Przyczepa D-46
 

Przyczepa D-46

  • 5319 wyświetleń

d46 trójstronny wywrot i dolne otwieranie burt



Informacje o zdjęciu Przyczepa D-46


Rekomendowane komentarze

  • Użytkownik
  • cywiniak
  • 8 66

przerabiam ze sztywnej. Kosztów narazie jeszcze nie wiem bo nie wszystko jeszcze kupiłem ale trochę się nazbiera

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
1 godzinę temu, cywiniak napisał:

tak oryginalny ceownik 120 zamknięty płaskownikiem 100x10

A jaka wysokość burty będzie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Mam taką sztywną i myślę też przerobić ,fajne są bo szerokie osie i można coś ciekawego na tym podwoziu zrobić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ogrodnik08
  • pawelkarczewski
  • 315 1945

zaspawałeś cały ceownik czy tylko środkiem ? my przerabialiśmy taką samą i tylko na środku zaspawany jest ceownik. Te przyczepy są moim zdaniem najlepsze na takie średnie małe gospodarstwa 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • cywiniak
  • 8 66

siłownik oryginalny od d47 kupiłem używany w dobrym stanie za 800zł i uszczelniacze wymieniłem

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

wszystko pieknie ladnie ale kule do tylnego wywrotu jak na moje powinny byc przesuniete do przodu  co wiaze sie z icieciem tylnej ramy i wiekszymi przerobkami z tego wzgledu ze przy wywracaniu na tyl  w obecnej konfiguracji moze nam ja postawic deba.... Sam mysle o przerobce swojej ale to sporo wiecej grzebania jak sie wydaje...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • cywiniak
  • 8 66

roboty jest nie mało ale efekt końcowy myśle że będzie bardzo dobry. Na tym zdjęciu siłownik jest do końca wysunięty. A co do umieszczenia kul z tyłu to można o kilka centymetrów wydłużyć skrzynie do tyłu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Koledze wyżej chodzi żeby te kule były bliżej tylnej osi ,Ale to już większa ingerencja w rame

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • cywiniak
  • 8 66

tak myślałem że o to chodzi ale wtedy byłby mniejszy kąt wywrotu. W czasie podnoszenia i tak duża część ciężaru spoczywa na siłowniku a zarazem ciężar rozkłada się także na przednią oś

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Też mi się tak wydaje ,jest pełno przyczep przerobionych tak jak u Ciebie i nikt  ramy nie skraca

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • cywiniak
  • 8 66

dzisiaj zrobiłem giętarke do trapezowania blachy na burty i nadstawki. Próbowałem blache 1.5mm bez żadnego problemu wygiołem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • astrahxenon
  • 137 1587

Jak oceniasz tą rame po przeróbce z perspektywy czasu co byś zmienił co zostawił?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj