Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 minuty temu, Desperado napisał(a):

Najlepiej zmierzyć innym zegarem ciśnienie i wtedy porównać, ale wydaje się i na tym być ok, bo to jest wskaźnik od ciśnienia w układzie pneumatycznym, więc na środku zielonego powinno być jakieś 4,5 bara.

Lub sobie przerobić typowo pod czujnik i kontrolkę w tym dwuwskaźniku? Czyli jak było 4,5 bara to ciśnienie okej?

Opublikowano

Powtarzam, najlepiej zmierzyć innym zegarem ze skalą i porównać jak to wygląda na tym co jest teraz i to też wystarczy, owszem można sobie dzisiaj wszystko przerobić, 4,5 bara ciśnienie ok, oczywiście jak było mierzone na rozgrzanym silniku.

Opublikowano
W dniu 6.01.2025 o 10:52, Desperado napisał(a):

Powtarzam, najlepiej zmierzyć innym zegarem ze skalą i porównać jak to wygląda na tym co jest teraz i to też wystarczy, owszem można sobie dzisiaj wszystko przerobić, 4,5 bara ciśnienie ok, oczywiście jak było mierzone na rozgrzanym silniku.

Przerobię sobie to chyba na kontrolkę i kupie czujnik z zegarem i będzie mi pokazywać ciśnienie i w razie w kontrolka.

Opublikowano

Kupiłem sobie dziś zestaw - zegar ciśnienia oleju, plus czujnik i zamontowałem, ale jeszcze nie odpalałem na tym ciągnika, jakie powinno być ciśnienie oleju na zimnym silniku i rozgrzanym? 

20250108_184738.jpg

Opublikowano
W dniu 8.09.2009 o 17:40, arturo111 napisał(a):

witam.

mam ten sam problem. przed kapitalką c 330 ciśnienie przekraczało czerwoną strzałkę. teraz po kapitalnym remoncie silnika (pompa oleju silnikowego nic nie ruszana) też znacznie przekracza ta czerwoną strzałkę. czy to podwyższone ciśnienie może być powodem "brania" oleju przez silnik??

Widzisz ja kupiłem nową pompę najdroższa jaką była i mi aż siedem wybiło i teraz trza rozbierać samemu i ujmować na sprężynie oni chyba tego wogule nie sprawdzają,ktoś przeliczył że ma być a co jakiś egzemplarz się trafi że nie trzyma normy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez artur1295
      Witam
      Czy wicie może albo moglibyście sprawdzić w swoich gniotownikach jakie macie w nim obroty i wymiary kół pasowych. bybłby wdzięczny poniewaz sam buduje i potrzebowalbym te informacje 
      moje walce maja 150mm średnicy i 300mm długie i czy uciagnie je silnik 5,5kw oba beda napedzane
      i jeszcze jedno pytanie walce lepiej gladkie czy rowkowane 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v