Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Fajnie,ale co mają pierścienie do wkręcania się silnika na obroty?

 

a mają kolego brak kompresji silnika może mieć wpływ na to że nie wchodzi na obroty.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Daniel125d odkryłeś ''amerykę'' brawo i bardzo dużo wnosisz do tematu, tak się uparliście na te pierścienie że nie wiem tak jakby każdy silnik musiał mieć ciśnienie jak nowy z taśmy.Wiem w dieslu ciśnienie sprężania to podstawa, silnik o dobrym ciśnieniu ale ustawiony do d*py zawsze będzie mułem i będzie pracował jak śrutownik mimo dobrego sprężania.

Opublikowano (edytowane)

Więcej nic nie napiszę w tym temacie, bo to jałowa dyskusja z najmądrzejszymi mechanikami na świecie, @locke najlepiej od razu kapitalki robić i zmieniać te j**ane pierścienie.

Edytowane przez UrsusFan1222
Opublikowano

Słuchaj.Nikt się tu nie uważa ja jakiegoś jak ty tu określiłeś "Najmądrzejszego mechanika". Przeczytaj treść postu co napisałem poprzednio:"Mam do czynienia z 60 która ma słabe sprężanie i dlatego na zimnym wolno wkręca się na obroty".U mnie pompa jest dobra a, pierścienie musiałbym zmienić.

Opublikowano

To bardzo ciekawe bo moja 4011 przed remontem miała na zamkach 4mm, pierścienie zbierające olej były prawie na płasko zdarte ale na obroty wkręcałą się jak wyścigówka. Dopiero pod obciążeniem wychodził brak kompresji. Teoria pierscieni bierze w łeb?

Opublikowano

@ loce w ogóle jakoś zaocznie podejmuje się stawiać diagnozę i nie błyska za bardzo przy tym. <_< zresztą wymiana samych pierścieni nic nie pomoże o ile nie poszkodzi

Opublikowano

Witam. Pompa była w regeneracji u podobno bardzo dobrego gościa 2 lata temu i teraz są z nią problemy zamiast oleju jest w niej ropa wiem że to jest ich wada ale raczej nie powinna lecieć ciurkiem trzeba spuszczać co 3 tygodnie (choć wiele nie robi). Co może być tego przyczyną? Pompka wstępna wymieniona na nową ok.2 miech temu na mielecką.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Podczas remontu pomp wtryskowych powszechne jest zakładanie regenerowanych sekcji tłoczących dzięki czemu maleje koszt takiego remontu.

W instrukcji nowych pomp producent zalecał wymianę oleju co 200 mtg a jak bierzesz regenerowaną to w warunkach gwarancji piszą: Wymiana oleju co 50 mtg.

Z ceną części powiązana jest jej jakość.

Często wymieniaj olej a jak będziesz mieć tego dość to kolejny remont pompy

Opublikowano

No z tym olejem to nie ma żartów...Teraz ostatnio z ciekawości odkręciłem bagnet patrze a tu sucho :blink: .Ale dobrze że olej był jeszcze w regulatorze obrotów to dolałem superolu i już.

Opublikowano

Ja to się dziwie co niektórym że regenerują pompy wtryskowe , co prawda jest 3-4 razy taniej niż nowa ale nigdy nie będzie to co powinno być.Raz się uda raz nie .A nowa to nowa.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Z nowymi to też różnie bywa i z gwarancji nie jeden skorzystał.

Jestem zdania ,że jak naprawa pompy to tylko na nowych i oryginalnych częściach.

Opublikowano

Teraz te nowe pompy nie dorównują tym co mamy w swoich ciągnikach, jak dla mnie wymiana pompy na nowa to już by była ostateczność. Jak woziłem swoją do wymiany sekcji to widziałem ile koleś ma tych nowych, kończy się niby gwarancja i padają. A ile tej gwarancji 24 miesiące śmiechu warte jak połowę stoi zimą jak ktoś mało używa. Dawali by na motogodziny hehe

Opublikowano

Daniel125d odkryłeś ''amerykę'' brawo i bardzo dużo wnosisz do tematu, tak się uparliście na te pierścienie że nie wiem tak jakby każdy silnik musiał mieć ciśnienie jak nowy z taśmy.Wiem w dieslu ciśnienie sprężania to podstawa, silnik o dobrym ciśnieniu ale ustawiony do d*py zawsze będzie mułem i będzie pracował jak śrutownik mimo dobrego sprężania.

 

zrozumiałe że zapłon musi być dobrze ustawiony warto też ustawić dobrze rozrząd wtryski zwrócić należy uwagę na stan regulatora w pompie ameryki nie odkryłem poprostu każdy przypadek jest inny mechanicy coś zle poskładajom i jak ma chodzić pompiarze pompę zregenerują do bani piszcie konkrety co było robione i po jakim zabiegu zaczął fiksować morze pomogę

Opublikowano

Witam wszystkich

Mam problem z moim c360 otóż brakuje mu mocy, pługi 2 trzeba na 2 biegu ciągać i obr minimum 2tyś :), kopci na wolnych obrotach na niebiesko a jak da mu się gazu to zmienia się kolor na czarnawy. Ciągnik jest też zamulony. Chciałem sprawdzić czy pompa jest prawidłowo ustawiona na znakach, zauważyłem że podczas kręcenia ręcznie wałem pompa nie podaje paliwa, dopiero gdy rozrusznikiem zakręcimy to paliwo się ukarze. Przez to nie mogę sprawdzić tego ustawienia. Ciągnik pali dobrze nawet w zimę ale jest zamulony i brakuje mu mocy. Czyżby pompa się kończyła czy może coś innego nawala ? Proszę o jakieś sugestię.

  • 0


  •  

Opublikowano

Trzeba zacząć od sprawdzenia wtrysków czy nie leją i jakie mają ustawione ciśnienie, luzy zaworowe, filtry, pompa zasilająca jak to wyeliminujesz zostanie oddanie pompy do sprawdzenia

Opublikowano (edytowane)

na niebiesko kopcić na wolnych może dla tego że ma za duży luz zaworowy albo skończone pierścienie i olej pali więc zobacz na bagnecie czy nie ubywa a jak kopci na czarno i ma mula na wyższych to raczej wtryski są brudne albo zużyte i leją albo pompka jak pisał Roki212

Edytowane przez patryk255
Opublikowano

Właśnie chodzi o to że ona ma muła na niższych obrotach, jak się wkręci do 1600 i dalej to jest tak jak powinno. Pompkę zasilającą wymieniałem niedawno więc ją wykluczam, filtry też były wymieniane, zostaje luz zaworowy i wtryski. Mam jeszcze jedno pytanie czy podczas kręcenia wałem ręką pompa będzie podawać paliwo czy potrzebne są jej większe obr. ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v