Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyczytałem właśnie na tym forum że w c330 wymiana końcówek wtryskiwaczy na te od poloneza 1.9d powoduje poprawe

pracy silnika.A w c360 zakładaliście jakieś inne końcówki?

Opublikowano

Witam.

Mój znajomy ma pewien problem.

Otóż wymienił pompę wtryskową gdyż miał częste problemy z zapalaniem (nawet latem musiał czasami kopciucha zrobić).Co prawda teraz zapala na dotyk, to brakuje mu mocy w polu.Założył kultywator 12 łap , który wcześniej ciągał bez problemu i traktor jest zamulony, staje , jedzie, staje, jedzie itd..Wygląda to tak jakby miał przerwy w dostarczaniu paliwa.

Opublikowano

Podłączę się do tematu, tylko u mnie pompa cieknie z uszczelki pod pokrywą. Może ktoś miał podobny przypadek? Czy wstarczy odkręcić te dwie nakrętki od góry, zdjąć pokrywę i wymienić uszczelkę?

Opublikowano

Witam.Kupiłem nową pompę wtryskową do C 360,założyłem i problem.Najpierw nie chciał zapalić,odpowietrzyłem porządnie.

Teraz pali na dotyk ale obroty falują,co robić,reklamować?czy poczekać aż się ułoży i samo naprawi?Może to być wina

złego ustawienia początku wtrysku?Proszę o pomoc

Opublikowano

to chyba dobrze zresztą sprawdź na miarce, a jak się rozgrzeje to też skacze po obrotach to jest falowanie obrotów tz szybciej wolniej czy nie równomierna praca ????

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Witam.Kupiłem nową pompę wtryskową do C 360,założyłem i problem.Najpierw nie chciał zapalić,odpowietrzyłem porządnie.

Teraz pali na dotyk ale obroty falują,co robić,reklamować?czy poczekać aż się ułoży i samo naprawi?Może to być wina

złego ustawienia początku wtrysku?Proszę o pomoc

 

A to jest fabrycznie nowa czy po regeneracji? litr oleju to jest za dużo, trochę pojeździj i jak nie ustąpi to reklamuj.Wtryski też jak kolega wyżej pisze warto sprawdzić.

Edytowane przez MAT912
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przy nie których pompach obroty tak w granicach 800-1000 lekko falują, to nie jest szkodliwe, byle by na większych nie falowały, bo w tedy szarpie ciągnikiem.

Opublikowano (edytowane)

Witam Ja mam taki problem że jak jest zimno to nie chce Mi odpalić URSUS C-360, kręci z rozrusznika dobrze zapłon ustawiała Mi jedna osoba tylko tak ustawiała że ;[

c-360 na wolne obroty i pompa w lewo albo w prawo ustawiał to na słuchowo czy ciągnik ma równe obroty, później jak kopci,a na końcu obroty na max czy się dobrze zbiera i pompa w lewo albo w prawo.

i sobie tak myślę czy tak ustawia się zapłon czy inaczej.

na drugi dzień zerowa temperatura ciągnik nie pali rozrusznik kręci dobrze

i mam do wasz takie pytanie jak ustawić zapłon żeby ciągnik dobrze palił i się nie grzał i

 

Ps. URSUS C-360 w lecie palił dobrze ale się grzał i kopci na niebiesko, C-360 zawsze tak palił jak jest zimno nawet przed ustawianiem tego gościa powiedzie Mi co mam zrobić :mellow:

Edytowane przez PIOTREK44
Opublikowano (edytowane)

C-360 pali Jeżeli mu się wleje gorącej wody ale bez wody ciężko żeby zapalił bez ciepłej wody jak pokręci nim 5 razy to zapali ale to bardzo ciężko.W lecie pali bez zarzutów ale silnik się grzeje dodam jeszcze niema termostatu ale ma 1/4 ha orki to na takim kawałku się nie może zagrzać a mój się grzeje

Edytowane przez PIOTREK44

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v