Skocz do zawartości
center

Hamulce w Zetorze

Polecane posty

center    9

Witam Dzis chciałem przedymić mojego 7211 zapalił bez problemu jak gdyby nigdy nic, ale nie chciał ruszyć i gasłRazz no patrze co jest a tam mi hamulce zblokowało rózszałem pedałami ręcznym nic nie pomagało ciagnik stał jak przymarzniety do betonu hehe dopier wrzuciłem jedynke terenowa gazu i przewalczyło to i byo dobże u was tez tak jest czasami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

tzn one nie są zapowietrzone ale coś tam się z nimi dzieje mysle że moze po np myciu mi zaciska albo ja kziemia podchodzi ale nie jestem pewien jeszcze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

1rajdzik    14

no u mnie tak bywa czsami że tylko jeden się zapowietrzy, najczęściej lewy i jak nacisne nispodziewanie to mogę mieć głowę w kierownicy. ALe to później tato coś zrobi (nadal oczywiście nie wiem co <_< ) i działa spowrotem:-)


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alexander    0
Napisano (edytowany)

Zapytanie mam takie czy wymiana hamolców w zetorze 5245 jest mozliwa bez pomocy specjalistycznego sprzetu. Od czego zaczac i na co uwazac? Ile to moze zajać czasu. Części mam pod ręką ale nie wiem czy w 100% wszystkie. Książka z czesciami też jest ale inne lektóry ciezko znalesc.

Dzieki za wszelkie informacje huh.gif

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

jaki jest w tym zetorku tył taki jak w 60 czyli na zwolnicach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1

tył jest na zwolnicach tj. w 360 a sama naprawa nie jest skomplikowana, ściągasz koła iodkręcasz zwolnice już wszystko na wierzchu. :huh: , co do czasu pracy to zalezy od tego ile części bedziesz musiał wymienić .miłej pracy pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alexander    0

Dzięki wielkie. Jutro napisze jak mi poszło Obawiam sie wylko jak to bedzie z tym walem co leci od mechanizmu różnicowego. Mam nadziej ze sie go nie wyciąga. Byle by cos nie pomieszac. :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom17    0

Alexander mógłbys napisać jak to robiłeś? trzeba odkręcać zwolnicę od pochwy czy wszystko razem od tylnego mostu? Poza tym no właśnie jak z tym wałem napędowym on zostaje w skrzyni czy go wie wyciąga(z przedniej osi można wyciągnąć i nic sie nie sypie wiem bo robiłem) Poza tym czy zwolnice sie poradzi ręcznie czy trzeba czymś podhaczyć ona jest chyba troche cięzkawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alexander    0
Alexander mógłbys napisać jak to robiłeś? trzeba odkręcać zwolnicę od pochwy czy wszystko razem od tylnego mostu? Poza tym no właśnie jak z tym wałem napędowym on zostaje w skrzyni czy go wie wyciąga(z przedniej osi można wyciągnąć i nic sie nie sypie wiem bo robiłem) Poza tym czy zwolnice sie poradzi ręcznie czy trzeba czymś podhaczyć ona jest chyba troche cięzkawa.

Sprawa sie nieco skąplikowała wiec musiałem poprosic o pomoc fachowca. Nie obeszło sie bez podnosnika bo zwolnica zchodzi cala i jest konkretnie ciezka. Co do innych rzeczy to nie ma sie co martwic ale np ja mialem tak zapieczone przewody hamulcowe ze musialem wymieniac wszystie. No i ten reczny co nerwow zjadl ;) Ale da sie przezyc:) POWODZENIA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom17    0

Narazie nie mam potrzeby robić hamulców ale oriętuje sie w temacie za wczasu ;) a z przewodami to już tak jest w samochodach czy ciągnikach ukręcają sie przy odkręcaniu trzeba zawsze wynienić cały ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endru    3

Witam

Od niedawna jestem właścicielem zetora 7711 i czeka mnie remont hamulców czyli wymiana "płytek ciernych". Czy ktoś z Was już to robił i w jaki sposób?

Tematy połączone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

Mi ma gośćzrobić w 5211, 400zł robocizna a części to nie wiem, bo nie wiem co mi sie zepsuło, czy tłoczki i czy co innego..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    108

Hinco w 7711 są hamulce tarczowe a nie bębnowe ,a to raczej ,pewnie (itd) nieskomplikowane mósisz przyjrzec się zaraz jakiś użytkownik może ci powie ,ale mósisz pewnie zdjąc zwolnice (3 chłopa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    177

zdejm kolo.odkrec zwolnice od korpusu.zmontuj jakis wozek lub paru chlopa bo to ciezkie.[moze wystarcza palety na rurkach]. a najpierw odkrec tloczek z tylu razem z uchwytami.odkrec srube od recznego[klucz 13]nastepnie 19 nakretke od regulacji hamulca.potem wykrec szpilke ktora idzie do hamulcy[skontruj dwie nakretki 12]potem sciagnij zwolnice a nastepnie to masz z gorki-porozkrecaj i gotowe a potem tylko problem z wlozeniem z powrotem zwolnicy.moze wystarczy tylko hamulce podkrecic ta nakretka pod tloczkiem


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    31
zdejm kolo.odkrec zwolnice od korpusu.zmontuj jakis wozek lub paru chlopa bo to ciezkie.[moze wystarcza palety na rurkach]. a najpierw odkrec tloczek z tylu razem z uchwytami.odkrec srube od recznego[klucz 13]nastepnie 19 nakretke od regulacji hamulca.potem wykrec szpilke ktora idzie do hamulcy[skontruj dwie nakretki 12]potem sciagnij zwolnice a nastepnie to masz z gorki-porozkrecaj i gotowe a potem tylko problem z wlozeniem z powrotem zwolnicy.moze wystarczy tylko hamulce podkrecic ta nakretka pod tloczkiem

Całkiem fajnie to opisałeś. :)


Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endru    3

Ok dzięki teraz mam pojęcie jak się za to zabrać trochę roboty mnie czeka.

Dzięki za podpowiedzi trzeba skołować widłak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    15

Jesli sama wymiana klocków to odkręcasz te zaślepki z tyłu ciągnika bez zdejmowania zwolnicy prosta i szybka robota sąsiad swego czasu to robił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endru    3

Dobra panowie proszę się zdecydować bo odkręcanie zwolennicy wydaje się bezsensowne jeżeli można to zrobić tym okienkiem z tyłu, ale chyba poczekam na podręczniki naprawy i katalog części żeby się upewnić. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    177

te klocki to w skodzie wymienial ?[tez czeska] bo w zetorze to sa tarcze dociskane do tarczy[zobacz w katalogu jak to sie fachowo nazywa]w instrukcji napraw to tego akurat nie ma.robilem to sam tydzien temu wiec wiem co i jak[z pomoca sasiadow-oczywiscie]sproboj je najpierw podkrecic a jak nie pomorze to rozbieraj


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hiszpan321    0

Zwojnice musi odkręcić bo jest cała w oleju na pewno bo ja tak miałem trzeba odtłusić i wrzuicić simeringi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endru    3

Dzisiaj dostałem katalog części i niestety ale bez odkręcania zwolennicy się nie obejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ciastko
      Witam otóż zastanawiałem się czym różnią się modele Zetorów 5211 robionymi na eksport i tymi krajowymi. Nie mam na myśli różnice w wyposażeniu czy wspomaganiu bo tyle wiem. Chodzi mi o jakieś większe udogodnienia związane z mechaniką (silnik, skrzynia biegów).
      P.S. Czy w ciągnikach eksportowych była różnica mocy? Jeśli taki temat istnieje to ja go nie znalazłem.
      Z góry dzięki za odpowiedzi.
    • Przez gruby12345
      Witam, jak myślicie czy zetor 5245 (51 KM) da radę z prasą JD 540 lub 545, i czym te prasy się różnią?
    • Przez Zmija12
      Panowie tak jak w temacie. Zetor 5211 87r.
      Nie podnosił wgl, było słychać jak pompa chodzi i manszety wymienione i pompa i juz chcieliśmy most rozkręać ale się znalazła przyczyna.
      Pękła rurka łącząca pompę hydrauliczna z rozdzielaczem. Czy miał ktoś podobny problem ??
      Nie wiemy jak ją wymienić. 
      Może ktoś pomóc ??
    • Przez zile92
      Witam wszystkich z Agro Foto mam taki problem, a mianowicie nie można skręcić kołami w Zetorze 5211 kierownica się obraca bez żadnej reakcji, prawdopodobnie poszła kolumna kierownicza tylko szukałem na innych portalach i nie ma czegoś takiego jak kolumna kierownicza. Może orientuje się ktoś co mogło się zepsuci i jaka może być koszt?? Dodam ze układ kierowniczy jest bez wspomagania, a wszystko zdarzyło się na polu i musiałem wracać na wstecznym. I czy kolumna kierownicza z ursusa c360 jest identyczna bo słyszałem pogłoski ze są takie same.   Z niecierpliwością będę czekał na odpowiedzi i z góry dzięki  
       
    • Przez jacek8441
      mam takie zapytanie próbowałem rozstawić zetora 5211 na 180 cm ale przeszkadza mi w tym drążek kierownicy który zawadza o skrzynkę od akumulatora ;/ ma ktos jakies rozwiązanie problemu lub mała podpowiedz pozdrawiam  
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.