Dźwigienka od załączania wom
 

Dźwigienka od załączania wom

  • 2304 wyświetleń
Witam. Wpadł mi ten frez od załączania wom w zetorze 8045. Rozumiem że wyciągnąć go jedynie można przez rozkręcenie pokrywy, tej z wajchami od biegów. Czy na coś muszę uwazac odkręcając? Czy w ogóle to że wpadł to tak powinno się stać? Dodam że wom pod obciążeniem przestał działać i się zabralem za zajrzenie do tego

Informacje o zdjęciu Dźwigienka od załączania wom


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Andrz_
  • 432 1686

Nie ma tam nic skomplikowanego  jedyne na co musisz uważać to żeby nie zginęły Ci sprężynki które są w tylnej części pokrywy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • vailus
  • 10 272

Czy w ogóle tak powinno się stać że ta dźwigienka wpadła do środka? Czy przyczyną nie działającego wom może być to że po pociągnięciu za rączkę przy kierownicy, cały ten mechanizm opierał się później o łeb wystającej z kropusu śruby i nie mogło pójść ten kawałek dalej? Czy można przestawić to na frezie tak aby zakres ruchu był większy? Dodam że hamulec wom, napęd i półbiegi działają bez zarzutu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Andrz_

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • Andrz_
  • 432 1686

Nie powinno się tak stać,  ale pewnie nie było tej śruby 8, bo nawet jakby była luźna to by nie wpadło bo tam jest podfrezowane  na frezie pod tę śrubkę właśnie , aha i pod dzwigienka powinien być seger zabezpieczający przed wpadnięciem

 

Edytowano przez Andrz_

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • vailus
  • 10 272

Ok. Dzięki za odpowiedź. Czy ta dźwigienka w jakoś sposób może się wyrobić i przez to nie do końca podaje cisnienie na tylny wom? Bo bez obciążenie działa wom, ręka się nie da utrzymać, ale pod obciążeniem jest problem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Andrz_
  • 432 1686

Dzwigienka steruje tylko rozdzielaczem który będziesz widział po zdjęciu obudowy ale jak była luźna i wpadła to być może rozłączyło zawór

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • vailus
  • 10 272

A dla pewności żeby zmierzyć cisnienie mikropompki to gdzie w tej skrzyni można się wpiac z manometrem?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Andrz_
  • 432 1686

hmmm , może w rurkę zasilającą kosz wałka  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • darek3
  • 420 994

przecież w tym deklu jest czujnik ciśnienia oleju, wykrecasz czujnik i wpinasz manometr i tyle.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Nie wszystkie pokrywy miały fabryczny otwór pod ten czujnik. Najprędzej tak jak mówią. Wpiąć się manometrem w czujnik, ale jeżeli przedni napęd ci chodzi, żółw zając też, to mikropompka jest ok. Dzwigienke sobie ustawisz i sprawdzisz przy rozkręconej podłodze czy dobrze włącza i wyłącza wom

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • vailus
  • 10 272

Dokładnie jak bizon pisze. Nie ma tam czujnika. dźwigienka wcześniej po pociągnięciu dźwigni przy kierownicy opierała się o rurkę która idzie na kosz sprzęgłowy. Stąd mój pomysł żeby teraz może cofnąć ją na frezie o 2 ząbki i może pójdzie o tyle dalej. Dodam że zauważyłem że tam już ktoś grzebal, bo silikonu wszędzie nawalne..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukasz222
  • 2883 3489

Że też kogoś to dziwi. Te ciągniki zazwyczaj są jak prostytutka - rozbierane niejednokrotnie przez wielu.

Na frezie możesz sobie ustawiać jak Ci wygodnie. Poza tym Ty tak serio z tym zatrzymywaniem ręką? Masz tyle siły żeby zatrzymać taką maszynę jedną dłonią?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • vailus
  • 10 272

Po prostu klocek drewniany zaparłem. Bo jak, sprawdzić czy w ogóle jest jakiś opór, czy siłą bezwładności się obraca tak jak nawet w c330.. Więc albo pozostaje coś przy tych dzwigienkach, albo tarcze na koszu walka wom z tyłu się skończyły

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Andrz_
  • 432 1686

A założyłeś już dźwigienkę i zamontowałeś dekiel   ?

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • vailus
  • 10 272

Właśnie to wszystko rozebrałem i wyciągnąłem ją ze skrzyni. Jutro to złożę i będę dalej sprawdzał jak to będzie chodziło, bo właśnie poszedłem do pracy. Napewno dam znać co i jak, bo może to komuś pomoże kiedyś w przyszłości.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Andrz_
  • 432 1686

Tak tylko pytam z ciekawości bo się zastanawiam po co sprawdzać czy chodzi i czy zatrzymasz kołkiem jak masz rozdzielacz w częściach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukasz222
  • 2883 3489

Jeśli to się stało nagle to prędzej uszczelniacze będą do wymiany niż tarcze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kojot629
  • 257 2029

Pamietaj żeby obie wajchy od biegów były na luzie, żebyś potem przy skrecaniu nie połamał wodzików.

Edytowano przez kojot629

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • vailus
  • 10 272

Dzięki za podpowiedź. Kupiłem już niestety z takim objawem :/ chodził wcześniej przy rebaku i może też przyczyną być ze przez to że tam coś się zablokowało to sprzęgło wom oberwało

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj