kris85s

Members
  • Ilość treści

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O kris85s

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

554 wyświetleń profilu
  1. Witam posiadam M5111 od 2017 roku przepracowane 3400h największy problem to kosz sprzęgłowy rozsypujące się koszyczki w łożyskach kosz już był dwa razy remontowany na drugim remoncie wprowadzono zmianę konstrukcyjna zobaczymy ile to pochodzi,drugi problem to podnośnik tylni a mianowicie górny zatrzep pod śrubę centralna ,sworzeń jest zakolkowany w obudowie i zatrzepie ruch tego zatrzepu to 5 mm według producenta dlatego jest ten płaskownik ogranicznik z dołu i trzeba tego pilnować żeby nie wygięło go bo jak prześpi się temat to kolek w obudowie rozrywa ucho i plecak do wymiany albo do spawania , ogólnie ciągnik zwrotny taki pomocniczy do lekkich prac w gospodarstwie problem jest też z chamulcem ręcznym tarczki się zetrą troszeczkę i nie ma ręcznego a nie ma możliwości podregulowania tego Spalanie tego motoru ok nie ma tragedii tylko te 115KM nie wiem jak to producent podaje bo w rzeczywistości tyle nie ma
  2. Witam posiadam GX135III generacji od 4 lat użytkowania,2000 h przepracował na gwarancji wymieniane było cały smok z adblue wyświetlał ciągle błędy,ciągnik pracuje z turem i tuzem przednim po 2000 h robiona była miękka oś wybite tulejki oraz remontowane zwrotnice wybite tulejki uszczelniacze kasetowe wymieniane ze względu na wyciek oraz łożyska porozrywane koszyczki przednia oś jest delikatna że do tura i tuza się nie nadaje mam znajomych co też użytkują takie ciągniki i jest ok ,ogólnie brakuje nadbiegu w transporcie spala dużo podsumowując delikatny ciągnik w miarę dobrym komfortem pracy Dostępność części tylko serwis szkoda że nie mają magazynu w Polsce na wszystko trzeba czekać a cena nie mała
  3. Łożyska na koszu sprzeglowym rewersu to jest konstrukcyjnie źle zrobione za delikatne jak w samochodzie jak wymienić łożyska to jedynie na łożyska z koszykami z brązu są mocniejsze dłużej pochodzą
  4. Sypią się łożyska na koszu sprzęgłowy m tam są łożyska jak w rowerze tragedia 2000 mtg i remont tak samo jest w zwolnicach przednich jak od razu zauważysz stuki w skrzyni to tylko do wymiany łożyska gorzej jak pojeździsz tak parę dni to już jest maras w skrzyni pierwsze to filtry zapchane przy wymianie łożysk proponuje z koszykami z brązu droższe ale mocniejsze bo inaczej części bardzo drogie
  5. 2000 tys mtg i zaczynają się łożyska sypać jak bierzecie nowy to proponuję dokupić gwarancje na 5 lat bo części bardzo drogie a tak serwis niech naprawia
  6. olej w skrzyni wymieniany co 1000 mth filtry co 500 mth tak jak producent zaleca ciągnik nie jest użytkowany obecnie jest na warsztacie rozpołowiony rozsypane jest jedno łożysko pozostałe podzespoły są sprawdzane tutaj ewidentnie jest jakis bubel fabryczny tak jak w modelach 90xx też siadały w niektórych egzemplarzach łożyska tak dla wiadomości a przecież to jest ta sama skrzynia prawie
  7. Ciągniki do lekkich prac nie do katorgi,niezawodność którą reklamują to tylko chwyt marketingowy tego molocha awaryjne jak każdy ciągnik ,minus taki że nie mają katalogów części online trzeba sie prosić serwisu a oni jak mają coś dać to z łaską jest jedna strona z katalogami tylko trzeba się tam rejestrować i niewiem czy nie jest to odpłatne
  8. posiadam M5111 115 KM od 3 lat przepracowane 2200 mth tak jak poprzednik pisze te 115 KM to można włożyć między bajki max dla mnie to 90 KM to jest ciągnik do lekkich prac nie do pługa nawet 3 skibowego,super skręt i lekko pracuje wspomaganie kabina ok dobra widoczność fabrycznie miałem problem z czujnikami przy pedale hamulca na akcji serwisowej powymieniali podpore i ok z lamp tylnych po pierwszej zimie poodpadały przewody elektryczne od soli drogowej są fabrycznie zle zabezpieczone, dolny zaczep zabezpieczenie sworznia zawleczką z dołu porażka kilka razy wypadł sworzeń i maszyna odjechała trzeba było rozwiercić otwór i skręcić śrubą.Trzeba pilnować wszystkich przeglądów tak jak to ma być to ciągnik pochodzi .Ja obecnie mam awarie sprzęgła rewersu tyle co po gwarancji.Osobiście do lekkich prac polecam do 1400 obrotów małe spalanie potem już gorzej.Natomiast jak chcesz orać i z agregatem pracować odradzam szukałbym coś innego.Serwis Kuboty to się dopiero uczy nie maja pojęcia o jednych rzeczach przynajmniej narazie
  9. Witam jestem użytkownikiem ciągnika Kubota M5111 115 KM przepracowane 2200 mth cztery miesiące temu skończyła się gwarancja na chwile obecną mamy awarie prawdopodobnie sprzęgła rewersu jazda do przodu szarpie a ze skrzyni od strony silnika wydobywa się taki odgłos jak w zwolnicach w 60 tce w ciągniku po paru godz pracy z tymi stukami w cudzysłowiu przestała pracować cała hydraulika wymienione filtr z hydrauliki okazały się być całe zapchane po wymianie filtrów hydraulika działa .Czy może miał ktoś podobny problem ,serwis nie widzi swojej winy że mogła by być jakaś wada ukryta chce wymienić te sprzęgło oczywiście odpłatnie .Pytanie czy ma może ktoś katalog części skrzyni tego modelu ,podobno w tych modelach rozsypuje się kosz sprzęgłowy,czy trzeba rozpoławiać ciągnik a może dojdzie się z boku przez wyspę
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj