Skocz do zawartości
Gość eldan

Ursus C-385 turbo

Polecane posty


Gość eldan   
Gość eldan

Witam chciałbym zapytać czy dało by rade przerobić silnik ursusa c-385 na silnik z turbina i co by w nim trzeba było wymienić oprócz korbowodu, tłoków, tuleii i pierścionków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DUKI888    0
Witam chciałbym zapytać czy dało by rade przerobić silnik ursusa c-385 na silnik z turbina i co by w nim trzeba było wymienić oprócz korbowodu, tłoków, tuleii i pierścionków?

 

myślę ze jeszcze a jaczej napewno głowicę ale nie jestem pewien a napewno korektor wydechowy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

morowa91    6

niewiem czy kolego jest warto do C-385 zakładać turbine, ponieważ koszty mogą się mijać z celem a może nawet lepiej będzie jak sprzedaż 385 i kupisz se 1012 i taniej cię to wyjdzie ;)

 

a wie może ktoś ile to by mogło kosztować???, tak tylko z ciekawości pytam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



morowa91    6

no właśnie myślałem że więcej, bo sama turbinka kosztuje ponad 2 tys (tzn. taka jaką my zakładaliśmy do LKT) moze sa tańsze a gdzie tu jeszcze reszta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wojteczek11    2

Chciałbym założyć turbo do c385 i mam pytanie co należało by wymienić i jaki może być tego koszt??

 

mógł bym prosić o usuniecie jednego tematu bo mi sie komputer zawiesił i dodałem przypadkowo 2 razy

 

Nie pisz posta pod postem, używaj opcji EDIT, drugi identyczny temat już usunąłem :P

Edytowano przez krolikNH
Łączenie postów i błędy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


sqadak    0

Witam podepnę się do tego postu, bo nie mogę utworzyć nowego.

Mianowicie mam takie pytanko jak się ustawia kont wtrysku w c385, czy są jakieś znaki na kole zamachowym (ja żadnych nie mogę tam znaleźć), dałem pompę i wtryskiwacze do remontu pozakładałem tak jak było i kupa silnik pracuje podobnie jak we władimircu, powoli wkręca się na obroty zieje ogniem na dużym gazie, i jest dosyć słaby.

POMOCY PROSZE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mtracz    71

Kont wtrysku ustawia sie pompą. To znaczy luzujesz śrubki które trzymaja pompe i przesówasz ją w strone bloku albo w druga.

Albo przestawisz kólko napedowe na pompie.

Ale skoro wczesniej ciągnik chodził dobrze i nikt nic nie przestawiał to maił bym drobne watpliwości do fachowej naprawy podzespołów.

Poproś moderatora o usunięcie podwójnego posta. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sqadak    0

Jak kółko napędowe się przestawia czy chodzi o przestawianie tego trybu na rozrządzie, czy jakoś się przestawia tryb na pompie. A co do samego ustawiania to czy jest jakiś znak na kole zamachowym oznaczający GZP czy trzeba wykręcać wtryskiwacz i sprawdzać metodą Macajewa. Jeszcze coś, jaką siłą dokręcać wtryskiwacze (ile Nm) i czy można dać do wtryskiwaczy po 2 uszczelki, bo dałem po jednej to z 2 wtrysków ładuje kompresją i jak dokręcałem jeden z wtryskiwaczy to urwała się jedna śruba mocująca wtryskiwacz i teraz trzeba będzie zbiornik ściągać i wogule wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mtracz    71

Powinna ci wystarczyc regulacja na śrubach mocujacych pompe.

Pompa ma kólko którym jest napedzane. I to waśnie kólko przestawiasz, Czyli luzujesz i przesuwasz w którąś strone. Ale ja bym samemu tego nie robił tylko zlecił to specjaliście.

Co do znaku na kole zamachowym to nie wiem.

Ja znam metode (Może to ta podana przez ciebie) w której wykrecamy wtryskiwacz i kręcimy kołem zamachowym aż tłok znajdzie się na górze. Z pompy odkecamy przewód ciśnieniowy i sprawdzamy i regulujemy. To tak w skrucie.

Co do mocy dokrecania to nie wiem. Ale bez tego klucza to zawsze dokręca sie na siłe ale z wyczuciem.

Co do uszcelek pod wtryski to nie radził bym dawać 2 bo wtryskk bedzie za mało wystawał do komory spalania. A to niesie za soba konsekwencje.

Może miałes brud na głowicy w miejscu przylegania podkładki pod wtrysk co spowodowało jej nie dociśnięcie.

Mi sie wydaje że skoro piszesz że jest słaby i wali ogniem to wtrysk jest za późny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość maciek08   
Gość maciek08

w moim zetorze 8011 zprowadzonym z danii był taki patent. wszystko ładnie chodziło. nic chyba niebyło wmontowane z innego modelu. turbo dodawało mu nawet sporo mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafal13113    96

niektórzy robią ale jeśli fabryka rozwiązała to inaczej czyli musiała być jakaś tego przyczyna, w końcu oni robili jakieś obliczenia wytrzymałościowe materiału a ingerując w to można stracić silnik jak któryś element nie wytrzyma dodatkowej mocy :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

karolek321    1
Chciałbym założyć turbo do c385 i mam pytanie co należało by wymienić i jaki może być tego koszt??

 

mógł bym prosić o usuniecie jednego tematu bo mi sie komputer zawiesił i dodałem przypadkowo 2 razy

 

Nie pisz posta pod postem, używaj opcji EDIT, drugi identyczny temat już usunąłem :o

Prawidłowo to są inne tłoki korbowody pompa wtryskiwacze kolektor ssący i wydechowy filtr powietrza tłumnik i chyba tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wojteczek11    2

Orjętuje się ktoś ile kosztują koroktory ssący i wydechowy do turbo?? bo turbine widziałem na allegro za 100zł więc w agromie to pewnie z 1200zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość maciek08   
Gość maciek08
niektórzy robią ale jeśli fabryka rozwiązała to inaczej czyli musiała być jakaś tego przyczyna, w końcu oni robili jakieś obliczenia wytrzymałościowe materiału a ingerując w to można stracić silnik jak któryś element nie wytrzyma dodatkowej mocy :o

u mnie padła turbina tylko i to po 5 latach użytkowania ciągnika u mnie. a niewiadomo ile czasu on za granicą z tą turbinką jeździł. a tak wogóle to chyba ktoś się tym profesjonalnie zajmował bo widziałem innego zetora w komisie i miał identycznie zmontowaną turbinkę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mirasek    7

Katalog części gdzieś mi wcięło ale kiedyś go przeglądałem i zdaje sie główne różnice n/a vs turbo to inne kolektory i pompa wtryskowa :o Korby, tłoki i reszta miały ten sam nr katalogowy... Jak znajde to sprawdze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafal13113    96

nie jestem pewien ale najprawdopodobniej różnią się też głowice bo turbo ponoć ma większe zawory z racji większego sprężania ale nie jestem w 100% tego pewien. kolego mirasek turbo ma tłoki z trzema pierścieniami a chromowany ma przekrój w kształcie trapezu, a zwykły ma 4 i nie ma trapezowego i od razu nie radzę zakładać zwykłych do turbo strasznie szybko dostają po d... my do naszego kiedyś takie założyliśmy i po dwóch latach ciągnik dalej do rozbierania i nie były to chińskie podróby ale taki mechanik mówił że to standard

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pako350    0

Witam wszystkich rolników! Jestem tu nowy i mam pytanie dotyczące właśnie ursusa c 385. Rownież chciałem założy do niego turbo, ale nigdzie nei moge dostac kolektorów.. A nowe są bardzo drogie.. Może ktoś ma z Panów rolników gdzieś w garażu cześci do tego silnika, najbradziej zalezy mi na kolektorach oraz głowicy bo zestawy naprawcze i sama turbine kupie nowa. Czekam na odpowiedz. Moj nr gg to 4666230. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wojteczek11    2

ile chcą za tekie korektory? Głowicy nie musisz zmieniac są takie same tylko uszczelke musisz inną kupic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pako350    0

Szczerze to sie nie dowiadawałem za mocno żeby sie nie załamac. Ale cos mi sie obilo o uszy ze cos ok 1000zl takze jest pieniadz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


pako350    0

No zwykły kolektor może tak ale do turbo zwyłky nie bedzie pasował...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jezeli chodzi o ustawienie pompy to w misie po prawej stronie przy kole zamachowym jest otwor o srednicy okolo 7 mm tam wklada sie pret a w kole sa 2 otwory jeden oznacza wtrysk a drugi to gmp .Jak sie kreci koloem to w pewnym momecie pret wejdzie w otwor w kole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Konrad2277
      Witam
      Czy ktoś może mi pomóc z wyborem silnika??
      postanowilem zakupić NH 1530 tylko nie wiem z jakim silnikiem
      Czy deutz będzie się mocno grzał??
      Jakie spalanie??
      Prosze o niezamykanie tematu bo mało kto na stare tematy wchodzi a dobór jest dla mnie bardzo ważny
      Prosze o szybkie odpowiedzi
      Z góry dzięki
    • Przez mathewc385
      Panowie mam problem z moim Fahrem otoz gdy wykosze okolo 0,7 ha silnik lapie temperature i musze sie zatrzymac . Wymienilem filtry,wyczyscilem chlodniczke oleju i dalej sie grzeje . Prosze o porady .
    • Przez rafal2511
      WITAM.
      Od niedawna posiadam deutza fahra dx 4.51. mam problem gdyz sie strasznie grzeje pracach polowych . jak na ciagnik 85 km to powinien sobie dawac rade bez problemu z siewnikiem amazone d7 3 metry a ty szok strasznie sie grzeje dochodzi prawie do konca. podobnie z agregatem uprawowym 3 metrowym. nie daje sobie zbytnio rady. znajony na podobnej mocy ciągnik i bez problemu sobie daje rady z zestwem uprawowo-siewnym 3 metry a moj ma problemy z samym agregatem . pdobnie z siewka do nawozy jedno osiową gdzie nasypie tone nawozy i juz jest priblem a stara sześdziesiątka sobie daje rade bez problemu. co może być z nim?

      PROSZE O PORADY
    • Przez kokosik12
      Witam serdecznie. Mam Władimirca z 87r. jest to bardzo dobry i wdzięczny traktor lecz ma jedną (małą) wadę. :mellow: . Dlatego więc chciałbym spytać co myślicie o podwyższeniu mocy poprzez wymianę silnika na piękny cztero cylindrowy z mercedesa w123 ''beczka''. myślę że poj. 2.4-3.0 powinna wystarczyć. Ma on ok. , z tego co pamiętam od 60 do 125 KM przy ok. 4000 obr/min. Wiem ze skrzynia biegów może tej mocy nie wytrzymać lecz gdyby zrobić ogranicznik wciśnięcia pedału gazu to może udało by się uzyskać jakieś (przy silniku 125 konnym) 50-60 KM przy obrotach rzędu 1900-2000 obr/min. i to by były maksymalne obroty. oczywiście pomyślałem także o wałku sprzęgłowym , który należało by wzmocnić(pogrubić). poza tym oczywiście jakaś nowa rama pod silnik.
      Dzięki temu mój nie zastąpiony władzio miał by bardzo przyjemny dźwięk no i trochę więcej koni.to tylko jedna z przemian. w mojej koncepcji praktycznie sam korpus skrzyni bięgów i zawartość pozostaje seryjne. Może się uda.
    • Przez 12345678910
      Tak jak w temacie.Przy 10godzinach orki spala ok.2l oleju silnikowego brak wycieków , wydobywa sie dym z pod odpowietrznika miski olejowej i korka wlewu oleju wysoka temp. oleju 120stopniC według wskazań czujnika temp .oleju.
      z góry dziękuję.
×