Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mam w ciągniku maly problem. Po zgaszeniu ajk zaciągne hamulec ręczny to zejdzie powietrze z układu, czasem wszystkie, czy w waszych ciągnikach też tak jest? i jeszcze turbina jest mokra od oleju, tylko skąd on się tam wzioł?

Opublikowano

Ja ostatnio miałem problem z elektrozaworami od zakresów i od WOM ale błyskawicznie wymienił je serwis, podobno zamoczyły się i doszło do zwarcia ale jak się przyjrzałem to zobaczyłem, że znajdują się 3 takie elektrozawory za zbiornikiem paliwa z tyłu i nie są niczym zabezpieczone od dojścia wody a przecież coś powinno je od tego chronić bo elektryka nie lubi wody i wilgoci, a Polska to jest kraj gdzie lubi sobie deszczyk popadać... :P

Czy miał ktoś jeszcze z tym kłopot?

Opublikowano

W instrukcji pisze, że jak jedziemy do przodu na zającu i zmienimy na jazdę do tyłu to powinno się samo przełączyć na żułwia, w moim ciągniku samo nia przełancza. Jak jest z tym u was?

Opublikowano (edytowane)

witam

mam półtora roczny ciągnik New Holland 5060 z turem i same problemy! Największy problem to z hamulcami. Jak zaczynam hamować to załącza sie przód, zapala się kontrolka od przedniego napędu, gdy puszcze hamulec kontrolka gaśnie napęd dalej trzyma i nie chce się rozłaczyć, trzeba zatrzymać ciągnik. Albo jest głośne uderzenie. Od tych uderzeń rozsypał sie przedni most "naprawili most problem pozostał z rozłączaniem".

Skrzynia biegów tragedia! Nieraz biegi wchodzą paluszkem, ale jak się zatnie to trzeba kombinować, często jest tak, że jak jedzie się, a redukuje się 3 na 2 to trzeba stanąć. Serwis powiedział, że trzeba regulować sprzęgło. Było regulowane kilkanaście razy, na chwile pomaga.

Pod koniec gwarancji zabrali ciągnik i rozebrali w drobny mak, powiedzieli że wszystko jest w porządku. Po naprawie zgłosiłem, że jest to samo, nawet gorzej!

Sprzedawca powiedział, że w partii jest kilka trafionych i trafiło na mnie.

Kasę wzięli, problem pozostał mi na podwórku.

Mam też New Hollanda TL 90 ma 12 lat od nowego, ten nowy 5060 może się schować do niego.

Może ktoś ma taki problem z ciągnikiem i może mi pomóc?

Edytowane przez Marcin91
ortografia, caps lock
Opublikowano

Będę miał do sprzedaży T5060 w full wypasie kupionego w lutym 2012 ,stan licznika 100 godzin.Dostaję niespodziewane dofinansowanie na drugi ciągnik więc muszę sprzedać.tel.603 351065

Opublikowano

U mnie na szczęście nie było awarii. Raz tylko poszła pompa paliwowa no ale to zostalo naprawione. Tak to na razie sie dobrze sprawuje. Pracuje z turem i paszowozem, oraz w drobniejszych pracach takich jak przetrzasanie i zgrabianie zielonki.

Opublikowano

Tak poczytać trochę to jednym trafia się maszynka jak ta lala wszystko chodzi pięknie itp żę aż chce brać się drugi traktor tej marki a nie którym się trafi taki że nie polecili by tej marki nikomu już więcej . Ciekawo co może być przyczyną że olej znalazł sie w turbinie ??

Opublikowano

Witam wszystkich orientuje się ktoś może gdzie jeszcze można dostać t5060 lub t5050? Miałem zamówionego w perkozie jednak dziś powiedzieli że go nie wyprodukują, masakra z nimi totalna, ciągnik potrzebny na wczoraj a oni sobie przeciągają jak chcą a na końcu jeszcze taka lipa. Jeśli ktoś ma jakieś info proszę o pomoc.

Opublikowano

mysle ze masz umowe spisana ? jesli tak to chyba wiesz co robić :) A zeby teraz kupic taki ciagnik to pewnie bedzie nie wykonalne. bo oni sami pewnie juz obskoczyli wszystkich dealerów i nikt nie ma wolnego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v