Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość zuber84cool
Opublikowano

Witam, potrzebuję pomocy jak ustawić pompę wtryskową przy C-360, silnik pali tylko na 2 cylindry i kopci na czarno, wiem, że na pompie wtryskowej i na obudowie kompresora są znaki oraz, że patrząc od przodu i przekręcając pompę w lewo przyśpiesza się zapłon a w prawo opóźnia, chodzi o to jak ustawić kąt wtrysku żeby chodził równo i palił na wszystkie cylindry, bo najwyraźniej na sekcje nie podają paliwa lub nie wtedy gdy trzeba, jak to ustawić?

Opublikowano (edytowane)

Znaki są na kole zamachowym i obudowie sprzęgła. Było o tym na forum. Żeby za dużo nie pisać masz info z książki.

 

http://zapodaj.net/7...aca187.jpg.html

 

Tak nawiasem mówiąc to nie wygląda mi to na zły kąt wtrysku, a przynajmniej na nie jedyny powód. Zanim ruszysz pompę to wyciąg i daj do sprawdzenia wtryski bo to ewidentny objaw totalnie lejących wtryskiwaczy.

Edytowane przez seweryn20
Gość zuber84cool
Opublikowano

Ok, dzięki za odpowiedź, to że wtryskiwacze leją to na 100% wiem, chodzi o to, że brat wyjął pompę i założył drugą używaną do sprawdzenia, stara nadaje się jedynie do regeneracji a właśnie na tej drugiej jak założył to takie cyrki, ja wcześniej nie miałem dużo okazji robić z dieslami co innego z benzyną.

Opublikowano

Mam problem z wyciekiem co prawda temat nie dotyczy pompy ale wycieku ropy więc temat pokrewny. W górnej części baku tam gdzie paliwo zlewa się z powrotem do zbiornika wycieka ropa próbowałem już wszystkiego nowe podkładki, śruby, wężyk opaski i dalej leci co z tym zrobić macie jakiś sposób żeby to uszczelnić bo jak wiadomo paliwo drogie.

Opublikowano

Trzeba dobrze obejrzeć gdzie leci.

Być może wystarczy kupić tylko dużego albo małego nypla albo nową koncówkę co schodzą się wężyki.

Gorzej jak będzie oberwane koło gwintu przy baku,wtedy trzeba spawać.

Opublikowano (edytowane)

Co mi da założenie nypla? Najbardziej leje się przy wężu, gdy lepiej uszczelniłem tzn dałem nową opaskę i mocniej skręciłem to lało się znowu między bakiem a tą końcówką przewodu. Sprawa wydaję się błaha ale mnie już krew zalewa ciągle kapie i kapie ;[

Edytowane przez pasiu66
Opublikowano

Miałem taki przypadek jak opisujesz cały ten wlot do zbiornika wyczyściłem i lekko posmarowałem poxipolem i składając tzn przykręcając ten wężyk też wszystko na klej było robione może to trochę wbrew sztuce żeby tak na klej robić ale byłem zdesperowany naprawa okazała się skuteczna już ze 3 lata spokój i to najważniejsze

Opublikowano

Tak czytam panowie te posty i widzę że teraz jest ciężko o dobrego fachowca który zregeneruje dobrze pompe wtryskową....Ja osobiście mam dobrego szpeca który super regeneruje i ustawia pompy wtryskowe , pompa po jego regeneracji pracuje jak nowa.Warunek jest taki by założono oryginalne sekcje z WZM i zaworki z Mielca lub z Piotrkowa Trybunalskiego , fachowa regulacja i pompa śmiga jak nowa.On zawsze sprawdza pompe od A do Z nie tak jak co niektórzy wymienia sekcje i zaworki , podregulują i już jest.On sprawdza i weryfikuje każdą część pompy , dlatego pompy po jego ingerencji pracują SUPER.

Opublikowano

Witam Panowie mam taki problem mianowicie zauważyłem, że przybywa mi oleju w misie olejowej silnika w C360, nie jest to woda bo olej nie zmienił koloru, podejrzewam, że to paliwo dostaje się do oleju. Wykluczam wtryski ponieważ kolektor wydechowy jest suchutki, ciągnik pali znakomicie nie kopci. Podejrzewam, że przeciek może występować na połączeniu pompy z ciągnikiem i teraz pytanie jak jest to zbudowane, jak dostać się do simeringa ?

 

Proszę o podpowiedzi Pozdrawiam Krystianrolnik :rolleyes:

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jest taka możliwość, o ile do oleju w pompie przedostaje się paliwo a uszkodzony jest uszczelniacz.

Opublikowano

Uszczelniacz wymienić na pompie to żaden problem. Wytargaj ja z capa, zdejmij sprzęgło, odkręć pokrywkę z uszczelniaczem, wymień i złuż spowrotem. To że z kolektora nie kapie to nie znaczy że nie leją wtryski. Nie ma innej drogi do miski jak przez pierścienie i pompę. Sprawdz dokładnie olej w pompie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

A Witaj Seweryn :D No twierdzi kolega że w pompie olej czysty to pompę trzeba by wykluczyć a jednak przyjrzeć się wtryskiwaczom, jeden potrafi podnieść poziom oleju lub jednak woda ale jak to paliwo w oleju to w palcach to wyczujesz, olej jest rzadki nie ma lepkości i czuć ropą.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

Witam witam. No wyjmij je po prostu i daj sprawdzić. Możesz też zapalić silnik bez kolektora i się przekonasz czy rzuca ropą. Ale uważam że raz za czasu jak dasz wtryski do kontroli to dobrze to zrobi silnikowi. Tak wiem że w pompie jest olej. Chodzi mi o to żeby dobrze sprawdził czy to aby na pewno łoliwa.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano (edytowane)

No dokładnie, są 3 drogi paliwa do miski olejowej dwie to przez pompe, czyli zużyte sekcje i pompka wstępna, wiąże się to z paliwem w pompie wtryskowej ,i uszkodzonym simmeringiem i lejącym nadmiarem w pompie wtryskowej(chyba że jest zatkany),jeżeli nie pozostają wtryski....

Sprawdź czy napewno olej w misce śmierdzi ropą i jest rzadki, bo może nie od paliwa przybywa, olej w misce nie zrobił się lekko mętny białawy , mleczny? a nie masz czasem ostrówka, c362 ze wspomaganiem, czy wspomagania kierowniczego z pompą oleju na deklu rozrządu?

Edytowane przez bobytempelton

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v