Błędy John Deere 6r
 



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • peugeot
  • 55 399

Do czasu zmiany przepisów , wycinanie DPF jest w zasadzie bezkarne , ale jeśli ustawodawcy naprawdę będzie zależało na wyeliminowaniu silników z wyciętym DPF-em to odpowiednie uprawnienia i kary zrobią porządek .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 737 5241

@rejvas Wiesz normalny człowiek zaoszczędził by sobie kompromitacji. Bo przecież widać, że za grosz nie masz pojęcia o czym dyskutujemy. Ale ty z oślim uporem postanowiłeś kompromitować się dalej. Już myślałem, że ci wyjaśniłem pisząc o samochodach z 300 czy 400 tys km, ze dpf wyłapuje cały syf. Ale ty za grosz nie zrozumiałeś i produkujesz się dalej. Dpf wyłapuje na siebie cały syf. Jeśli samochód ma dpf końcówka wydechu jest dość czysta. Jeśli nie ma dpf końcówka jest zawalona sadzą. Zrozumiałeś?

PS test zadymienia to pomiar PM. Czyli czegoś co widzimy jako dym. Każda norma czystości spalin ma w sobie określona dopuszczalną zawartość PM. I to PM własnie zbiera dpf po to by co jakiś czas je spalić.

4 minuty temu, peugeot napisał:

Do czasu zmiany przepisów , wycinanie DPF jest w zasadzie bezkarne , ale jeśli ustawodawcy naprawdę będzie zależało na wyeliminowaniu silników z wyciętym DPF-em to odpowiednie uprawnienia i kary zrobią porządek .

Tak jak kary zrobiły porządek lub poważnie ograniczyły cofanie liczników. Podejrzewam, że od tego zaczną bo to dużo łatwiejsze niż kontrolowanie.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
rejvas

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414

wez no jeszcze wytłumacz nam tutaj co to jest to zadymienie a co to jest badanie na tlenki azotu :D i pokaż mi stacje diagnostyczną która potrafi profesjonalnie zbadac auto na norme euro6 i sie pod tym podpisac :D 

dpf to wyłapuje cząsteczki stałe czyli sadze sprawny silnik na CR wytwarza tak mało sadzy ze bez żadnego problemu przechodzi test zadymienia bez dpf ... załapał ? 

na dzien dzisiejszy bada sie własnie zadymienie a to jest pikus dla sprawnego silnika na CR 

jeżeli dojdzie do badan pod kątem tlenków azotu to dopiero zacznie sie problem znafco

Edytowano przez rejvas

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • peugeot
  • 55 399

Ale diagnosta nie musi badać spalin , aby nie wykryć DPF .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
rejvas

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414

co bedzie rozcinał wydech ? :D są spece co usuwają dpf tak ze nie poznasz czy jest czy go nie ma, a w elektronice stosuje sie emulatory które po podpieciu kompa pokazują ze dpf jest :D

Edytowano przez rejvas

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 737 5241

@rejvas czy ty w ogóle czytasz to co ja do ciebie piszę? Czy cały swój wysiłek wkładasz by się do mnie o coś przyczepić i po raz kolejny ci nie wychodzi. Przecież ja już to wszystko napisałem. Ja nic nie pisałem o tlenkach azotu. Ja ci ciągle pisze o cząstkach stałych za które odpowiada dpf. Norma euro 6 to nie tylko tlenki azotu ale i cząstki stałe PM. Wystarczy, że przekroczysz wartość PM i nie dostajesz przeglądu. Nikt ci nie musi badać tlenków azotu. Rozumiesz?

Co do tego sprawnego diesla z CR podałem ci przykład insigni co przeszła normę euro 4 tylko dlatego, ze pomiar wykonano wadliwie a ty dalej swoje.

1 minutę temu, rejvas napisał:

co bedzie rozcinał wydech ? :D są spece co usuwają dpf tak ze nie poznasz czy jest czy go nie ma, a w elektronice stosuje sie emulatory które po podpieciu kompa pokazują ze dpf jest :D

Ale sonda włożona w wydech pokaże, że go nie ma.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
rejvas

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414

a ten przykład z insignią to po co ? skad ja mam wiedziec czy ona była sprawna czy nie ? może miała 500 tys to dymiła bo wtryski były do wymiany albo coś innego..... testu zadymienia to nie przechodzą na dzien dzisiejszy szroty które kopcą tak że tylko ślepy tego nie widzi ......

 

Edytowano przez rejvas
    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 737 5241
1 minutę temu, rejvas napisał:

a ten przykład z insignią to po co ? skad ja mam wiedziec czy ona była sprawna czy nie ? może miała 500 tys to dymiła bo wtryski była do wymiany albo coś ..... testu zadymienia to nie przechodzą na dzien dzisiejszy szroty które kopcą tak że tylko ślepy tego nie widzi ......

Była sprawna. Kolesiowi zatarł się silnik i zrobił remont kapitalny. Przy okazji pozbył się klap w kolektorze. Problem w nich, egr a, który częściowo powodował problem z klapami i dpf a. Dpf wyleciał dlatego, ze podnosił poziom on w oleju. A w insigniach diesle lubią się zacierać. Generalnie może i jakiemuś dieslowi bez dpf a uda się przejść jak będzie w miarę nowy. Ale z kolei w nowych dpf ów nikt nie wycina. Przeważnie wycina się w starszych gdzie dpf zaczyna stwarzać problemy. I te na pewno nie przejdą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • peugeot
  • 55 399

Zapytaj się mechanika samochodowego , ile czasu zajmuje mu wykrycie usuniętego dpf-a . Zapytaj się też elektronika samochodoego o to samo . AchimR wie , dlatego nic nie pisze .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 737 5241

Generalnie tak jak napisałem wyżej jeśli samochód czy ciągnik nowy nikt nie grzebie się w tym i nie wycina. Bo po co. Taki nowy bez dpf a może by przeszedł kontrolę może nie. Ludzie przeważnie wycinają jak są problemy i np silnik już zużyty produkuje więcej sadzy czym zapycha dpf. A taki silnik bez dpf na bank nie przejdzie badania i nie ma co dalej dyskutować.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
rejvas

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414

czyli doszedłes w koncu do własciwych wniosków :D zajechany silnik nawet z dpf wytwarza tyle sadzy ze gdyby go zbadac uczciwie pod kątem normy jaką powinien spełniac to jej nie przejdzie, brawo ty 

tyle jest warte montowanie ekodziadostwa do silników, to działa w przypadku nowego silnika w laboratorium 

Edytowano przez rejvas

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • peugeot
  • 55 399

silnika z ekododatkami nie doprowadzisz do stanu zajechania , prędzej sterownik wyłączy silnik

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414

no co ty powiesz:D kolejna ciekawa teoria 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 23 338
1 godzinę temu, hubertuss napisał:

Automaty mają ograniczenie. I to nie wszystkie. Manuale bez problemu. Wystarczy wcisnąć sprzęgło. 

Bzdura. Skrzynia manualna nie ma znaczenia. Ogranicznik obrotów na biegu jałowym może być przy prędkości 0kmh. Robię dla wypożyczalni ograniczniki do 1000rpm na biegu jałowym w osobówkach! 99% skrzynie manualne. 

 

1 godzinę temu, hubertuss napisał:

Natomiast jeśli już idzie o ciągniki rolnicze czy inne maszyny chyba nie będziemy się kłócić, ze da się je rozpędzić do maks obrotów na biegu neutralnym/luzie.

Da się to zmienić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • peugeot
  • 55 399
rejvas napisał:

no co ty powiesz:D kolejna ciekawa teoria 

To nie jest ciekawa teoria , to wymóg norm emisji spalin . Jeśli ktoś ciągle kasuje błedy bez napraw to może trochę bardziej zużyje silnik . Zresztą stan "zajechania " to kwestia dla każdego inaczej rozumiana .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414

to dobra sprawa jak tak :D wynika z tego ze wiekszosc zajechanych diesli stojących na niemieckich placach powinna nie odpalac, bo bankowo nie spełniają norm które powinny :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • peugeot
  • 55 399

Jeśli takie stoją na niemieckich placach , to nie bez powodu .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
rejvas

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414
2 godziny temu, hubertuss napisał:

Tak jak kary zrobiły porządek lub poważnie ograniczyły cofanie liczników. Podejrzewam, że od tego zaczną bo to dużo łatwiejsze niż kontrolowanie.

nastepna bzdura, teoretyku

jeżeli kto bedzie chciał na prawde cofac i tak i tak cofnie, wystarczy przed każdym przegladem podpiąć kompa, ktos kto robi np. 50 tys rocznie, cofnie o 40 tys przed przeglądem i na przeglądzie wyjdzie ze przejechał 10tys przez rok, ale teoretykom taka ustawa wystarczy 

Edytowano przez rejvas

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AchimR
  • 23 338
1 minutę temu, rejvas napisał:

jeżeli kto bedzie chciał na prawde cofac i to i tak cofnie, wystarczy przed każdym przegladem podpiąć kompa, ktos kto robi np. 50 tys rocznie, cofnie o 40 tys przed przeglądem i na przeglądzie wyjdzie ze przejechał 10tys przez rok, ale teoretykom taka ustawa wystarczy 

Normalna proceura na wypozyczalniach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 354 3637

Nie wiem jak w innych markach ale w oplu obecnosc DPF jest zaznaczona na tabliczce znamionowej na prawym slupku. Wystarczy rzut oka na tabliczke i pod auto, jak jest ori puszka to trudniej do zbadanie ale czesto jest tak ze strumienica jakas wlatuje.

Co do okopconej koncowki wydechu o malo sie nie uplakalem ze smiechu. Wez takie nowe tdi v6 o mocy 300 km i zobacz jak w trasiw ktos depta jaki jezor puszcza czasami czarny za soba i ni uja na oko sie dowiesz sie czy ma dpf czy juz nie bo okopcone tak samo...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • peugeot
  • 55 399

Gdyby producentom samochodów i politykom zależało na definitywnym zakończeniu procederu cofania liczników , to by to załatwili raz na zawsze .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414

zakazli by montowac liczniki przebiegu w samochodach ? :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Majszii123
  • 16 192

może w końcu ludzie przejżą na oczy i się przekonają ze jd jest przereklamowany

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414

to ekooszołomstwo jest przereklamowane, silniki JD są super, wystarczy wywalic z nich niepotrzebny złom i to na poziomie projektowania i produkcji

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • johniy861
  • 75 716

@Majszii123 tak jak reszta marek... cnh , agco i inne to wszystko kosztuje za dużo a i tak awaryjność wysoka bez względu na kolor i napis na masce

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj