Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Człowieku to co czujesz to smród spalonego oleju a nie wina układu wtryskowego.... Zalej czymś normalnym np Orlen Platinum Ultor .Olej nie wytrzymuje temperatury i się spala zamiast trzymać parametry zresztą Superol to mnie nie dziwi szczyny do smarowania zawiasów w drzwiach a nie olej.

  • Like 2
Opublikowano

Ten olej zalewam już od kilku lat i nie mialem żadnych problemów i nie było dotąd czuć żadnej woni. Dopiero teraz po regeneracji pompy czuć coś jak się rozgrzeje.

Opublikowano

Zmień olej chłopie,silnik dostaje po d*pie w lato na tym oleju biorąc pod uwagę jak się zmienia klimat że jest coraz cieplej trzeba zalewać coś dobrego.Ci powtarzam że to nie układ wtryskowy lub zmień stację kijowe paliwo zmieszane z opałem.Nie ma problemów.... Pojawią się po latach płacz potem że ciśnienie słabe, syf w silniku i mało wytrzymał mtg.

  • Like 1
Opublikowano

Nie, silnik się nie grzeje, odpala też od razu, nie kopci, ładnie pracuje. 

Zrobię nim wiosnę i wymienię olej na inny jak będzie dalej tak samo i inne paliwo naleje. 

A może pomału silnik będzie siadać. Zobaczymy czy oleju będzie przybywać. A może któryś wtrysk źle zrobiony i leje ale to by kopcił. 

Opublikowano

Co za koleś... nie kopci ale nie będzie obstawiał że wtrysk leje sie... uczepił układu wtryskowego.Zaczyna się od najprostszych rzeczy obstawiając paliwo, olej.Jak dalej wierzysz swoja teorię wymontuj wtryski i zawieź do sprawdzenia.

Opublikowano

Słuchaj, trochę grzeczniej proszę bo za mądry widzę jesteś. Ja do nikogo nie zwracam się od Człowieku czy koleś to i ty przestań. Nie mam żadnych teorii tylko nie wiem o co chodzi a ty jak nie masz nic więcej mądrego do powiedzenia to nie odpowiadaj na moje posty i tyle. Koniec. 

  • Like 2
Opublikowano
Dnia 22.02.2020 o 08:08, damin1 napisał:

Panowie pytanie. Zakręciłem pompę i wtryski do c360. po regeneracji wszystko. Pali od razu, niby moc ma ale po przejechaniu 10km. Czuć smród placków ziemniaczanych ze tak powiem. 

To jest efekt jazdy na biopaliwie i  nic nie wykombinujesz. 

Opublikowano
1 godzinę temu, damin1 napisał:

Słuchaj, trochę grzeczniej proszę bo za mądry widzę jesteś. Ja do nikogo nie zwracam się od Człowieku czy koleś to i ty przestań. Nie mam żadnych teorii tylko nie wiem o co chodzi a ty jak nie masz nic więcej mądrego do powiedzenia to nie odpowiadaj na moje posty i tyle. Koniec. 

Co za mądry? Na pewno mądrzejszy niż twoje wypociny na temat że przez wtryskiwacze taki smród jest,jeździsz na byle czym to tak jest czy paliwo czy olej nie robi większej różnicy.Tak to jest jak się oszczędza pewnie że koniec dyskusji z takimi się nie gada bo się nie da przekonać.

Opublikowano

1-Nie znasz mnie to nie opowiadaj ze oszczędzam na czym kolwiek. 

2-nigdzie nie napisałem że coś źle mówisz a że się nie dam przekonać to twój wymysł. 

3-Za mądry w tym przypadku znaczy że nie umiesz pisać kultularnie, z szacunkiem do innych użytkowników forum. 

Opublikowano

Koleś to może być obraza,ale że człowiek to od razu obraza no nie wiem tu bym polemizowałbym.W 2018 też miałem podobną sytuację czułem smród jakby coś się jarało,nie wiem ile olej miał stopni ale układ chłodzenia był w połowie rozgrzany.A smród był taki sam jak przy docieraniu przy pierwszych mtg jak olej wypływał na kolanko,tylko że silnik już dobrze był dotarty.Wiedziałem że to wina oleju Turdus i faktycznie mocno się pienił,jak się zalało czym lepszym przy cięzkiej pracy nie było czuć żadnego smrodu no może oprócz spalin typowych dla Diesla.

Opublikowano (edytowane)

To może Turdus turdusowi nie równy skoro takie przypadki :P bo u siebie 2 tyś mth na turdusie już przelatane od remontu i wszystko jest ok ciśnienie prawidłowe, wymiany co 200 mth silnik od środka czysty jak po remoncie ostatnio przy regulacji zaworów wytarcie oleju i wszystko czyste bez nagaru czy jakiegoś nalotu i nic nie czuć jakichś zapachów itp więc co do tego oleju nie mam się do czego uczepić :) wiadomo że są lepsze ale mi na chwilę obecną w zupełności wystarcza taki, może po kolejnym remoncie zaleje się coś lepszego ;)

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

Po pierwsze kolego @Adi96 - olej Superol Falco 15W-40 dla tego silnika jest w porządku, jeśli ty wyczuwasz po spalinach jaki jest olej to zatrudnij się w PiS do ścigania mafii paliwowej. Takie bzdury piszesz a jeszcze się unosisz, poczytaj o olejach a później wypisuj o zmianach klimatu.

 

Kolego@damin1 - pamiętaj o prostej zasadzie: jak robisz pompę to i wtryski, inaczej dobrze się nie da. Sprawdź jeszcze stan oleju w pompie.

  • Like 1
Opublikowano
2 minuty temu, akmaly napisał:

jeśli ty wyczuwasz po spalinach jaki jest olej to zatrudnij się w PiS do ścigania mafii paliwowej.

albo na lotnisku do wykrywania narkotyków ,na etacie psa🤣

Opublikowano
44 minuty temu, akmaly napisał:

Po pierwsze kolego @Adi96 - olej Superol Falco 15W-40 dla tego silnika jest w porządku, jeśli ty wyczuwasz po spalinach jaki jest olej to zatrudnij się w PiS do ścigania mafii paliwowej. Takie bzdury piszesz a jeszcze się unosisz, poczytaj o olejach a później wypisuj o zmianach klimatu.

 

Kolego@damin1 - pamiętaj o prostej zasadzie: jak robisz pompę to i wtryski, inaczej dobrze się nie da. Sprawdź jeszcze stan oleju w pompie.

Weź człowieku przestań pieprzyć że ten olej w porządku,szajs nie olej.Co ja poradzę że czułem taką samą woń jak się przypalał olej na kolanku tłumika sobie nie wierz dalej.Wystarczy że wykręciłem bagnet i cała miarka w pianie na Turdusie.Ty piszesz bzdury czemu na Mobilu nie ma piany? Czemu nie czuć spalonego oleju? Jak silnik był przed remontem było czuć smród na superolu resztki co został w silniku.Silnik cały wymyłem z syfu i na na mobilu dopiero jest dobrze tak samo na orlenie też było w porządku.Zalewajcie co chcecie ale nie pieprzcie że ten olej jest dobry jak była komuna i żadnego lepszego nie było.Była bieda i gówno,co klimat się nie zmienia? Brak zim i lata suche oraz gorące po 35 stopni w 2017 była jjeszcze zima,2018 gorące lato tak samo w 19 upał w czerwcu ostry.Dobre 5 lat temu takich upałów nie było,naczytałem się o olejach nie musze słuchać komuchowego gadania jakim jest twoje

Opublikowano

Będzie gorszy jeśli są ujemne temperatury,na upalne dni nie robi różnicy za bardzo czy to 15 czy 10.Półsyntetykiem też można zalać te silniki nic sie nie dzieje,znajomy zalał silnik przed remontem i hula.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v