Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ma skrzynie power reverser 16/16 ale za to trwalszy moze bedzie? ma 100KM ,obciazniki max na przod dodane,szerszeopony na przod z wersji comfort.3para wyjsc hydrauliki dodana i sterowanie wom i tuz na blotnikach z tylu.co myslicie?200brutto kosztuje po tym kursie euro ale itak przed podwyzka zgodzony...

Opublikowano

witam

 

zamierzam w najblizszym czasie zamówic jd 6230 se

 

i mam dylemat co do wielkosci felg na tyl 34 czy 38 ? przód chyba raczej 24

 

jaki rozmiar opon na tyl i przód ?

 

ma to byc ciagnik z ładowaczem 633 , uniwersalny do wszystkiego ( transport , opryski , orka itd )

 

moze cos doradzicie , zalezy mi na tym zeby ciagnik tez ładnie wygladal ( nie byl za wysoki ani za niski i zeby byly zachowane proporcje )

 

pzdr

Połączone

Opublikowano

Standardowo jest zestaw przód 14.9R24 a tył 16.9R38, ale coś zmienimy ;)

Zamiast 14.9R24 ja bym wziął 480/65R24 [10cm szersze] a na tył zamiast 16.9R38 to 540/65R38 [12cm szersze]

Żeby ładnie wyglądało to polecam felgi całe spawane;

Tak by to wyglądało razem >link< mi się podoba ;)

Opublikowano

jak nie chcesz zakladac kol do miedzyrzedzi to standardowe opony moim zdaniem beda najlepsze, 420 to i tak dosc szeroko.

od kiedy to ciagnik ma wygladac?? ja bym wolal zeby zboze ladnie wygladalo, a nie traktor

Opublikowano

na tych standardowych to za rewelacyjnie by nie wyglądał chyba, znajomy ma w takim jasiu (bez tura) przód 420/70/24 a tył chyba 520/70/38 i wygląda fajnie i chyba najrozsądniejszy wybór, chociaż co do wyglądu to można by się zastanowić nad większymi kołami z przodu, bo mam takie wrażenie że przednie koła są dość niskie, ale raczej to dlatego że maska jets wysoka, a co do profilu 65 to jak do tura nie wiem czy będzie rozsądny wybór, bo z turem jak to z turem jeździ się po wszelkich zakamarkach obcych podwórkach wyrobiskach i wszędzie gdzie coś można komuś lub sobie ładować a ewentualne najechanie kołem o profilu 65 na coś ostrego może być bardzej bolesne niż an 70, a na nierównościach opona 480/65/24 może bardziej pracować bokami i na nierównościach bardzo wybrzuszać się bok opony co też jest niebespieczne na jakichś gruzowiskach itp, dlatego profil 65 to chyba raczej do pola a nie do tura ;)

Opublikowano

Ja sądzę, że warto mieć szersze ogumienie, ponieważ w każdych pracach polowych ciągnik ma lepszy uciąg. Ale np. w turze niektórzy odradzają szerokiego ogumienia, ponieważ gdy weźmiesz coś cięższego to ślady zostają ;) Ja jestem za szerszym ogumieniem ;)

Opublikowano

Co do mojego pomysłu to tak podałem bo znalazłem taki ciągnik na takich oponach i wiem że taka konfiguracja jest możliwa ;)

Ale dobrze by było gdyby przy takich samych szerokościach zastosować profil 85 ;)

Opublikowano

wszystko zalezy od tego jaki wybierzesz profil.

jeżeli wysoki, to możesz wziąc 34, jeżeli niski to 38. Wtedy zachowasz wysokość całego koła.

ja mam 38 cali i przy swoim 6830 i przy Zetorze 12441. I te same obwody, tylko Zetor ma 70 profil, a JD 85.

Opublikowano

bardzo ładny Premium na kołach R38 i R28, chyba jedyny w galerii 4cyl z kołami R28.

http://www.agrofoto.pl/forum/John-Deere-62...mage131227.html

 

 

ja bym brał na profilu 70 tak żeby z tyłu była opona 520mm ;)

 

@brzozak jeżeli kupuje się ciągnik za 200 tyś zł to musi jeszcze oko pieścić... ;)

 

@es8

 

 

opony o profilu 85, 70 i 65 (odpowiednio dobrane rozmiarem) będą miały tą samą wysokość ale różną szerokość.

Opublikowano

@piotrk

 

masz racje bo cos mi nie pasowalo z 38 i 24 ,

 

38 i 28 jest chyba bardziej proporcjonalnym doborem

 

mój niestety nie bedzie premium tylko clasic

 

czyli zestaw 520/70r38 + 420/70r28

Opublikowano

ja bym był za tymi 16,9/24 i 18,4/38 czy tam 420/85 i 460/85 bo to to samo prawda? a dlatego że niepodoba mi się niskoprofilówkach to jak opona układa się na duzych nierównościach i bok opony musi się czasami bardzo wybrzuszyć żeby skopiować teren, a takie koła będą najwyższe co na feldze 38 napewno da ze 2-3 km/h V max wiekszą, pozatym zauwazcie Koledzy że wszystkei łądowarki przegóbowe itp są na kołach 16,9/24 to coś musi znaczyć że takie koła są stworzone do ładowacza, a z moich doświadczeń wynika że szeroki tył nie sprawdza się na śniegu i lekkich piaskach

Opublikowano
bardzo ładny Premium na kołach R38 i R28, chyba jedyny w galerii 4cyl z kołami R28.

http://www.agrofoto.pl/forum/John-Deere-62...mage131227.html

 

 

ja bym brał na profilu 70 tak żeby z tyłu była opona 520mm :D

 

@brzozak jeżeli kupuje się ciągnik za 200 tyś zł to musi jeszcze oko pieścić... :)

 

@es8

 

 

opony o profilu 85, 70 i 65 (odpowiednio dobrane rozmiarem) będą miały tą samą wysokość ale różną szerokość.

 

 

o ile mnie pamięć nie myli, to profil opony to stosunek jej wysokości do szerokości w %.

Opublikowano

To ferdek prawda z tymi szerokimi oponami, być może dlatego że nowe ciągniki mają słabo dociążony tył. Np. ursus lepiej sobie radzi na kołach 18,4 r34 niż 105 KM na 520/70 r34 bo w tym drugim przypadku to czasami ciężko ruszyć z miejsca zimą no chyba że cały czas ma załączony 4x4. Trzeba inwestować w obciążniki na tylne koła albo łańcuchy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v