Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skoro napisałeś, że ma być uniwersalny: do orki oprysków itp. to ja Ci polecam tył 480/70R38 przód 420/70R24. Będzie miał dobre zaparcie podczas uprawy ścierniska, podczas orki nie będzie ugniatał zaoranego kawałka, a podczas oprysku roślin. 6230 ma 105 KM mocy maksymalnej więc nie podczepisz sprzętu, który będzie wymagał aż takiej dużej siły uciągu.

Opublikowano

no wlasnie ale jakie beda najbardziej odpowiednie :D

 

 

co do ceny zalezy od wyposazenia , ja z tlsem i innymi dodatkami + ladowaczem 633 zaplace +- 300 tys. brutto

Gość JohnDeere6030
Opublikowano
witam

 

zamierzam w najblizszym czasie zamówic jd 6230 se

 

i mam dylemat co do wielkosci felg na tyl 34 czy 38 ? przód chyba raczej 24

 

jaki rozmiar opon na tyl i przód ?

 

ma to byc ciagnik z ładowaczem 633 , uniwersalny do wszystkiego ( transport , opryski , orka itd )

 

moze cos doradzicie , zalezy mi na tym zeby ciagnik tez ładnie wygladal ( nie byl za wysoki ani za niski i zeby byly zachowane proporcje )

 

pzdr

 

Nie bierz wresji SE, tylko PREMIUM :D, aha i jeszcze kwestia skrzyni, weź sobie Power Quad Plus :) nie bierz Auto Power :)

Gość JohnDeere6030
Opublikowano

Cena = Jakość :( nie pomyślałeś o tym :)

Gość JohnDeere6030
Opublikowano
Cena=komfort-nie pomyślałeś o tym ?:)

 

To też :(

Opublikowano

czy te nowe jd mają taki nieprzyjemny dźwięk silnika? w moim 6230 comfort po kilku sekundach od uruchomienia zaczyna się niesłychanie hałaśliwy klekot i rosną obroty czy jest to normalne zjawisko?

Opublikowano (edytowane)

No to teraz kolega @czadowywicek napisał :lol: Mógłbyś powiedzieć dlaczego?

@kissmy to jest normalne. Pytałem kilku użytkowników tych ciągników na AF.

 

EDIT:

Akurat filmik jest mój i nagrany właśnie w tym celu :P Dlatego taki krótki.

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

Nie martw się, ten klekot to jest dla Twojego dobra ;) Po prostu przy niskich temperaturach załącza się intercooler?, przez co zwiększają się obroty silnika. Ma to na celu np. zwiększenie ciśnienia oleju, po prostu szybsze jego rozgrzanie. To wszystko jest dla ochrony tegoż silnika.

Opublikowano

Nie chcę cię martwić ale długo to ty się nim nie nacieszysz .

Nie chcę Cię martwić, pierd**isz głupoty.

Tak ma być, z czasem jak silnik się rozgrzewa, dźwięk znika. Wg mnie to jest coś na zasadzie ssania... Aczkolwiek przyjemny dla ucha to on nie jest.

Opublikowano (edytowane)

U mnie jest tak samo w JD 6430P. Jak jest zimny po odpaleniu obroty automatycznie są zwiekszane, aby rozgrzać silnik. Nie ma sie co martwic :)

Klekot jest faktycznie odrazający, ale po rozgrzaniu znika i motor ładnie pracuje :) Jeszcze jest tak, że do póki się nie rozgrzeje ma mało koni... np. z rozrzutnikiem pierwszy wyjazd jechał na pełno max 36 km/h następny wyjazd jechał juz normalnie, czyli 54 km/h, mi sie wydaje, że to normalne w silnikach Johna?:D U was też tak jest ?

Edytowane przez Kipper

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v