młody17

New Holland TDD

Polecane posty

Olejniczek    3

... czy może wie ktoś z was jak wygląda załączanie Przedniego WOM w TD jeśli ktokolwiek widział taki egzemplarz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piochu    8

Witam, dzisiaj w Agromie w Sępólnie Krajeńskim widziałem chyba nowe modele TDD, są oznaczone jako TL i mają design właśnie tej serii którą przestano produkować kilka lat temu. Silniki i przekładnie są chyba takie same jak w TDD. Ma ktoś może więcej informacji na temat tej nowej serii bo nie mogę nic znaleźć na ten temat w necie?


http://www.youtube.com/user/Piochu2 - moje filmy na YT. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

TL to starsza wersja T5000. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Masz rację. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

a jakie pojemności silników maja te td? we wsi są 2, jeden td95d i na dotarciu td5020.. słyszałem że td95d ma pojemność silnika 3800cm3 ? to prawda? bo mają 5pługi a oraja z 5w górze tak sobie myśle zże nie uciąga bo za mała pojemność silnika, np. case jx90 ciagnie 5skib we wsi bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

TD95 ma silnik o pojemności 3908 cm3 i mocy 94KM, zaś TD5020 ma 3200 cm3 i 72KM. Zależy z którego roku ten JX90 jest, jeżeli poniżej 2008 roku to będzie miał 3908 cm3 i 89KM , jeżeli młodszy to będzie już miał 4500 cm3 i 88KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

ten case to 2008 grudzień, kupiony w 2009...

zaraz po nim w jednej wsi sasiad tego tez jx90 i rodzina tego co pierwszy kupił jx95, a takze jx80 troche dalej i w sąsiedniej wsi jx80

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NHTD5030    0

Witam, mam takie pytanie czy NH TD5030 poradzi sobie z sieczkarnią dwurzędową Pottinger lub Mengele, co wy na to? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

jak oceniacie połączenie 3*40 obracalnej (np ibisa) i TD5010?


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

dla porównania 60 ma ciężko z 3*30 przy głębokości ok23-4cm, ale wiadomo-trochę za szybka III.


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

uzywacie podczas pracy TD-kami przycisku "lift-o-matic" ? na jakiej zasadzie to działa?mógłby ktos wstawić foty tego ustrojstwa?


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Czemu mówisz ustrojstwo!! Dla mnie super sprawa ustawiam wysokosc na podnosniku tą łapka od podnoszenia i na konsu np kawlka jak orze to przyciskam przycis i plug w gorze, wjeżdżam w bruzde dotykam przycisku i plug opada na ustawiona wczesniej wysokosc.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

mozesz pyknąć fote jak to wyglada z bliska? to jest jakis guzik elektryczny, czy mechaniczna dźwigienka?


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Wie ktoś jak odchylic akumulator w TD5050???


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PROTAJN82SA    0

ehme999- lift-o-matic z tego co widziałem w TD5030 jest to sterowane mechanicznie za pomocą takiego przycisku . bardzo fajna sprawa:)


John Deere 3350
Pronar 82 SA i ŁC-1650
Ursus C-360
Moje stadko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denzel    28

mam NH 80TD od 5 lat ma on ok 2tys motogodzin do tej pory bylo wszystko OK. teraz pojawił sie problem z odpalaniem. musi sie silnik sporo nakrecic za nim odpali jak jest ciepły też trzeba krecic długo by zapalił. dodam ze nie kopci aby mozna dostrzec że silnik jakby lekko nie równo chodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Powiem wam lepszy motyw zalałem zimowe paliwo do smerfa i teraz jest motyw co nie wyjade jak sie nagrzeje z garażu i zaraz w filterku tym przezroczystym przepływowym widze lód, jade jutro po akrtyczny ON do Statoil, dolewalem juz uszlachetniacz przed zima i benzyne i dalej to samo, lepek mowie ze nie możliwe do -26 ma krzepliwosc ale przy -10 zcina parafine;/


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

mam NH 80TD od 5 lat ma on ok 2tys motogodzin do tej pory bylo wszystko OK. teraz pojawił sie problem z odpalaniem. musi sie silnik sporo nakrecic za nim odpali jak jest ciepły też trzeba krecic długo by zapalił. dodam ze nie kopci aby mozna dostrzec że silnik jakby lekko nie równo chodził.

może masz jakąś nieszczelność i układ się zapowietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolka    0

Koledzy zmieniał już ktoś drzwi w td5010 chodzi mi o zamienniki bo orginalne troche drogie podpowiedzcie coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj