Skocz do zawartości


Się wjeżdża... no i kolejny raz wjechali na grubo z nowym nabytkiem :)

Z wyposażenia to tak z grubsza: 2005r. przebieg na zegarze 8600 godz, silnik JD 4TI, 115 koni, skrzynia 32x32 z automatyką półbiegów, rewers elektrohydrauliczny, 3 pary wyjść hydraulicznych, hamulce hydrauliczne do przyczep, ehr, wałek 540/1000, klima, siedzenie pneumatyczne grammer, tur 4sekcyjny z yoistykiem sterowanym hydraulicznie tzw. FlexPilot, przedni tuz MX R28

A co do ceny no to duża czapka drobnych :D A tak na poważnie kosztował mnie całe 105 tyś zł plus oczywiście koszt transportu.

  • Like 26



Rekomendowane komentarze

Ciągnik ogólnie jest ok, jedyna wada przy silniku to ten sterownik pompy wtryskowej. Skrzynia lepsza niż ta nowsza dyna6. Wada to brak krzyżaka na wałku przedniego napędu. Jak na swoją moc dużo waży, ten egzemplarz jest przygotowany pod zaczepianie ciężarów, ma tuz z przodu, jest spięty po długości ramą ładowacza.

Ładowacz czołowy jeden z najlepszych na rynku, posłuży długo.

Ale prawdą jest że john deere to to nie jest. To taka jego alternatywa.

Gość

Opublikowano (edytowane)

Koło łomzy ? Cena brutto netto? Umowa faktura? Dużo malowany? Joystick od tura w podłokietniku? Elektryczny? Hydrauliczny? Czy linki? Jak skrzynia szarpie? Główne sworznie w ładowacz hl chyba po naprawie bo widać duże podkładki czy to fabryczne? Ryglowanie hydrauliczne, podpina nie osprzętu na złączy? 

Edytowane przez farmerjurek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v