Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może koledzy mają, nowych wątpię czy kupisz, chyba że z nową pompką.

Opublikowano

Ile dokładnie nalać oleju do pompy wtryskowej do c 360. Względem instrukcji jest 1 litr a pompiarz u którego robiłem mówił mi nalać tylko 350 ml i zgłupiałem. 

Opublikowano
47 minut temu, damin1 napisał:

Ile dokładnie nalać oleju do pompy wtryskowej do c 360. Względem instrukcji jest 1 litr a pompiarz u którego robiłem mówił mi nalać tylko 350 ml i zgłupiałem. 

Mi znów pompiarz mowil 500ml , chciałem litr ale sie przelal bagnetem ...

Opublikowano
1 godzinę temu, damin1 napisał:

Ile dokładnie nalać oleju do pompy wtryskowej do c 360. Względem instrukcji jest 1 litr a pompiarz u którego robiłem mówił mi nalać tylko 350 ml i zgłupiałem. 

Pewnie tak powiedział żebyś niedługo wrócił do niego z pompą na remont, jeśli w c330 wchodzi 0,6l do pompy to wlej przynajmniej te 0,8l

Opublikowano
22 minuty temu, jackob1997 napisał:

@mf362 to że się przelał to nic,jest przecież przewód od nadmiaru z tyłu pompy wtryskowej,między blokiem a pompą wtryskową 

Czyli ile powinno byc? Teraz jest na oko 700ml plus minus 

Opublikowano

Macie problemy, jest miarka i tak się leje żeby było między kreskami.

Opublikowano

Zgadza się że mają otwór kontrolny zaślepiony, ale wtedy zazwyczaj mają bagnet w korku wlewu oleju.

Opublikowano

Mi pompiarz przy odbiorze pompy od c330 też zalecił " nie lej pan 0,6 bo to za dużo wystarczy te 0,3" Argumentował to niby "falowaniem" pompy zaraz po uruchomieniu i jakimiś problemami z obrotami. koniec końców wlałem 0,5 a i tak z nadmiaru poszło. Pompiarz jest 1 liga co kilku by tu pewnie mogło potwierdzić więc może coś w tym jest ,ale chyba szkoda zachodu wlać i jezdzic.

Opublikowano
4 godziny temu, Sean napisał:

Zgadza się że mają otwór kontrolny zaślepiony, ale wtedy zazwyczaj mają bagnet w korku wlewu oleju.

U mnie bagnet kontrolny  jest osobno , 

Opublikowano
Dnia 23.11.2019 o 15:18, Adam90077 napisał:

Ja chętnie bym zrobił tak jak mówisz tylko fizycznie niemam możliwość przyspieszyć zapłonu ponieważ mam maksymalnie przechyloną pompę na silnik i mam jakieś 30 stopni na kole zamachowym. To co mówią koledzy z klinem jest bardzo możliwe. Muszę wyjąć pompę i odkręcić 4 śruby bo wyjmując cała pompę nic nie zauważyłem. 

Dziękuje za wszelkie rady , wrzucę zdjęcia i zdam relacje jak poszlo

kolego, ja mam ten sam problem spilowalem jeden zabek to znowu jest za bardzo przyspieszony przed spilowaniem byl  za bardzo opuzniony brakuje okolo 3 cm do tych dwoch kresek juz nie wiem co zrobic moze znalazles przyczyne tego?

 

Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, Bartek23232 napisał:

jest 3 rodzaje tych zębatek na pompę tzn. 6 ząbków wycięcia do klina 6.5 i 7 ząbków tzn od c 4011 c355 i 360 i od Ursusa c385 A więc często w sklepach nikt na to nie zwraca uwagi

w sklepie mi powiedziali ze zebatki sa od zetora i 385 po dwa rodzaje  a c360 maja tylko jedne wymiary i na nacie tez nic nie pisza ze sa rozne rozstawy

tylko  jeden rodzaj. o pol zabka gdybym przestawil to by bylo ok i podejrzewam ze to jest wina luzow na rozrzadzie i tez tych zebatek i pierscienia

 

Edytowane przez tytonix1313
Opublikowano

Panowie pytanie. Zakręciłem pompę i wtryski do c360. po regeneracji wszystko. Pali od razu, niby moc ma ale po przejechaniu 10km. Czuć smród placków ziemniaczanych ze tak powiem. Co mogłem zrobić nie tak. 

Opublikowano

No właśnie paliwo jest ok bo leje z cpnu gdzie tankuje i do auta na pompowtryskach. I nie mam problemu. Niby nie kopci nic tylko pojawił się ten zapach jak się rozgrzał. 

Opublikowano
38 minut temu, damin1 napisał:

No właśnie paliwo jest ok bo leje z cpnu gdzie tankuje i do auta na pompowtryskach. I nie mam problemu. Niby nie kopci nic tylko pojawił się ten zapach jak się rozgrzał. 

Moze oblales kolektor olehem czy czymś? 

Opublikowano

Za tydzień czy za dwa ruszę z nawozami to zobaczę czy sytuacja się powtórzy. Dziwna sprawa. No to tak jakby wskazuję że jakieś biopaliwo wlane no ale to niemożliwości jest. No kolektor też nie oblalem. Raczej wszystko suche. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v