Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam

czy jak dlugo krece rozrusznikiem i nie moge zapalic (silnik perkins a6.354.4 kombajn dronningborg ) i zaczyna mi dymic na ciemno i musze jeszcze pokrecic i wkoncu zapali

silnik ladne pracuje nie dymi dobrze wchodzi na obroty nie bierze oleju w tamtym roku nie bylo problemu

to wina pompy wtryskowej

dodam ze silnik odpowietrzony

i jak postoi 2 godziny to znowu musze krecic dlugo zanim zapali

mam zamontowany na zasilaniu zaworek zwrotny i pompke reczna gruszke

ktorys z panow pisal ze dlugo musial krecic rozrusznikiem zanim zapalil i mial regenerowac pompe

i mam pytanko czy to pomoglo

 

poszukuje czesci do dronningborga 7000 w wysokim ich nie maja najlepiej jakby ktos takiego widzial na czesci rozbieranego

Edytowane przez reno9034
Opublikowano (edytowane)

Witam, końcówki nie leją ? ,a może brudny(zabity) filtr powietrza?, jeśli czysty to lekko przyśpiesz kąt wtrysku na pompie wtryskowej i powinien lepiej zapalać, tylko za dużo nie przyśpieszaj bo zacznie na biało kopcić, i też będzie ciężko palił :rolleyes: Pozdrawiam.

Edytowane przez wieslaw16
Opublikowano

Ja dzisiaj zawiozłem wtryskiwacze do sprawdzenia i okazało się że każdy lał a silnik nie dymił w ogóle! W piątek będą zrobione to zobaczymy jak będzie odpalał.

Opublikowano

Niech chcę cie martwić ani nikomu niczego zarzucać ale byłbym bardzo ostrożny i podchodził z dużym dystansem do każdego takiego fachowca. Jak zawieziesz obiecują złote góry a potem okazuje się że nic nie zrobili. Ostatni przykład z naszym MFem. Duży remont silnika, układu wtryskowego itd. Mieli wszystko zrobić tak jak ma być to nawet wtryskiwaczy nie ustawili tak jak powinno być i każdy oczywiście miał inne ciśnienie. Nic z nimi nie robili bo porządny warsztat powinien wymienić podkładki regulacyjne ciśnienia wtrysku a nie wkładać te same zrobione własnoręcznie z breszczota, żyletki czy innego kawałka czegoś twardego.

Dlatego jak masz możliwość powiedz że chcesz być przy naprawie tych wtrysków i ma ci dokładnie wszystko pokazać jak pracują przed i po ile ma mieć tego ciśnienia i ile ci ustawił. Ja nie ufam już żadnemu pompiarzowi.

Opublikowano

i nastąpiła decyzja

nic nie pomaga że wszystko przejrzane po trzy razy , myślałem że zawiesza się dzwignia od wyłączania ale chybiony strzał

więc wyrywam jutro po pracy jak wrócę do domu pompę

dziwi mnie jedno że jak zapali po dłuższym kręceniu rozrusznikiem to pięknie chodzi nie dymi i wchodzi na obroty i po zgaszeniu zaras odpali jak niby wszystko byłoby w porządku

ale jak postoi z godzinkę to znowu trzeba kręcić sporo

Opublikowano

Niech chcę cie martwić ani nikomu niczego zarzucać ale byłbym bardzo ostrożny i podchodził z dużym dystansem do każdego takiego fachowca. Jak zawieziesz obiecują złote góry a potem okazuje się że nic nie zrobili. Ostatni przykład z naszym MFem. Duży remont silnika, układu wtryskowego itd. Mieli wszystko zrobić tak jak ma być to nawet wtryskiwaczy nie ustawili tak jak powinno być i każdy oczywiście miał inne ciśnienie. Nic z nimi nie robili bo porządny warsztat powinien wymienić podkładki regulacyjne ciśnienia wtrysku a nie wkładać te same zrobione własnoręcznie z breszczota, żyletki czy innego kawałka czegoś twardego.

Dlatego jak masz możliwość powiedz że chcesz być przy naprawie tych wtrysków i ma ci dokładnie wszystko pokazać jak pracują przed i po ile ma mieć tego ciśnienia i ile ci ustawił. Ja nie ufam już żadnemu pompiarzowi.

Oni raczej nas by w ciula nie zrobili.Znamy ich tyle lat jeszcze za czasów POMu a tak jak mówisz,zawsze trzeba uważać.A co do naprawy to końcówki były jeszcze oryginalne.Są włoskie zamienniki ale nie polecali ich oryginalne kosztują jeden-85zł ale powiedział że te wyśle do regeneracji do innego zakładu i będą lepsze niż te włoskie.Zobaczymy co będzie.Jak nie to się kupi nowe i już.

 

Niech chcę cie martwić ani nikomu niczego zarzucać ale byłbym bardzo ostrożny i podchodził z dużym dystansem do każdego takiego fachowca. Jak zawieziesz obiecują złote góry a potem okazuje się że nic nie zrobili. Ostatni przykład z naszym MFem. Duży remont silnika, układu wtryskowego itd. Mieli wszystko zrobić tak jak ma być to nawet wtryskiwaczy nie ustawili tak jak powinno być i każdy oczywiście miał inne ciśnienie. Nic z nimi nie robili bo porządny warsztat powinien wymienić podkładki regulacyjne ciśnienia wtrysku a nie wkładać te same zrobione własnoręcznie z breszczota, żyletki czy innego kawałka czegoś twardego.

Dlatego jak masz możliwość powiedz że chcesz być przy naprawie tych wtrysków i ma ci dokładnie wszystko pokazać jak pracują przed i po ile ma mieć tego ciśnienia i ile ci ustawił. Ja nie ufam już żadnemu pompiarzowi.

Oni raczej nas by w ciula nie zrobili.Znamy ich tyle lat jeszcze za czasów POMu a tak jak mówisz,zawsze trzeba uważać.A co do naprawy to końcówki były jeszcze oryginalne.Są włoskie zamienniki ale nie polecali ich oryginalne kosztują jeden-85zł ale powiedział że te wyśle do regeneracji do innego zakładu i będą lepsze niż te włoskie.Zobaczymy co będzie.Jak nie to się kupi nowe i już.

Opublikowano

witam mam ten sam problem z dymieniem na czarno na duzych obrotach,pompa wtryskowa dobra,wtryskiwacze dobre,wszystko posprawdzane zawory itp nawet zdjelem glowice zobaczyc czy uszczelki nie wywialo jak pisano wczesniej i nadal dymi,ale tylko na duzych obrotach na malych nie,przekładnia katowa nie ma luzu bo SPRAWDZALEM NIE MAM POJECIA CO TO JEST prosze o pomoc udalo sie komus dojsc w czym tkwi problem???????????

Opublikowano

Witam,a nie pomaga regulacja kątu wtrysku trochę przyśpiesz kąt wtrysku może masz za póżny jeśli to nie pomoże to przyczyna tkwi wpompie wtryskowej miałem to samo i dałem do naprawy okazało się że głowica pompy dawała za małe ciśnienie, po prostu już była zużyta ,a na jakie ciśnienie masz ustawione ciśnienie wtryskiwczy

Opublikowano

U nas po regeneracji wtryskiwaczy lepiej chodzi silnik,ma równiejsze obroty i mniej kopci.Dzisiaj przyśpieszyłem kąt wtrysku i lepiej odpala, aczkolwiek jeszcze nie tak jak powinien.

Opublikowano

u mnie pali na strzała,wszystko chodzi jak zegarek tylko powyrzej 2000 obr zaczyna chmarowac ale przy koszeniu nie traci sily nic sie nie dzieje tylko ze dymi . to wszystko co bylo napisane to jest dobre niewiem co to jest jeszcze nikt tu nie napisal co dokladnie rozwiaze ten problem moj sasad ma takiego samego i nie dymi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dziś uruchamiałem perkinsa z mercatora na minimalnych obrotach i da się, ale mam stary silnik w zasadzie bardzo mało używany więc traktujcie to jako ciekawostkę, a nie normę dla ciężko pracujących co sezon kombajnów

Opublikowano

@ridock100 -Miałem kiedyś taki problem jak ty na polu normalnie kombajn kosiła i nagle zaczęła dymić na czarno jak lokomotywa ojciec już chciał wyciągać pompę paliwowa ale ja wyciągnąłem filtry powietrza. Wymień oba filtry powietrza i wyczyść dobrze miskę i zalej nowym olejem .Pozdrawiam

 

 

+1 Punkt za pisanie pogrubioną czcionką { Pkt. 1.13] ////SZYMANOX////

Opublikowano

przeciez pisze ze pompa wtryskowa wtryskiwacze filtr powietrza zawory,wszystko sprawdzalem i katem wtrysku regulowalem nie ma poprawy przekkładnia katowa nie ma luzu i nadal tak samo

Opublikowano

W moim merkatorze 70 wycieka mi olej z silnika podczas pracy,kombajn jest b.stary i myślałem że to odmą wywala ale po zawieszeniu plastikowej butelki na odmę okazało sie że nie tędy.Przyjrzałem się silnikowi chociaż dostęp słaby i jedynie widzę slady na wałku napędzającym pompę wtryskową (taki krótki koniec co wystaje z przekładni napędowej pompy),tam są chyba simeringi i one puszczają.Może ktoś z kolegów to przerabiał i zna rozmiary tych uszczelnień a może to z innego punktu przy silniku.Proszę o poradę. Silnik to perkins 6 cyl.

Opublikowano

Witam w sprawie tego dymienia na wysokich obrotach,to okazalo sie ze po zdjeciu głowicy była wydmuchana uszczelka pomiedzy cylindrami,przy okazji sprawdzilem stan głowicy zawory nieszczelne uszczelniacze popekane,zawiosłem do naprawy po zalozeniu wszystkiego zpowolniłem kat wyprzedzenia wtrysku na pompie wtryskowej (był rowno z kresk na bloku),odpaliłem i problem z dymieniem znikł,silnik pracuje super DZiekuje za porady.pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez Grzechooo
      Witam, Urwał mi się wytrząsacz w Senatorze i mam pytanie czy może ktoś wie czy taki wytrząsacz pasuje np z Mercatora lub protektora? czy były jakieś różnice w wytrząsaczach? jeśli tak to z czego jeszcze mogę go dobrać.?
    • Przez Szron88
      Witam.
      Sąsiad poprosił mnie o pomoc przy kupnie kombajnu. Sam posiadam JD 1065 i z Claasem nigdy nie miałem doczynienia. Prosiłbym użytkownikow dominatorów na co zwrócic szczególnie uwage bo jednak claas sie troszke różni od JD. Wyjazd na oględziny jutro rano więc mało czasu na zbieranie informacji. Z góry dzieki za pomoc.
    • Przez kotek85
      Witam 
      Potrzebuję waszej rady który z kombajnów wybrać rowazam New Holland 8030 8040 lub Dominatora 66. Kombajn pracował by na 40-50 ha.
      Z góry za wszystkie sugestie dziękuję
    • Przez Theprzemo205
      Witam Jestem zainteresowany tym oto kombajnem.  https://www.olx.pl/oferta/claas-mercator-50-kosa-3m-oryginal-jeden-wlasciciel-export-szwecja-CID757-IDCeVnD.html#fe296148d1 
      Za bardzo się nie znam na kombajnach. Dotychczas uztkowałem tylko Claas Cosmos. Czy mercatorem da rade kosić kukurydze i rzepak?  Czy te 2029 motogodzin to dużo jak na taki kombajn?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v