Deutz-Fahr & lamborghini
 

Deutz-Fahr & lamborghini

  • 3626 wyświetleń

przed zimą


Informacje o zdjęciu Deutz-Fahr & lamborghini


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • lukaschels
  • 130 1406

Ja mam 142 KM ale uważam że jest zbyt lekki do tej mocy. Choć waży 6200. Robiłeś sam te dodatkowe światła z przodu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukaschels
  • 130 1406

Nie, 5200 omyłkowo wcisnalem 6. Jest w podstawie cięższy o 400 kg od k 400 A na przodzie woze 1000 kg

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cccepik
  • 33 431

Igor89 miał 112 km i 433 Nm (choć dwa różne katalogi pokazywały albo 398Nm albo 413Nm ). Różnica jest odczuwalna bo przy tych samych zabawkach mniej pali paliwa


lukaschels napisał:

Ja mam 142 KM ale uważam że jest zbyt lekki do tej mocy. Choć waży 6200. Robiłeś sam te dodatkowe światła z przodu? Tak sam robiłem dużo dają LED-y ale jak jest mgła to tak światło rozpraszają że ch..a widać 😁 Tobie by się seria M przydała pewnie cięższy i ośka miękka w standardzie


Igor89 napisał:

No właśnie fajne ciągniki ale trochę przy lekkie.... Nie wiem ile ważył bez obciążników w tylnych kołach bo tylko z nimi był pomiar, A w jeden taki obciążnik prawie 3 taczki betonu weszły, no i paleciakiem były zakładane ☺

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 60 1658

wychodzi na to że te obciążniki łącznie ważą ponad tone😳teraz to pewnie jest uciąg....moja valtra ma 6400kg A jakby jeszcze były obciążniki na kołach to wcale by nie zaszkodziło.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukaschels
  • 130 1406

Tak, seria M była by lepsza ale 8 lat temu myślałem że więcej w PROW nie wezmę udziału. Przewazylo że ma oddzielny zbiornik na olej który okazał się nie wypalem bo się luszczy. Teraz napewno wziąłbym M która była z 10 k zł droższa. Jak podpiales się, nowy kabel do wyłącznika czy kostka rozdzielajaca?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cccepik
  • 33 431

wszystko było. A włącznik to ten sam co do przednich halogenów. (położenie normalne nie świeci, położenie pierwsze to tylko halogeny dodatkowe nad kierunkowskazami, położenie trzecie to halogeny góra i dół) W Lambo musiałem włącznik kupić ale kable były


Igor89 Powiem tak, jak miałem agregat podorywkowy firmy Brodnica (2.1m 5 łap) to i bez przedniego napędu można było robić A wcześniej się ślizgał.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj