vonBumerang

Members
  • Ilość treści

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O vonBumerang

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. LKT nie bardzo, po pierwsze zakup sensownej elki mocno przekracza mój budżet, a ponadto mam już wciągarkę, z radiem. Teraz potrzebuję ją na czymś zawiesić. Aktualnie rozważam ciężkiego MF-a, lub właśnie ciężkiego ursusa, i pewnie na tych dwóch opcjach poprzestanę
  2. Esab200, a jak ze spalaniem w tych Ursusach? Słyszałem że taki 1224 w lesie potrafi naprawdę dużo wychlać, prawda to? Dla porównania, Landini 10000S na 8h pracy, co prawda lekka zrywka, w trzebieży, wg. operatora do 20 litrów na dzień nie dojdzie, a Renault 155.54 około 20-23l na 9-10h roboty zrywka buka 1,5 km.
  3. Właśnie myślałem nad fortschrittem, ale czy one miały hamulce osobno na lewe i prawe koło? Bo to dla mnie bardzo ważne
  4. Pracuję w południowo-wschodniej części kraju. Otwartym rynkiem bym tego nie nazwał, też podwykonawstwo mam. Esab200, a jak się wam sprawują te zetory i ursusy?
  5. Witam, Potrzebuję pomocy w wyborze ciągnika przeznaczonego do pracy w lesie z wciągarką Uniforest 65EH. Waga wciągarki to ok 560 kg. Budżet w granicach 35 tys, do naciągnięcia do 40 tys maksymalnie. Ciągnik musi być prosty w budowie, bez powershift, rewers najlepiej mechaniczny, EHR też zbędny. Moc ok 100 koni i wzwyż, najlepiej 6 cyl. Żeby miał jak najmniej węży i kabli i filtrów pod spodem, jakąkolwiek ramę. Pozostałe pobożne życzenia jak wszędzie, tanie i dostępne części, bezawaryjna praca i niskie spalanie. Proszę o opinie użytkowników pracujących w lesie bo wiadomo spalanie w polu czy awaryjność ciężko przełożyć na warunki leśne i góry. Szczególnie zależy mi na opinii na temat ciężkich zetorów i ursusów, a także MF, i Landini. Wcześniej ujeżdżałem Renault, więc te ciągniki znam i lubię (oprócz tych elektrohydraulicznym rewersem i połówkami). Pozdrawiam
  6. Odkręć całkiem poduszki kabiny z przodu, z tyłu popuść do końca gwintu albo nawet i mniej, kabina na podnośniku do góry i ściągaj pokrywę skrzyni. Weź kogoś do pomocy bo samemu ciężko będzie trafić później pokrywą. Bez zdejmowania dekla skrzyni raczej nie zrobisz z tym nic
  7. Co do wad silnika MWM TD226-6, kilka razy robiłem taki silnik z tulejami mokrymi (B w oznaczeniu), zauważyłem że powtarzającym się problemem jest zacieranie się konika na 6 cylindrze, licząc od rozrządu. Jeśli komuś się przydarzy taka sytuacja, proponuje od razu wymieniać pompę oleju. A tak poza tym, to bardzo przyjemny silnik, mam taki w Renault 155.54 i w -20 pali od strzała i aż się zdziwiłem jaki jest oszczędny. Marecki112, części do MWM możesz kupić wysyłkowo w firmie Łabno Ludwik w Tarnowie (woj. Małopolskie). Ceny przystępne i dobra obsługa. Np. chciało się im sprowadzić samego sworznia tłokowego zamiast powiedzieć że tylko zestaw naprawczy jest dostępny
  8. Cześć wszystkim, Michał, z południa polski, prawie spod granicy PL-SK. Mój kontakt z rolnictwem to przede wszystkim ciągniki rolnicze. Grzebię w nich, głównie w Renault, jestem tu aby poszerzyć swoją wiedzę i w miarę możliwości wspomóc kogoś w potrzebie swoją wiedzą. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj