. Oryginalny powinien za miast filtra mieć wirówkę .

Po zdjęciach widzę że tylny most jest już 328.

A co do miski olejowej. Od 325 nie pasuje do 330. Jest inna obudowa sprzęgła i kształt misy jest inny.

325 ma inne koło zamachowe i rozrusznik.

Opublikowano

A co do tego zaczepu to sam robiłeś czy kupiłeś? Uszczelke misy idzie gdzieś kupic czy trzeba dorabiac?Jutro zrobie dokładniejsze zdjęcia silnika wtedy zobaczymy od czego pochodzi pozdrawiam

 

Gdzie można kupic opony tył do tego modelu?

Opublikowano (edytowane)

pompa P22T 17a-7,5 W1ARVF

regulator R8V 20-120/56BW2

Spawdź czy to się zgadza.

 

Stare C 330

pompa P22T 17a-7,5 32AIRVF

regulator R8V 20-120/56BW2

 

Młodsze C 330

pompa P22 17a 7.5 69BIRVF

regulator R8V 20-120 W3E

 

 

 

Znalazłem w karcie prób następujące dane:

C-325 (S-312)     typ pompy: P22T 7,5 - 2a 16AIRVF   lub  P22T 7,5 - 2a 16AIRVF/A

                              regulator: R4V 20 - 100/134A

 

C-328(S-312B)     typ pompy: P22T 7,5 - 2a 16AIRVF/B

                             regulator: R4V 20 - 100/134A  lub AW

 

za katalogiem części zamiennych

C-330/C-335 (S-312C)   typ pompy: P22T17a-7,5 69BIRVF  od nr silnika 181500

                                          regulator: R8V20 - 120W1D  do nr silnika 201400

                                                          R8V20 - 120W3E  od nr sinika  201401

Edytowane przez MasterRoj
Opublikowano

Może być tak jak pisze @Maniek:

1981 - http://olx.pl/oferta/ursus-c-335-CID757-ID6ctaj.html#2a98134de9

1993 - http://olx.pl/oferta/ursus-c-335m-CID757-ID6e4Gr.html#cbd9ca5383

 

Jak jest z częściami do 35-tek? Ponoć miały inną skrzynię. Podnośnik też i kilka innych rzeczy. Są do nich części czy nie bar

Z częściami nie ma tragedii, no chyba że do podnośnika, skrzynia i wszystko inne takie same jak w c-330, różnica jest w podnośniku i obudowie tylnego mostu.

Opublikowano

Oględnie mówiąc

C-335 to pochodna c-330

C-335M to pochodna C330M

Ciągniki produkowane z przeznaczeniem na eksport równolegle do produkcji na rynek krajowy i w zależności w którym roku powstał ma albo okrągła oś albo płaska a pod koniec produkcji także inna kolumna kierownicza na jeden drążek.

Główna różnica i w zasadzie jedyna w stosunku do zwykłej c-330 polega na zastosowaniu podnośnika "Agrocontrol" dlatego ma inny tylny most i obudowę podnośnika.

Co do pozostałych elementów sa takie same jak w zwykłych 30-stkach. różnica w mocy silnika jak podaje dokumentacja wynika podejrzewam z rodzaju normy wg której określano moc.9Krajowa norma i DINowska )

 

Części zmienne są do dostania w sklepach internetowych lub w zwykłych na zamówienie a także wśród części używanych też coś idzie dostać także z częściami raczej nie ma problemu przynajmniej ja nie mam.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Kewals napisał:

Czy da się wizualnie odróżnić 330 od 330m?

Z tym to podobnie jakby odróżnić wizualnie pannę od mężatki,               :P  można się bardzo pomylić     :D

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Starsze roczniki się różnią . Natomiast ostatnie wydania "zwykłych" od wersji M nie odróżni . No chyba że po napisie na masce B|.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v