peugeot 387 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Do czasu zmiany przepisów , wycinanie DPF jest w zasadzie bezkarne , ale jeśli ustawodawcy naprawdę będzie zależało na wyeliminowaniu silników z wyciętym DPF-em to odpowiednie uprawnienia i kary zrobią porządek . Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636007
hubertuss 5909 Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) @rejvas Wiesz normalny człowiek zaoszczędził by sobie kompromitacji. Bo przecież widać, że za grosz nie masz pojęcia o czym dyskutujemy. Ale ty z oślim uporem postanowiłeś kompromitować się dalej. Już myślałem, że ci wyjaśniłem pisząc o samochodach z 300 czy 400 tys km, ze dpf wyłapuje cały syf. Ale ty za grosz nie zrozumiałeś i produkujesz się dalej. Dpf wyłapuje na siebie cały syf. Jeśli samochód ma dpf końcówka wydechu jest dość czysta. Jeśli nie ma dpf końcówka jest zawalona sadzą. Zrozumiałeś? PS test zadymienia to pomiar PM. Czyli czegoś co widzimy jako dym. Każda norma czystości spalin ma w sobie określona dopuszczalną zawartość PM. I to PM własnie zbiera dpf po to by co jakiś czas je spalić. 4 minuty temu, peugeot napisał: Do czasu zmiany przepisów , wycinanie DPF jest w zasadzie bezkarne , ale jeśli ustawodawcy naprawdę będzie zależało na wyeliminowaniu silników z wyciętym DPF-em to odpowiednie uprawnienia i kary zrobią porządek . Tak jak kary zrobiły porządek lub poważnie ograniczyły cofanie liczników. Podejrzewam, że od tego zaczną bo to dużo łatwiejsze niż kontrolowanie. Edytowane 21 Stycznia 2020 przez hubertuss Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636008
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) wez no jeszcze wytłumacz nam tutaj co to jest to zadymienie a co to jest badanie na tlenki azotu i pokaż mi stacje diagnostyczną która potrafi profesjonalnie zbadac auto na norme euro6 i sie pod tym podpisac dpf to wyłapuje cząsteczki stałe czyli sadze sprawny silnik na CR wytwarza tak mało sadzy ze bez żadnego problemu przechodzi test zadymienia bez dpf ... załapał ? na dzien dzisiejszy bada sie własnie zadymienie a to jest pikus dla sprawnego silnika na CR jeżeli dojdzie do badan pod kątem tlenków azotu to dopiero zacznie sie problem znafco Edytowane 21 Stycznia 2020 przez Gość Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636012
peugeot 387 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Ale diagnosta nie musi badać spalin , aby nie wykryć DPF . Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636015
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) co bedzie rozcinał wydech ? są spece co usuwają dpf tak ze nie poznasz czy jest czy go nie ma, a w elektronice stosuje sie emulatory które po podpieciu kompa pokazują ze dpf jest Edytowane 21 Stycznia 2020 przez Gość Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636017
hubertuss 5909 Opublikowano 21 Stycznia 2020 @rejvas czy ty w ogóle czytasz to co ja do ciebie piszę? Czy cały swój wysiłek wkładasz by się do mnie o coś przyczepić i po raz kolejny ci nie wychodzi. Przecież ja już to wszystko napisałem. Ja nic nie pisałem o tlenkach azotu. Ja ci ciągle pisze o cząstkach stałych za które odpowiada dpf. Norma euro 6 to nie tylko tlenki azotu ale i cząstki stałe PM. Wystarczy, że przekroczysz wartość PM i nie dostajesz przeglądu. Nikt ci nie musi badać tlenków azotu. Rozumiesz? Co do tego sprawnego diesla z CR podałem ci przykład insigni co przeszła normę euro 4 tylko dlatego, ze pomiar wykonano wadliwie a ty dalej swoje. 1 minutę temu, rejvas napisał: co bedzie rozcinał wydech ? są spece co usuwają dpf tak ze nie poznasz czy jest czy go nie ma, a w elektronice stosuje sie emulatory które po podpieciu kompa pokazują ze dpf jest Ale sonda włożona w wydech pokaże, że go nie ma. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636018
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) a ten przykład z insignią to po co ? skad ja mam wiedziec czy ona była sprawna czy nie ? może miała 500 tys to dymiła bo wtryski były do wymiany albo coś innego..... testu zadymienia to nie przechodzą na dzien dzisiejszy szroty które kopcą tak że tylko ślepy tego nie widzi ...... Edytowane 21 Stycznia 2020 przez Gość Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636022
hubertuss 5909 Opublikowano 21 Stycznia 2020 1 minutę temu, rejvas napisał: a ten przykład z insignią to po co ? skad ja mam wiedziec czy ona była sprawna czy nie ? może miała 500 tys to dymiła bo wtryski była do wymiany albo coś ..... testu zadymienia to nie przechodzą na dzien dzisiejszy szroty które kopcą tak że tylko ślepy tego nie widzi ...... Była sprawna. Kolesiowi zatarł się silnik i zrobił remont kapitalny. Przy okazji pozbył się klap w kolektorze. Problem w nich, egr a, który częściowo powodował problem z klapami i dpf a. Dpf wyleciał dlatego, ze podnosił poziom on w oleju. A w insigniach diesle lubią się zacierać. Generalnie może i jakiemuś dieslowi bez dpf a uda się przejść jak będzie w miarę nowy. Ale z kolei w nowych dpf ów nikt nie wycina. Przeważnie wycina się w starszych gdzie dpf zaczyna stwarzać problemy. I te na pewno nie przejdą. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636023
peugeot 387 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Zapytaj się mechanika samochodowego , ile czasu zajmuje mu wykrycie usuniętego dpf-a . Zapytaj się też elektronika samochodoego o to samo . AchimR wie , dlatego nic nie pisze . Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636024
hubertuss 5909 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Generalnie tak jak napisałem wyżej jeśli samochód czy ciągnik nowy nikt nie grzebie się w tym i nie wycina. Bo po co. Taki nowy bez dpf a może by przeszedł kontrolę może nie. Ludzie przeważnie wycinają jak są problemy i np silnik już zużyty produkuje więcej sadzy czym zapycha dpf. A taki silnik bez dpf na bank nie przejdzie badania i nie ma co dalej dyskutować. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636026
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) czyli doszedłes w koncu do własciwych wniosków zajechany silnik nawet z dpf wytwarza tyle sadzy ze gdyby go zbadac uczciwie pod kątem normy jaką powinien spełniac to jej nie przejdzie, brawo ty tyle jest warte montowanie ekodziadostwa do silników, to działa w przypadku nowego silnika w laboratorium Edytowane 21 Stycznia 2020 przez Gość Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636028
peugeot 387 Opublikowano 21 Stycznia 2020 silnika z ekododatkami nie doprowadzisz do stanu zajechania , prędzej sterownik wyłączy silnik Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636035
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2020 no co ty powiesz kolejna ciekawa teoria Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636045
AchimR 24 Opublikowano 21 Stycznia 2020 1 godzinę temu, hubertuss napisał: Automaty mają ograniczenie. I to nie wszystkie. Manuale bez problemu. Wystarczy wcisnąć sprzęgło. Bzdura. Skrzynia manualna nie ma znaczenia. Ogranicznik obrotów na biegu jałowym może być przy prędkości 0kmh. Robię dla wypożyczalni ograniczniki do 1000rpm na biegu jałowym w osobówkach! 99% skrzynie manualne. 1 godzinę temu, hubertuss napisał: Natomiast jeśli już idzie o ciągniki rolnicze czy inne maszyny chyba nie będziemy się kłócić, ze da się je rozpędzić do maks obrotów na biegu neutralnym/luzie. Da się to zmienić. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636054
peugeot 387 Opublikowano 21 Stycznia 2020 rejvas napisał: no co ty powiesz kolejna ciekawa teoria To nie jest ciekawa teoria , to wymóg norm emisji spalin . Jeśli ktoś ciągle kasuje błedy bez napraw to może trochę bardziej zużyje silnik . Zresztą stan "zajechania " to kwestia dla każdego inaczej rozumiana . Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636061
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2020 to dobra sprawa jak tak wynika z tego ze wiekszosc zajechanych diesli stojących na niemieckich placach powinna nie odpalac, bo bankowo nie spełniają norm które powinny Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636069
peugeot 387 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Jeśli takie stoją na niemieckich placach , to nie bez powodu . Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636080
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, hubertuss napisał: Tak jak kary zrobiły porządek lub poważnie ograniczyły cofanie liczników. Podejrzewam, że od tego zaczną bo to dużo łatwiejsze niż kontrolowanie. nastepna bzdura, teoretyku jeżeli kto bedzie chciał na prawde cofac i tak i tak cofnie, wystarczy przed każdym przegladem podpiąć kompa, ktos kto robi np. 50 tys rocznie, cofnie o 40 tys przed przeglądem i na przeglądzie wyjdzie ze przejechał 10tys przez rok, ale teoretykom taka ustawa wystarczy Edytowane 21 Stycznia 2020 przez Gość Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636083
AchimR 24 Opublikowano 21 Stycznia 2020 1 minutę temu, rejvas napisał: jeżeli kto bedzie chciał na prawde cofac i to i tak cofnie, wystarczy przed każdym przegladem podpiąć kompa, ktos kto robi np. 50 tys rocznie, cofnie o 40 tys przed przeglądem i na przeglądzie wyjdzie ze przejechał 10tys przez rok, ale teoretykom taka ustawa wystarczy Normalna proceura na wypozyczalniach Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636084
Mikruss 537 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Nie wiem jak w innych markach ale w oplu obecnosc DPF jest zaznaczona na tabliczce znamionowej na prawym slupku. Wystarczy rzut oka na tabliczke i pod auto, jak jest ori puszka to trudniej do zbadanie ale czesto jest tak ze strumienica jakas wlatuje. Co do okopconej koncowki wydechu o malo sie nie uplakalem ze smiechu. Wez takie nowe tdi v6 o mocy 300 km i zobacz jak w trasiw ktos depta jaki jezor puszcza czasami czarny za soba i ni uja na oko sie dowiesz sie czy ma dpf czy juz nie bo okopcone tak samo... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636086
peugeot 387 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Gdyby producentom samochodów i politykom zależało na definitywnym zakończeniu procederu cofania liczników , to by to załatwili raz na zawsze . Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636089
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2020 zakazli by montowac liczniki przebiegu w samochodach ? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636091
Majszii123 16 Opublikowano 21 Stycznia 2020 może w końcu ludzie przejżą na oczy i się przekonają ze jd jest przereklamowany Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636093
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2020 to ekooszołomstwo jest przereklamowane, silniki JD są super, wystarczy wywalic z nich niepotrzebny złom i to na poziomie projektowania i produkcji Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636098
johniy861 78 Opublikowano 21 Stycznia 2020 @Majszii123 tak jak reszta marek... cnh , agco i inne to wszystko kosztuje za dużo a i tak awaryjność wysoka bez względu na kolor i napis na masce Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/765219-bledy-john-deere-6r/page/6/#findComment-2636099
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się