News
Deutz-Fahr & lamborghini
 

Deutz-Fahr & lamborghini

przed zimą


Informacje o zdjęciu Deutz-Fahr & lamborghini


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 13 1113

To już sporo....na ile km go podkręciłeś?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 13 1113

różnica znaczna względem mocy fabrycznej....czuć???

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukaschels
  • 90 983

Ja mam 142 KM ale uważam że jest zbyt lekki do tej mocy. Choć waży 6200. Robiłeś sam te dodatkowe światła z przodu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukaschels
  • 90 983

Nie, 5200 omyłkowo wcisnalem 6. Jest w podstawie cięższy o 400 kg od k 400 A na przodzie woze 1000 kg

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 13 1113

No właśnie fajne ciągniki ale trochę przy lekkie....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cccepik
  • 6 149

Igor89 miał 112 km i 433 Nm (choć dwa różne katalogi pokazywały albo 398Nm albo 413Nm ). Różnica jest odczuwalna bo przy tych samych zabawkach mniej pali paliwa


lukaschels napisał:

Ja mam 142 KM ale uważam że jest zbyt lekki do tej mocy. Choć waży 6200. Robiłeś sam te dodatkowe światła z przodu? Tak sam robiłem dużo dają LED-y ale jak jest mgła to tak światło rozpraszają że ch..a widać 😁 Tobie by się seria M przydała pewnie cięższy i ośka miękka w standardzie


Igor89 napisał:

No właśnie fajne ciągniki ale trochę przy lekkie.... Nie wiem ile ważył bez obciążników w tylnych kołach bo tylko z nimi był pomiar, A w jeden taki obciążnik prawie 3 taczki betonu weszły, no i paleciakiem były zakładane ☺

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 13 1113

wychodzi na to że te obciążniki łącznie ważą ponad tone😳teraz to pewnie jest uciąg....moja valtra ma 6400kg A jakby jeszcze były obciążniki na kołach to wcale by nie zaszkodziło.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukaschels
  • 90 983

Tak, seria M była by lepsza ale 8 lat temu myślałem że więcej w PROW nie wezmę udziału. Przewazylo że ma oddzielny zbiornik na olej który okazał się nie wypalem bo się luszczy. Teraz napewno wziąłbym M która była z 10 k zł droższa. Jak podpiales się, nowy kabel do wyłącznika czy kostka rozdzielajaca?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cccepik
  • 6 149

wszystko było. A włącznik to ten sam co do przednich halogenów. (położenie normalne nie świeci, położenie pierwsze to tylko halogeny dodatkowe nad kierunkowskazami, położenie trzecie to halogeny góra i dół) W Lambo musiałem włącznik kupić ale kable były


Igor89 Powiem tak, jak miałem agregat podorywkowy firmy Brodnica (2.1m 5 łap) to i bez przedniego napędu można było robić A wcześniej się ślizgał.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj