Błędy John Deere 6r
 



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • peugeot
  • 53 399
rejvas napisał:

zakazli by montowac liczniki przebiegu w samochodach ? :D

Nie . zabezpieczyli by te dane w sposób który był by bardzo trudny do złamania .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 354 3635

Obecnie to drogowka przy kontroli bedzie wpisywac stan licznika do cepik to juz sporo da ale cofniecie licznika bedzie trzeba udowodnic danej osobie co nie bedzie latwe.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 732 5239
1 godzinę temu, rejvas napisał:

czyli doszedłes w koncu do własciwych wniosków :D zajechany silnik nawet z dpf wytwarza tyle sadzy ze gdyby go zbadac uczciwie pod kątem normy jaką powinien spełniac to jej nie przejdzie, brawo ty 

tyle jest warte montowanie ekodziadostwa do silników, to działa w przypadku nowego silnika w laboratorium 

Ja do niczego nie doszedłem ja to wiedziałem do początku. Natomiast ty po udowodnieniu kilkukrotnie, ze nie masz pojęcia o niczym próbujesz teraz bić pianę udowodniając, ze masło jest maślane. 

Druga twoja myśl pokazuje jednak, ze dalej nie rozumiesz ni w ząb o czym mowa. Już tyle razy tłumaczyłem a ty dalej nie kumasz. Mało tego nie rozumiesz czytanego tekstu. Dlatego rozmowa z tobą jest tak trudna. Gdzie ja napisałem, ze zajechany silnik z dpf nie przejdzie badań. Człowieku zacznij myśleć albo już nie mecz. To własnie dpf wyłapuje sadzę, której ilość wzrasta w miarę jak zużywa się silnik. Więc im starszy i bardziej zużyty silnik tym ryzyko nie przejścia normy po wywaleniu dpf a wzrasta. Nowy może przejdzie może nie bez dpf a. Czym bardziej zużyty tym trudniej bez depf a przejść test na PM. Bo filtr jest odpowiedzialny za zatrzymywanie tych cząstek i wypalanie. Ty nie masz pojęcia jak to działa dlatego dopytywałeś jakim cudem diagnosta po zajrzeniu w tłumik oceni czy jest dpf.

1 godzinę temu, AchimR napisał:

Bzdura. Skrzynia manualna nie ma znaczenia. Ogranicznik obrotów na biegu jałowym może być przy prędkości 0kmh. Robię dla wypożyczalni ograniczniki do 1000rpm na biegu jałowym w osobówkach! 99% skrzynie manualne. 

Da się to zmienić.

To co ty robisz to się nie liczy. Można wszystko zrobić. Chodzi mi o auta seryjne. W większości manuali jeśli nie da się przygazować do odcinki normalnie na luzie to da się to zrobić po wciśnięciu sprzęgła. I nawet nie próbuj tłumaczyć, ze ktoś se u ciebie zrobi ograniczenie. Bo jeśli jest taka procedura i auto jej nie może spełnić choć powinno po prostu nie dostanie przeglądu i tyle.

28 minut temu, rejvas napisał:

nastepna bzdura, teoretyku

jeżeli kto bedzie chciał na prawde cofac i tak i tak cofnie, wystarczy przed każdym przegladem podpiąć kompa, ktos kto robi np. 50 tys rocznie, cofnie o 40 tys przed przeglądem i na przeglądzie wyjdzie ze przejechał 10tys przez rok, ale teoretykom taka ustawa wystarczy 

Ustawa w znacznym stopniu to ograniczy. Poza tym teoretyku jeśli ktoś robi po 50 tys rocznie to często gęsto kupuje nowy samochód. Niech sobie cofa ten licznik co rok. Potem sprzedaje go następnemu. Połapać się w elektronice, że szafa cofana nie problem. Zgłaszasz gdzie trzeba i pierwszy właściciel dostaje po d. Oczywiście wszystko się da ale kary za to trochę ludzi odstraszyły. Sam słyszałem jak łepek od elektroniki u którego byłem z samochodem w zeszłym roku odmówił przez telefon zrobienia korekty. Stwierdził, ze ma tyle uczciwej roboty, ze nie chce ryzykować. A wiem, że kiedyś to robił.

13 minut temu, rejvas napisał:

to ekooszołomstwo jest przereklamowane, silniki JD są super, wystarczy wywalic z nich niepotrzebny złom i to na poziomie projektowania i produkcji

Być może w końcu inżynierowe jd nauczą się patrząc na silniki agco i fpt jak to wyrzucać. Bo jak dotąd to chyba walczyli o palmę pierwszeństwa w zawodach pod tytułem jak najbardziej skomplikować silnik i życie operatorowi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414

hubertusik ciągnie temat :D bo to łon ma racje zawsze 

skoro dpf wyłapuje 100% sadzy to czemu przytoczone przez ciebie silniki agco go nie mają i nie kopcą jak parowozy ? :D sam sie zaorałes 

zaraz pewnie wyskoczysz z układem scr ze to on dopala sadze :D od razu ci napisze ze scr służy do redukcji tlenków azotu a nie dopalania sadzy 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 732 5239

Widać konstruktorzy agco umieli tak je zrobić, że nie kopcą. Powiedzmy, że nie czuje się na siłach by to ci tłumaczyć. Po kilku krotnym tłumaczeniu nie wiesz jak działa dpf co pokazujesz co któryś wpis. A tutaj trzeba by się zabrać za omówienie mapowania silnika (paliwo, temperatury) itd. Może @AchimR ci wytłumaczy on się tym zajmuje pewnie wie.

Widać też, ze jesteś zdesperowany piszesz, ze niby zaraz coś napiszę a potem sam na to odpowiadasz. Ja odpowiedź na to pytanie znam. Jest ona prosta. I gwarantuje ci, ze to ty się po raz kolejny jak to piszesz samozaorałeś Ty musisz czuć jakaś satysfakcję z nieustającego kompromitowania się tutaj. Bo nie masz pojęcia o niczym. Nawet nie rozumiesz co do ciebie się pisze co już któryś raz pokazałeś.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
rejvas

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414

no widzisz chłopczyku mozna zrobic silnik bez dpf ? można, bo silnik na CR tak mało dymi że można to zrobic i nie kopci .... ale według ciebie silnik z wycietym dpf kopci jak c360 albo gorzej :D

powiem inaczej, żebyś wkońcu załapał, do silników na CR zakłada sie dpf i nie ulegają zapchaniu po krótkim czasie, dlatego że te silniki bardzo mało wytwarzają sadzy, gdybys założył ten sam dpf do ursusa c360 to by sie zpachał w kilkanascie może kilkadziesiąt godzin pracy :D dlatego ci tłumacze że silniki na CR to super konstrukcje, tylko jakies debile sobie wymysliły zeby zniszczyc silnik diesla i robią to za pomocą durnych norm euro i temu podobnych

ktos kto jest entuzjastą takiej ekologii jest poprostu niemyślącym debilem

Edytowano przez rejvas

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 732 5239

Po prostu już wypisujesz bajki. To się nawet o tych ursusach do komentowania nie nadaje. Tak smao o tych debilach. Tłumaczyłem, że już wywalenie kata w dieslu z euro dwa zmienia skład spalin na tyle, że czuć to po zapachu (wydzielane cząstki trujące, które łapał kat). Ale ty jak zwykle nie pojąłeś. Bo ty nic nie pojmujesz i to za każdym razem tutaj udowadniasz. Wywalenie dpf a, który ustaliliśmy już, ze nie wiesz jak działa daje podobny efekt. czyli to jednak działa. 

Mam trzy auta z silnikiem diesla i dpf em. Bus ma najwięcej bo 500 tys km. I dpf w niczym mi nie przeszkadza. Mało tego bus  robi małe trasy po 8 km. Silnik nawet się dobrze zimą nie nagrzeje. Ale dpf działa czasami jak widzę, że się wypala to przejadę się parę km i to wszystko. Dla mnie nikt nic nie zabija. Jak bym chciał nowy traktor to kupił bym se taki, który ma najmniej ekododatków czyli z silnikiem agco lub fpt. A nie dlatego, ze na masce napisali john ddere. Bo zboże na polu po john deere nie będzie lepiej rosło. Ale za to ja jako użytkownik będę miał mniej problemów.

Co do niemyślących debili to zastanów się nad tym co tu pokazałeś. Bo sam wiesz, nie łapać kilka razy co ci ktoś tłumaczy. To ludzie o tobie róznie mogą pomyśleć. A gdyby ci nie myślący debile to przy dbałości o środowisko z przed 50 lat to dzisiaj może co drugi dzieciak rodził by się z dodatkową parą rok czy nóg. Lub martwy.

17 minut temu, rejvas napisał:

no widzisz chłopczyku mozna zrobic silnik bez dpf ? można, bo silnik na CR tak mało dymi że można to zrobic i nie kopci .... 

To ja wiedziałem już od początku tak samo jak goście z agco czy fpt. Rozumiem, ze to do tych z jd piszesz. A ty znowu mieszasz. Silnik fabrycznie przystosowany do pracy tylko z scr z silnikiem, który zaprojektowano do pracy z dpf.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • peugeot
  • 53 399

Może i wytwarzają mało sadzy , ale to i tak za dużo w stosunku do dopuszczalnych norm .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414

ty jestes niereformowalny ....

akurat ekologom zależy na nowonarodzonych dzieciach :D przez te zmartwienia podaja im szczepionki z rtecią i inne świństwa :D wyczuwam u ciebie chorobe mózgu zwaną lewactwo, oni mają takie teorie ..... 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 732 5239

Prawdopodobnie przyjąłeś wszystkie szczepionki w tym te z rtęcią i żyjesz. Jak każdy z nas tu piszących. A co do wykańczania to prędzej ty nas wykończysz niż normy silnik diesla. Już ci któryś raz pisze mam diesle z dpf i nic ich nie wykańcza.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
rejvas

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414
22 minuty temu, peugeot napisał:

Może i wytwarzają mało sadzy , ale to i tak za dużo w stosunku do dopuszczalnych norm .

bo tu chodzi o to żeby wykonczyc silnik diesla, przecież nie mogą zakazac produkcji to go wykończą normami, jak nie euro6 to euro12 go wykonczy, o to chodzi, nie chodzi o żadną ekologie ani zdrowie ludzi

"Już ci któryś raz pisze mam diesle z dpf i nic ich nie wykańcza."

to czemu chcesz ciągnik bez dpf ? zatrujesz cały świat :D a co jak trafi jechac na test zadymienia a tu dpf nima  :D rozumiesz jak ktos robi wode z mózgu takim jak ty ?

26 minut temu, hubertuss napisał:

.To ja wiedziałem już od początku tak samo jak goście z agco czy fpt. Rozumiem, ze to do tych z jd piszesz. A ty znowu mieszasz. Silnik fabrycznie przystosowany do pracy tylko z scr z silnikiem, który zaprojektowano do pracy z dpf.

ja to myśle że ty nawet wiecej wiesz niz goscie z agco :D

tylko ta teoria jakoś upadła ze silnik CR bez dpf kopci że swiata nie widac :D 

Edytowano przez rejvas

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • peugeot
  • 53 399

Ja nie wiem , o co tak naprawdę chodzi twórcom norm emisji spalin . Ale wydaje mi się , na podstawie własnych obserwacji że taki silnik z normą np EUR 6 znacznie mniej truje . Jeśli myślisz inaczej , masz prawo , ale ja się z Tobą nie zgadzam .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414

ja też nie wiem do konca o co w tym chodzi.. może jest już technologia która ma zastąpic silniki spalinowe ? nie wiem ... na pewno nie uwierze w to ze samochody elektryczne na baterie są rozwiazaniem problemu, moze jakas technologia wodorowa tak ale na pewno nie te zabawki na baterie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 354 3635

Bo te zabawki na baterie nie wytwarzają  trujących  zwiazkow ...niby... Ale prad do ladowania to sie z gniazdka bierze ale sporo zapomina ze prad z elekrowni w duzej mierze z weglowych. Do tego produkcja wszelakiego rodzajow akumulatorow w krajach azjatyckich gdzie norm w fabrykach brak a ciekawe kto zaplaci za utylizacje tych aku albo gdzie je zakopią

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • peugeot
  • 53 399

Dlatego , na razie pozostaje nam dbać o silniki spalinowe, aby były "czyste" . Jest szansa że kiedyś powstaną tanie lekkie i nie obciążające środowiska akumulatory , a wtedy nikt nie będzie chciał silnika spalinowego . Dodam jeszcze że ludzie usuwający tą "ekologię" , dają argumenty przeciwnikom silników diesla bo oni wiedzą że spora część ludzi pozbywa się tego .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Arek
  • 191 5377
19 godzin temu, hubertuss napisał:

Generalnie tak jak napisałem wyżej jeśli samochód czy ciągnik nowy nikt nie grzebie się w tym i nie wycina. Bo po co. Taki nowy bez dpf a może by przeszedł kontrolę może nie. Ludzie przeważnie wycinają jak są problemy i np silnik już zużyty produkuje więcej sadzy czym zapycha dpf. A taki silnik bez dpf na bank nie przejdzie badania i nie ma co dalej dyskutować.

Kolejny raz udowadniasz, że nie masz pojęcia o czym piszesz.

W nowych samochodach tak samo są problemy z dpf, z powodu jazdy na krótkich odcinkach co skutkuje brakiem możliwości wypalenia filtra.. Osobiście znam dwa przypadki, w których dpf był wymieniony na gwarancji a po kolejnym roku znów był do wymiany.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 732 5239

Wymieniany na gwarancji to nie wycinany. Samochód ciągle spełniał normę przewidzianą przez producenta. Już pomijam fakt, że coraz mniej ludzi jeżdżących na krótkich trasach decyduje się na diesla. Ale tak to z reguły działa. Póki pojazd nowy to jest gwarancji i właściciel bardziej o niego dba. Decydując się również na naprawy zgodne ze sztuką. Im pojazd starszy tym naprawy bardziej nie opłacalne a i usterki częstsze.

Także możecie się dalej bawić podając jednostkowe przypadki w udowadnianie nie wiadomo czego w stylu bo ja słyszałem bo ja zdejmuje blokady. W związku z czym ty się nie znasz. Zadko kto decyduje się na wywalanie dpf a w nowym aucie i nie ma co tu dyskutować.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • peugeot
  • 53 399

Dlatego diesla z dpf nie kupuje się na krótkie trasy . Kupujący powinien wiedzieć , a jeśli tego nie wie to dealer samochodowy powinien doradzić jaki silnik jest najbardziej dopasowany do potrzeb klienta . Recepta na zapchanie nawet nowego dpf jest prosta , nie pozwolić sterownikowi silnika na jego wypalenie . Oczywiście jest to wada współczesnych diesli z dpf-em . Ale w przypadku sam. osobowych jest wybór - silnik benzynowy .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adam131
  • 222 446
1 minutę temu, peugeot napisał:

krutkie

krótkie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 732 5239

Niestety nie świadomy wybór to też przyczyna kłopotów. Samochody to jedno. Ale jak ktoś np ma zwierzaki i potrzebuje np co dzień odpalić silnik na 5 - 10 minut by coś tam zrobić. Dowieźć kiszonkę czy belę słomy lub siana. To zakup sprzętu z dpf to też strzał w kolano.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • peugeot
  • 53 399

adam131 napisał: 1 minutę temu, peugeot napisał: krutkie krótkie poprawione Wskaźnik zapchania i opcja ręcznego wypalania mogłaby trochę pomóc .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
rejvas

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414
8 minut temu, hubertuss napisał:

Niestety nie świadomy wybór to też przyczyna kłopotów. Samochody to jedno. Ale jak ktoś np ma zwierzaki i potrzebuje np co dzień odpalić silnik na 5 - 10 minut by coś tam zrobić. Dowieźć kiszonkę czy belę słomy lub siana. To zakup sprzętu z dpf to też strzał w kolano.

to może trzeba poszukac ciągnika w benzynie i to takiego na wielopunktowym wtrysku, bo słyszałem ze do silników na bezposrednim wtrysku też już montują filtry dpf :D oj hubertusik dla ciebie nie ma takiego debilizmu którego byś nie uzasadnił 

Edytowano przez rejvas
    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 732 5239

Są nowe ciągniki bez dpf. Ale możesz szukać w benzynie. W końcu piszesz coś tam o debilizmie. A sposób w jaki tak desperacko próbujesz zwrócić na siebie uwagę pisząc te zaczepki nie na temat wiele o tym mówi.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rejvas
  • 218 414

jeżeli płace za ciągnik 300 czy 600 tys albo za samochód 200-300 tys to on ma byc do wszystkiego i ma byc niezawodny i taki jak ja chce bo ja za niego płace, tego oczekuje normalny człowiek, nie wciskaj kitu że jak ktos kupuje np. audi 3.0 tdi to ma jezdzic tylko w długie trasy bo ma dpf, a w krótkie to czym ? rowerem ? autobusem ?  ekooszołomstwo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Arek
  • 191 5377
24 minuty temu, peugeot napisał:

adam131 napisał: 1 minutę temu, peugeot napisał: krutkie krótkie poprawione Wskaźnik zapchania i opcja ręcznego wypalania mogłaby trochę pomóc .

Przecież są takie funkcje w ciągnikach, zatrzymywanie procesu wypalania i późniejsze ręczne załączenie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj