tygrys1977

Members
  • Ilość treści

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O tygrys1977

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

751 wyświetleń profilu
  1. Witam, nasza firma zajmuje się kontraktacją kaczek Pekin. Dostarczamy paszę i pisklęta w kredytowaniu- rozliczenie po rzucie. Minimalna ilość około 4000szt. Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę o kontakt pod numerem telefonu 882 433 119. Pozdrawiam
  2. Witam nasza firma prowadzi tucz kontraktacyjny kaczek. Minimalna ilość w kontrakcie około 4000 szt. Zainteresowanych proszę o kontakt pod nr telefonu 882 433 119
  3. Witam, u mnie przy 11054 z rewarsem elektrohydraulicznym półbiegami i ehr z 1996 roku dzieje się podobnie . Przy nie zawsze załączonym przednim napędzie napęd działa. Zostały wymienione oringi w środkowym tylnym elektrozaworze. Skutek taki ze na jakiś czas pomogło. jest to powiązane z tymi trzaski w przednim moście bo trzaski tez ustały . Sprawdzone czy cewka działa.( W Renault jest ze przy wyłączonym napędzie cewka działa a przy włączonym cewka nie działa .bynajmniej u mnie.) Wyciągnięty z wyspy elektrozawor i włączenie i wyłącznie przedniego napedu - widoczny przeskok tłoczka elektrozaworu i zmiana jego położenia. U mnie objawia się tzw trzaskanie jakby rwało koła przy skrecaniu. Tak jakby wtedy mechanizm różnicowy się blokuje i powoduje zrywanie kół. Albo to tak wygląda jakby blokowaly się hamulce w przedniej osi. Przy rozmotowaniu mufy łączącej z walkiem ataku przedniego napedu rzecz jasna brak hamulcow ale rowniez brak trzaskania przy skrecaniu. Czy ktoś może mi wytłumaczyć zasadę działania hamulców w przedniej osi jak również co jest odpowiedzialne że w danej chwili zostaje zablokowany mechanizm różnicowy. Czy w koszu do załączeniu przedniego napedu mogą być wprowadzane dwa rodzaje ciśnień oleju aby np. załączyć hamulce czy też mechanizm różnicowy. Dodam że badalem ciśnienie oleju wychodzące z prawej strony ciągnika i teraz nie pamietam dobrze czy to było od 1i 3 półbiegu czy od 2 . W każdym bądź razie wskazywało pomiędzy 16 a 18 bar delikatne naciśnięcie sprzęgła powodowało spadek ciśnienia. Z tego co wiem to na wyspie powinno być 23 bar ale nie wiem gdzie podpiąć aby sprawdzić na wyspie. O ile się nie mylę obok elektrozaworu od przedniego napedu znajduje się regulacja ciśnienia na wyspie.Nie badalem ciśnienia przy koszu od przedniego napędu. Na co zwrócić uwagę przy tym koszu i co tam jest do wymiany. Jakie uszczelnienia. Może ktoś zna mechanika który dobrze sobie z tym poradzi . Byłem w serwisie class powiedzieli że za przedni naped są odpowiedzialne 2 elektrozawory. Czy tak jest? Ale nie wiedzą które to są bo rysunku był podany jeden krótki a drugi długi . A długie raczej odpowiadają za rewers. Lewy i prawy. Jeżeli się gdzieś pomyliłem to proszę o sprostowanie lub źle to odczytuje. Jeszcze jedno co stwierdzili w class to to że zły olej został nadany do przedniej osi a wymieniałem go . Obecnie wymieniłem na oryginalny class . Ten co wcześniej nakładem był żądzy API 4 czy coś fusch utto .zalecany przez innych Panów. Mam prośbę do forumowiczów, jak rozwiązanie problemu to opiszcie go do końca ale z podaniem jak to zrobić, a nie problem rozwiązany, ale także swoje spostrzeżenia. Życie wtedy będzie bardziej proste.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj