Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
52 minuty temu, TheEnd napisał:

2400? nowa pompa, nie jakaś tam regenerowana i kręci 2200max ciekawe dlaczego tak ustawiona

tyle kręci bo tak ustawiona,u mnie w ursusie C-4011 jak przestawiłem przy pompie (wrzucę foto dla pokazania co mam na myśli) to z 1800 zrobiło się około 2300 obr/min, Zależy jak ci ustawią i tyle 

Przechwytywanie.PNG Edytowane przez jackob1997
Opublikowano
2 minuty temu, PaweLisowicz napisał:

Mogę ci polecić ale z woj. małopolskiego (Nowy Sącz) jakbyś chciał.

Kolego za daleko, ale dzięki za chęci. Pozdrawiam. 

Opublikowano
Dnia 30.10.2019 o 14:48, biszu napisał:

Witam

Szukam dobrego i sprawdzonego pompiarza okolice Sandomierz, Mielec, Tarnobrzeg, Rzeszów, Stalowa Wola. 

A Włoszczowa(przedborz)okolice?

Opublikowano
6 godzin temu, PaweLisowicz napisał:

Daj jeszcze przy okazji wtryski do sprawdzania. Tylko jeśli to taki fachowiec co za 400zl naprawi to szkoda kasy. Dobra regeneracja musi kosztować od 700zl wzwyż. 

Zależy co do wymiany jest ;)

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, mf362 napisał:

Zależy co do wymiany jest ;)

Raczej nie robi się po łebkach. Jeśli od nowości nie była robiona to zapewne nic tam nie będzie dobrego, A jeśli była już regenerowana to części też były regerowane. A z ich jakością różnie było. Moja pompa wymagała tylko ustawienia i naprawy regulatora, ale typek mówi że pompa już była robiona na częściach regenerowanych i zaraz może puścić ropa do oleju i będzie z powrotem do regeneracji, więc praktycznie cały środek nowy tylko pompka zasilajaca została stara.

Edytowane przez PaweLisowicz
Opublikowano
3 minuty temu, PaweLisowicz napisał:

Raczej nie robi się po łebkach. Jeśli od nowości nie była robiona to zapewne nic tam nie będzie dobrego, A jeśli była już regenerowana to części też były regerowane. A z ich jakością różnie było. Moja pompa wymagała tylko ustawienia i naprawy regulatora, ale typek mówi że pompa już była robiona na częściach regenerowanych i zaraz może puścić ropa do oleju i będzie z powrotem do regeneracji, więc praktycznie cały środek nowy tylko pompka zasilajaca została stara.

I ile cie to kosztowalo ?

Mam pytanie czy do pompy starego typu do c360 wchodzi tylko 0,5 oleju niz 1l ?

Bo ja mam stary typ i gosc tak powiedzial przy regeneracji a 1l to by sie przelal przez ten bagnecik ze srubka

Opublikowano (edytowane)

1200 z przeglądem wtrysków i zmianie jednej końcówki . Zobacz w mojej galerii bo cyknąłem fotkę. Zobacz sobie w książce serwisowej, ale lej tak jak bagnet pokazuje. W tej pompie nowszej to owszem wchodzi litr.

Edytowane przez PaweLisowicz
  • Like 1
Opublikowano
2 godziny temu, Adi96 napisał:

Jaki stary typ? W c4011 była czeska z początku produkcji,potem z Mielca i nie było nowych typów.Pokrywa od regulatora były 2 typy.

To moze pokrywa regulatora chodzilo temu fachowcowi...adi ty lepiej się znasz ;)

Opublikowano
3 godziny temu, Adi96 napisał:

Pokrywce regulatora w późniejszych latach otwór spustowy był większy i one pękały od taka różnica.

A ilość oleju sie zmienila ? 

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam problem z odpalaniem silnika na zimno muszę odpalac plakiem przy rozgrzaniu odpala stosunkowo dobrze.

Pierwsze co zrobiłem to próbowałem sprawdzić kat wtrysku i tu mam problem. Na kole zamachowym mam zaznaczone katy 18-24 stopnie natomiast fizycznie wtrysk widnieje jakieś 10 cm nad znakami. Na bloku nie mam co prawda żadnej kreski ale tak czy inaczej nie mam możliwości przechylić mocniej pompy żebym w oknie zobaczył podziałkę. Czyli tak jakby mi brakowało regulacji na pompie. Pompa kupiona regenerowana 1,5 roku temu.

Czy ktoś ma jakiś pomysł ?

 

Edytowane przez Adam90077
Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, Adam90077 napisał:

Witam

Mam problem z odpalaniem silnika na zimno muszę odpalac plakiem przy rozgrzaniu odpala stosunkowo dobrze.

Pierwsze co zrobiłem to próbowałem sprawdzić kat wtrysku i tu mam problem. Na kole zamachowym mam zaznaczone katy 18-24 stopnie natomiast fizycznie wtrysk widnieje jakieś 10 cm nad znakami. Na bloku nie mam co prawda żadnej kreski ale tak czy inaczej nie mam możliwości przechylić mocniej pompy żebym w oknie zobaczył podziałkę. Czyli tak jakby mi brakowało regulacji na pompie. Pompa kupiona regenerowana 1,5 roku temu.

Czy ktoś ma jakiś pomysł ?

 

Na pewno przy zakładaniu ustawiona była na szersze wycięcie sprzęgła?  to jest bardzo łatwo się pomylić.

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Jeśli do tej pory odpalal dobrze i nagle przestał to zobacz czy Ci walek w pompie nie peknal, ostatnio miałem taki przypadek że pękł wałek pompy wtryskowej, silnik nagle zaczął słabo odpalać ale odpalal po plaku i długim kręceniu. 

Screenshot_20191122_183931_com.android.gallery3d.jpg

Opublikowano
1 minutę temu, Sean napisał:

Na pewno przy zakładaniu ustawiona była na szersze wycięcie sprzęgła?

Jeżeli chodzi o wycięcie na kole zębatym pomiędzy pompa a napędem to inaczej się nieda zamocować

Opublikowano

Co ty opowiadasz, nie jeden dokręcił na siłę i się dało, tam ledwo łapie ząbki, dokręcisz odciśnie ząbek w innym miejscu i nawet nie zauważysz.

Opublikowano
2 minuty temu, Vroobel napisał:

Jeśli do tej pory odpalal dobrze i nagle przestał to zobacz czy Ci walek w pompie nie peknal, ostatnio miałem taki przypadek że pękł wałek pompy wtryskowej, silnik nagle zaczął słabo odpalać ale odpalal po plaku i długim kręceniu. 

Screenshot_20191122_183931_com.android.gallery3d.jpg

Generalnie wyciągałem pompę z napędu ale nie widziałem żeby było coś pęknięte. Jest możliwość przesunąć jakoś względem osi koło zębate wraz z frezem pomy

4 minuty temu, Sean napisał:

Co ty opowiadasz, nie jeden dokręcił na siłę i się dało, tam ledwo łapie ząbki, dokręcisz odciśnie ząbek w innym miejscu i nawet nie zauważysz.

Ja dokręcając pompę obracałem kołem zamachowym i wyraźnie czułem kiedy zazebilo bo wyraźnie  wskoczylo a tam jest jeden ząb szerszy więc inaczej się nie bardzo da

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v