bobert21

Claas Axos

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bizon1    242

Czy jest możliwa kalibracja rewersu w axosie cx bez użycia kompa i wzywania serwisu bo mój zaczyna delikatnie szarpać do tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacier123    26

witaj, mam dokładnie to samo serwis przyjechał, podpiął kompa i jest błąd czujnika booka czy bocka (nie pamiętam jak się pisze) można to zrobić bez kompa lecz wymaga wprawy i mega dobrego oka. A szarpie Ci cały czas czy tylko jak temp silnika jest powyżej 50 stopni? W kazdym razie jak szarpie to nie jeżdzij bo rzwalisz skrzynię. Tak mi powiedzieli w serwisie. Albo jak musisz jeździć to jak załączysz rewers do tyłu to dodaj gazu mocniej tak żeby szybciej zaskoczył i nie było szarpania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizon1    242

szarpie jak ciągnik się rozgrzeje to wygląda tak jakby rewers brał na dwa razy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacier123    26

u mnie było dokładnie to samo, w moim przypadku przyczyną był ten czujnik sprzęgła bok czy bock. Podpięcie kompa przez serwis 500 zł jak bierzesz mechanika claasa po godzinach to połowę taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizon1    242

dzięki w takim razie wymienie oleje i filtry bo już czas i dzwonie po fachowca .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizon1    242

niestety mechanik na wczasach w związku z tym proszę o kontakt kogoś kto potrafi przeprowadzić kalibrację sprzęgła z lubelskiego  okolice Puław tel na priv oddzwonię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U nas za szarpanie rewersu odpowiedzialna była cewka znajdująca się za drabinką po lewej stronie (możliwe, że to co piszecie, to to samo, nie orientuję się w nazewnictwie). Koszt częsci bodajże 6 stów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzek    13

Orientuje się ktoś może, czy istnieje możliwość zwiększenia mocy w axos 310 do ponad 80 koni bez wymiany podzespołów?

310 posiada takie same turbo i pompę jak 320? Różnią się tylko ustawieniami, czy także osprzętem?

Edytowano przez zyzek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelmf    238
Panowie mam na oku axosa 310 z turem na co zwracać uwagę przy oględzinach. Podzielcie się opiniami o axosach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suchy1984    2
1 godzinę temu, pawelmf napisał:

Panowie mam na oku axosa 310 z turem na co zwracać uwagę przy oględzinach. Podzielcie się opiniami o axosach

Odrazu go trzeba podkręcić na pompie , bo mocy nie ma:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelmf    238

suchy1984 napisał:

1 godzinę temu, pawelmf napisał:

Panowie mam na oku axosa 310 z turem na co zwracać uwagę przy oględzinach. Podzielcie się opiniami o axosach

Odrazu go trzeba podkręcić na pompie , bo mocy nie ma:)

To wiem, ale na co zwracać uwagę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelmf    238

Panowie powiedziano mi że do skrzyni wchodzi 60l. Kupiłem tyle. Spuściłem wszystko wlałem 40l. I jest pełno ile powinno wejść tak naprawdę oleju w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Blacku    0

Ja byłem przygotowany na 60L i jeśli dobrze pamiętam to wlane było 40 i był stan. :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suchy1984    2
Dnia 24.01.2019 o 15:18, pawelmf napisał:

Czyli dobrze zostałem wprowadzony w błąd bo on mam pompę o wydatku 60l.

Pompe ma na pewno 60l , a mowisz ze 40litrów wchodzi do axosa ? Pytam bo tez mam dowymiany?

Edytowano przez suchy1984
Napewno doborze tam wszystkich olejem jest zalane , pozniej osobno mos przedni , i silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelmf    238

Pytam bo to mój nowy traktor a powiedziano mi że wchodzi 60l. Spuściłem z tego korka co jest przy wałku od przedniego napędu niewiem czy to dobrze zrobiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelmf    238

Witam Panowie po wymianie oleju zaczęła mi pracować głośniej pompa hydrauliki. Na zgaszonym silniku a wzierniku oleju jest w skrzyni pod górną kreskę po odpaleniu olej znika z wzierniku czy to dobrze gdy zgaszę silnik olej sowrotem się pojawia ale jest tak jakby w górnej części tak jakby spieniony postoi jakiś czas robi się taki przezroczysty jak wyglądał przed wlaniem czy to ma jakieś znaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suchy1984    2
4 godziny temu, pawelmf napisał:

Witam Panowie po wymianie oleju zaczęła mi pracować głośniej pompa hydrauliki. Na zgaszonym silniku a wzierniku oleju jest w skrzyni pod górną kreskę po odpaleniu olej znika z wzierniku czy to dobrze gdy zgaszę silnik olej sowrotem się pojawia ale jest tak jakby w górnej części tak jakby spieniony postoi jakiś czas robi się taki przezroczysty jak wyglądał przed wlaniem czy to ma jakieś znaczenie.

Jest ok ten typ tak ma niczym sie nie przejmuj. Zawsze stan oleju sprawdzaj na zimnym silniku,skrzyni . A poziom oleju w skrzyni ma byc bodajże na srodkowej kresce mowimy o skrzyni ,a w silniku tak dziwnie bo ma byc na górnej kresce w tedy jjest prawidlowy stan .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelmf    238
suchy1984 napisał:

Dnia 24.01.2019 o 15:18, pawelmf napisał:

Czyli dobrze zostałem wprowadzony w błąd bo on mam pompę o wydatku 60l.

Pompe ma na pewno 60l , a mowisz ze 40litrów wchodzi do axosa ? Pytam bo tez mam dowymiany?

Na postoju po wlaniu ty h 40l. Na wskaźniku jest pod górną kreskę, ale po podpaleniu olej wciąga i na wskaźniku niema ani grama oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelmf    238
suchy1984 napisał:

Tak jest tak ma być:)

Kolego widzę, że jesteś zoriętowany w claasach. Mam taki mankament wałek wom kręci się prawidłowo ale na 1000 obr. Pokazuje mi prędkość wałka WOM ale na 540 już nie nawet na desce rozdzielczej nieświeci się kontrolka od wom ale wałek się kręci prawidłowo. Chciałbym to zrobić podejrzewam że to problem czujnika tylko gdzie go znaleźć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Czaro_1990
      Witam wie ktoś może od czego jest czujnik zaznaczony na zdjęciu? 

    • Przez Mietuch2
      Witam. Mam dość dziwny problem związany z ciągnikiem Claas Nectis 257 VL. Po odpaleniu na desce wyświetlają się (pikają) dwa trójkąty (zdjęcie), które uniemożliwiają jazdę. Żadne inne kontrolki towarzyszące się nie wyświetlają. Były sprawdzane wszelkie czujniki, przewody, ale bez skutków. Sama deska była także rozbierana. Z instrukcji wynika, że te właśnie trójkąty powinny się pokazać dopiero jak zapali się kontrolka np. ciśnienia oleju, ręcznego, lub błędu elektronicznego i reszta. A nic innego nie wyświetla się. Czy ktoś miał może podobny problem i byłby w stanie pomóc / podpowiedzieć ? Dziękuję 

       

    • Przez michal24041994
      Witam, posiadam classa 697 atz 2008r od jakiegoś czasu zauważyłem brak mocy,ciągnik nie kopci nie szarpie po prostu tak jakby odpadło mu parę koni,pod lekka górkę zamiast 40 wyjeżdża 33 na pusto z ciężarem wiadomo masakra,kiedyś miałem problem,przejrzałem forum wiem ,że sterownik lubi paść,jest jakiś sposób żeby go sprawdzić domowymi sposobami ? Albo polecicie firmę, która to zrobi i nie będzie naprawić sprawnego? Aaa i jeszcze jeden objaw ciągnik zawsze miał obroty 860 a teraz na 940 lecz jak podciągnę pedał w górę to zejdzie do 860 ale kompletnie nic nie grzebałem przy lince, może to być powiązane? 
      Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ma123
      Witam tak jak w tytule  kupię heder do mercatora 3.60m wschodnia polska 
    • Przez ClaasAres123
      Witam,
      Od pewnego czasu silnik w moim traktorze, pracując na wolnych obrotach, uzyskuje temperaturę maksymalną. Pracując na najwyższych obrotach, pod dużym obciążeniem, temperatura jest ok. Wymieniłem termostat, obydwa czujniki temperatury, lecz na wolnych obrotach dalej się grzeje. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj