Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy to jest dobra metoda? Jakoś nie przekonuje mnie to... Ale chyba tez tak zacznę się "uczyć"...

Wewnętrzne testy tak zdałem ;) Zobaczymy co będzie w ośrodku.

@up

Kto napisał że kat. T nie uprawnia do kierowania pojazdami wolnobieżnymi?

Opublikowano

No to jakie rzeczy się robi na placu na egzaminie ? I czy jazda po mieście jest w dużym mieście ( np. w Łodzi ) czy w jakim ? Bo ja nigdy nie widziałem jeszcze traktora w czasie egzaminu na prawko jadącego po drodze .

Opublikowano

Pokazujesz co gdzie sie znajduje: wlewy płynów eksploatacyjnych, alternator, rozrusznik, światła itp a i musisz potrafić sprawdzić poziom oleju ;) ja musiałem odpiąć i podpiąć przyczepe. Jazda po łuku, ruszanie z ręcznego pod górke, jeden z garaży: wjazd ukośny przodem wyjazd tyłem, wjazd przodem do jednego garażu i wycofanie do drugiego. A egzamin zdajesz w tym mieście w jakim znajduje sie WORD, zapewne w Łodzi jest wiec tam;)

Opublikowano

Może Wy wiecie jakie zmiany weszły teraz w życie? Wiem że jazda po mieście będzie trwała 25 minut i zamiast pokazywania wszystkiego na ciągniku losujesz kartkę i pokazujesz 2 rzeczy, a co z resztą zmieniło się coś jeszcze ?

Opublikowano

hejka wszystkim.. :) muszę się pochwalić bo dzisiaj zdałem egzamin.. ;D i jestem bardzo szczęśliwy.. za pierwszym razem oczywiście;) zdwałem w WORD w Chełmie Zetorem 3320 z przyczepą pronar(symbolu nie pamiętam). na obsłudze wylosowałem do pokazania zbiorniczek z płynem hamulcowym i musiałem powiedzieć że poziom płynu musi zawierać się między minimum a maksimum żeby można było jechać, i musiałem sprawdzić działanie świateł awaryjnych :) czyli proste rzeczy.. :) następne zadanie to było sprzęganie zestawu-na ten manewr przewidziane jest 10 min, czyli zapalamy ciągnik i ruszamy, pamiętając o tym że przy podjeździe pod przyczepe musi być właczony kierunek, oraz muszą być pozamykane drzwi. potem cofamy, podłączamy zaczep, przewody elektryczne, przewód hamulcowy i sprawdzamy wszystkie światła w przyczepie czyli te z przodu przyczepy z tylu pozycyjne rzecz jasna, kierunkowskazy i awaryje oraz podświetlenie tablicy rejestracyjnej, należy sprawdzić też światło stopu, więc trzeba poprosić egzaminatora by nacisnął pedał hamula i zobaczyć czy świeci. jeżeli już wszystko zrobiliśmy to zaczyna się egzamin, najpierw łuk, płynnie do przodu, i wiadomo że przy obu końcach tego manewru z jednej strony jakaś część przodu ciągnika a z drugiej tył przyczepy musi znaleźć się nie więcej niż 1m od linii końcowych. potem miałem wzjazd prostopadle przodem do garażu to wiadomo że kierunki trzeba dac 2m przed skręceniem, zarówno przy wjeżdzaniu jak i przy wyjeżdzaniu, potem mialem ruszanie z hamulca ręcznego(awaryjnego) pod górke, czyli nic trudnego, poszło bez problemu:) pamiętajcie ze nie wolno wysiadać z kabiny podczas uruchomionego silnika. podczas calego łuku można raz wysiąć z ciągnika, z tym że jak cofamy i wysiądziemy to czas nadal leci. potem zajechałem na pierwotne miejsce i tam trzeba rozłaczyć zestaw, mamy na to 7 albo 7,5 min, nie pamiętam dokładnie, więc trzeba podłożyć kliny pod koła a następnie odłączyć przewody, u mnie na kolejność przewodów nie zwracał uwagi. potem jazda w miasto, wyszło jak wyszło ale to nic, nawracałem na rondzie i jechałem przez kilka uliczek, na takiej kartce zaznaczył mi przejazd przez tory to chciałem zmniejszyc bieg a przecież nie wolno tego robić, ale kij z tym:), zaznaczył że podczas omijania samochodów stojących na tak jakby poboczu zachowałem za małą odległość, ale nie mogłem postąpić inaczej bo z przeciwka jechały samochody, i jeszcze przy skręcaniu w prawo z takiej uliczki najechałem minimalnie tylnem kołem przyczepy na krawężnik.. ale jakimść cudem egazmin zakończony wynikiem POZYTYWNYM :) hehe.. ;D to by było na tylE:D dzięki za uwagę:)

Opublikowano

Ehh, niestety nie udało mi się. W 4 pojechaliśmy, 2 zdało.

Zrobiłem bezbłędnie testy, plac bez żadnych powtórek. Na mieście też dobrze szło aż mi koleś nie wyskoczył samochodem z zakrętu jak skręcałem i było na mnie że wymuszenie i miasto nie zaliczone =/ no ale nic zrobi się następnym razem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RometOgar200
      Witam, mam pytanie otóż jak najlepiej usunąć ten luz prawo lewo. Myślałem, żeby dać grubsza rurę tam od dołu, ale dalej ten luz zostanie. Co myślicie, żeby tam zrobić, coś wspawac, czy jak. Z góry dziękuję za odpowiedź.
      20180329_171256.mp4
    • Przez RedPower
      Witam,
      Od  jakiegoś czasu wydaje mi się że spod kabiny słychać stuki podczas jazdy. Słychać je jedynie gdy jadę po nierównościach ... (dołkach lub gdy mocno skręcę) Na równej drodze jest dobrze.
      Dodatkowo gdy wcisnę ostro pedał hamulca to słychać właśnie takie stuki.
      Załączam nagranie: W 19-20 sekundzie słychać dwa charakterystyczne stuknięcia.
      Co może być nie tak... wyjąłem wałek od przedniego napędu bo myślałem że to on ma luzy jednak stukanie nie ustało.
      Z góry dziękuje za pomoc
       
      20180426_002.m4a
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Mam takie pytanie, czy sąsiad może postawić plot betonowy w granicy jezeli przy granicy (10cm od) jest mój budynek w którym jest duzo okien. Czy ma takie prawo zasłonić mi okna?
    • Przez majes
      Podczas jazdy i głównie pod obciążeniem słychać w kabinie takie nieregularne chrobotanie chyba ze skrzyni, raczej nie z silnika. Ostatnio nawet zauważyłem że jest to chrobotniecie jak ciągnik stoi i szarpne ładowaczem w dół. Co to może być? Byłem u mechanika, oglądał, zaglądał kamerą do skrzyni i nic nie znaleźli.
    • Przez Blusik
      Witam
      Mam pytanie jakie wymagania muszą spełnić np pług, siewnik,kosa konna aby poruszać się po drodze rejestrowac nie musze ale czy wystarczy że mają odblask czy nie? 
      Pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v