Alchemik 522 Opublikowano 4 Października 2023 Zdjąć dźwigienki zaworowe, zaspawać otwór w wale, przewód od wtryskiwacza wpiąć w powrót i będzie prawie jak 3p. 1 2
Bercik92 2419 Opublikowano 4 Października 2023 4 godziny temu, KarolTD90 napisał: Wina Tuska czy PiSu?? Kolejny sukces Ukraińców 🤷🤭 1
KarolTD90 1441 Opublikowano 4 Października 2023 3 godziny temu, Bercik92 napisał: Kolejny sukces Ukraińców 🤷🤭 O tototo 1
Rafallll360 986 Opublikowano 4 Października 2023 Zestaw Mahle 102mm 4 pierścieniowy przepracowane prawie 10 minut od montażu. Oberwało tuleje przy kołnierzu rozpadła się i zmieliło przeciwwagami i tłokiem. W bloku po rozwierceniu 4 osadzenie tulei nie jest prostopadle do osi wału,nadaje się już tylko na przetop albo na kwietnik.....
marobas 234 Opublikowano 5 Października 2023 20 godzin temu, Rafallll360 napisał: Zestaw Mahle 102mm 4 pierścieniowy przepracowane prawie 10 minut od montażu. Oberwało tuleje przy kołnierzu rozpadła się i zmieliło przeciwwagami i tłokiem. W bloku po rozwierceniu 4 osadzenie tulei nie jest prostopadle do osi wału,nadaje się już tylko na przetop albo na kwietnik..... nie przystawiało go po złożeniu i kręceniu ręcznie...??? 1
bears 550 Opublikowano 5 Października 2023 22 godziny temu, Rafallll360 napisał: W bloku po rozwierceniu 4 osadzenie tulei nie jest prostopadle do osi wału,nadaje się już tylko na przetop albo na kwietnik..... A jak to zmierzyłeś i ile wynosi nieprostopadłość ?
Rafallll360 986 Opublikowano 5 Października 2023 Zmierzyli na zakładzie ok.1,5mm jest przesunięcie od osi wału. Na sucho nic się nie blokowało pierwszym razem w tym bloku po 25mtg poddał się tłok stopił się na denku a tuleja była nietknięta.Teraz tuleja była za twarda i krucha oberwało wokół kołnierza i zrobiło to co na zdjęciu korba krzywa przeciwwagi wyszczerbione wał już też raczej się nie nada do ponownego montażu po takim wystrzale.
Alchemik 522 Opublikowano 5 Października 2023 Tuleja pękła na tym samym cylindrze, co stopiło tłok? W jakiej płaszczyźnie jest to odchylenie? Tak że korbowód odchylało w bok? Po śladach nie widać może przypadkiem, że pierścienie chwyciły i od tego tuleja pękła?
tytanowyJanusz 4203 Opublikowano 6 Października 2023 (edytowane) ale cyrki... Edytowane 6 Października 2023 przez tytanowyJanusz
mf362 1241 Opublikowano 6 Października 2023 Nie ma jak orginalny silnik 100/102mm tuleje a nie rozwiercanie . Fabryka to fabryka . Roboty w Uj przy przeróbce i wszystko na marne , blok zniszczony
tytanowyJanusz 4203 Opublikowano 6 Października 2023 nie ma nic złego w rozwiercaniu, robieniu strokera, wina fachowca, spieprzył tak samo jak w 60tce Micha z M4K szpilki od głowicy mijały się tak że głowicy nie dało się nałożyć
Adi96 1850 Opublikowano 10 Października 2023 Zakład dał po całości i tyle,sporo silników takich jest przerobionych i chodzą bez problemów.
mf362 1241 Opublikowano 10 Października 2023 Teraz minęły dobre czasy na zakup silnika Zetora / 4p W 2017 ładny silnik można było wyrwać za 5 tys . Teraz to 8-10 tys mało żeby coś kupić.
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się