mfek3050 163 Napisano Marzec 22, 2019 Zaawansowany 163 2380 Gratuluję wszystkich nowych nabytków 😀 Bardzo ładna przyczepa jaka cena? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bialy2005 582 Napisano Marzec 22, 2019 Zaawansowany 582 11814 Okolo 32 netto Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
luisaifer 23 Napisano Marzec 22, 2019 Zaawansowany 23 145 Gratulacje nabytku Co przemówiło za cynkometem na tle innych marek ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bialy2005 582 Napisano Marzec 22, 2019 Zaawansowany 582 11814 Cynkowanie i długość. Troszkę droższa od MF tańsza od pronara 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ZELKOW 1295 Napisano Marzec 22, 2019 Zaawansowany 1295 12019 Jaką on ma długość? 10t ładowności? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bialy2005 582 Napisano Marzec 22, 2019 Zaawansowany 582 11814 Tak 10t coc koło 8m już nie pamiętam dokładnie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
timo 824 Napisano Marzec 22, 2019 Zaawansowany 824 3339 Z polskich ta podoba mi się najbardziej. Wygląda na prostą i solidną konstrukcję bez zbędnych fajerwerków. Ciekawa konstrukcja dyszla. Ale i tak za podobną kwotę można kupić dwie lub trzy zachodnie przyczepy trzyosiowe o podobnej długości w dobrym stanie. Co prawda stare, ale po pierwsze jednak trzy osie zawsze lepsze niż dwie (mniejszy nacisk), a po drugie koła większe, więc trudniej się zapadają na miękkim no i wytrzymałość opon w transporcie bez porównania. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bialy2005 582 Napisano Marzec 22, 2019 Zaawansowany 582 11814 U mnie to ona będzie jak na wakacjach 😁 każda raczej by była ok. 3 osi nie chciałem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rocknrollnik1 1276 Napisano Marzec 22, 2019 (edytowany) Zaawansowany 1276 3834 1 godzinę temu, timo napisał: Z polskich ta podoba mi się najbardziej. Wygląda na prostą i solidną konstrukcję bez zbędnych fajerwerków. Ciekawa konstrukcja dyszla. Ale i tak za podobną kwotę można kupić dwie lub trzy zachodnie przyczepy trzyosiowe o podobnej długości w dobrym stanie. Co prawda stare, ale po pierwsze jednak trzy osie zawsze lepsze niż dwie (mniejszy nacisk), a po drugie koła większe, więc trudniej się zapadają na miękkim no i wytrzymałość opon w transporcie bez porównania. Ale te stare zachodnie to masz na myśli na oponach samochodowych? One nie zawsze lepsze do jazdy ,zwłaszcza w miękkim terenie.Fakt- praktycznie niezniszczalne oponki. Na prow starych nie weżmiesz. Edytowano Marzec 22, 2019 przez rocknrollnik1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
timo 824 Napisano Marzec 22, 2019 Zaawansowany 824 3339 58 minut temu, bialy2005 napisał: U mnie to ona będzie jak na wakacjach 😁 każda raczej by była ok. 3 osi nie chciałem. Dwuosiowe można spokojnie kupić za 7-10 tys. takie, że dokładasz 2-4 tys i masz przyczepę zrobioną pod siebie, z nową elektryką, hamulcami i malowaniem. No ale co kto woli, nie zamierzam Cię przekonywać. 6 minut temu, rocknrollnik1 napisał: Ale te stare zachodnie to masz na myśli na oponach samochodowych? One nie zawsze lepsze do jazdy ,zwłaszcza w miękkim terenie.Fakt- praktycznie niezniszczalne oponki. Właśnie w miękkim terenie te na samochodowych (tzw. "tirowych") kołach są bez porównanie lepsze od takich. Te rolnicze "balonowe" są mniejszej średnicy i przez to w grząskim terenie zbiera się przed nimi błoto, które pchają, zamiast "przeskoczyć". Na początku też się baliśmy tych zachodnich (bo duże, więc i ciężkie), ale okazało się, że w praktyce łatwiej utopić D-50 z 11 belami (czyli łącznie jakieś 7,5 tony) niż starą niemiecką 3-osiową z 30 belami (grubo ponad 20 ton). A ta trzyosiówka (6 ton masy własnej) toczy się lżej niż dwuosiowa D83 (3,8 tony na pusto). Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rocknrollnik1 1276 Napisano Marzec 22, 2019 Zaawansowany 1276 3834 na naczepowych ok,ale te na bliżniakach to nawet na pusto i na twardym ciężko idą.W sumie to i tak od wielkości ciągnika i mocy zależy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bialy2005 582 Napisano Marzec 22, 2019 Zaawansowany 582 11814 Tak jak piszesz 15 tys kupa własnej roboty a tu na prow mam za 16 nowke😁 mam też d83 na bliźniaki i niee narzekalem za 5tys kupiona i też wozila po 17 belek sianokiszonki czy 22 slomy. W tym cynkomecie są koła 500 r 17 to już nie tak malo, najgorsze to te 400 r15, 3. W skupie mam 550r22,5 to już jest nie do zatopienia ładuje po 15t po błocie idzie jak dzik w kukurydzę 😄 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
timo 824 Napisano Marzec 23, 2019 (edytowany) Zaawansowany 824 3339 10 godzin temu, rocknrollnik1 napisał: na naczepowych ok,ale te na bliżniakach to nawet na pusto i na twardym ciężko idą. A to się zgadza akurat. 10 godzin temu, bialy2005 napisał: Tak jak piszesz 15 tys kupa własnej roboty a tu na prow mam za 16 nowke😁 mam też d83 na bliźniaki i niee narzekalem za 5tys kupiona i też wozila po 17 belek sianokiszonki czy 22 slomy. W tym cynkomecie są koła 500 r 17 to już nie tak malo, najgorsze to te 400 r15, 3. W skupie mam 550r22,5 to już jest nie do zatopienia ładuje po 15t po błocie idzie jak dzik w kukurydzę 😄 Ty piszesz o 16 netto, ja o max 15 brutto Czy kupa roboty? Moim zdaniem nie - pospawać bariery do bel to jest jeden dzień, zrobić nową stalową podłogę też jeden dzień. Piaskowanie zlecasz, malowanie jeden dzień (czyli razem trzy dni roboty... możesz doliczyć czwarty na elektrykę i dopieszczenie) i masz przyczepę lepszą i mocniejszą niż te nowe polskie. No ale tak jak pisałem wcześniej - każdy robi jak uważa i nie zamierzam nikogo przekonywać, że robi źle Co do kół, to 22,5 na pewno idą dobrze, ale te wszystkie 15,3 i 17 to dla mnie jest porażka i śmiech na sali. Może dlatego, że patrzę przez pryzmat naszych łąk - 85% to podmokłe torfy. Edytowano Marzec 23, 2019 przez timo Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Krzysztof81 3877 Napisano Marzec 23, 2019 Zaawansowany 3877 8150 22.5 to bardzo wysokie. Są jeszcze bodajże 19.5 cala. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Chromek 303 Napisano Marzec 24, 2019 Zaawansowany 303 616 @timo ale dzięki ocynkowi przez minimum 30 lat się nie tykasz i nie musisz co kilka lat malować i to jest ogromny plus. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
timo 824 Napisano Marzec 24, 2019 Zaawansowany 824 3339 5 godzin temu, Chromek napisał: @timo ale dzięki ocynkowi przez minimum 30 lat się nie tykasz i nie musisz co kilka lat malować i to jest ogromny plus. Taaa, przez 80 lat Ocynk jest spoko, ale nawet najlepsza ocynkownia nie zagwarantuje takiej trwałości. Obstawiam, że przed upływem 20 lat pojawi się korozja, przynajmniej miejscowa. Mamy przyczepę do bel zrobioną z samochodowej trzyosiówki, która ma ok. 50 lat (serio, na tabliczce jest rok produkcji - nie pamiętam dokładnie, ale lata 60-te). Ma oryginalny lakier (w sumie jego resztki) i jakoś do tej pory nie zgniła. Ale to niemiecka produkcja, pewnie wtedy jeszcze przetapiali Tygrysy i Pantery, dlatego taka dobra stal Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Chromek 303 Napisano Marzec 24, 2019 Zaawansowany 303 616 @timodobra powłoka ocynkowa powinna wytrzymać około 30 lat o ile nie jest narażona na działanie soli itp. Kumpel ma niemiecką przyczepkę do samochodu coś około 30 lat i rdzy nie widać poza miejscami z uszkodzeniami mechanicznymi A co do jakości stali masz rację, nawet porównać materiał z czasów prl do dzisiejszego to jest zupełnie inna bajka. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
paktofonikas1987 208 Napisano Marzec 28, 2019 Zaawansowany 208 3431 Dnia 24.03.2019 o 19:07, timo napisał: Taaa, przez 80 lat Ocynk jest spoko, ale nawet najlepsza ocynkownia nie zagwarantuje takiej trwałości. Obstawiam, że przed upływem 20 lat pojawi się korozja, przynajmniej miejscowa. Mamy przyczepę do bel zrobioną z samochodowej trzyosiówki, która ma ok. 50 lat (serio, na tabliczce jest rok produkcji - nie pamiętam dokładnie, ale lata 60-te). Ma oryginalny lakier (w sumie jego resztki) i jakoś do tej pory nie zgniła. Ale to niemiecka produkcja, pewnie wtedy jeszcze przetapiali Tygrysy i Pantery, dlatego taka dobra stal 20 lat to mało? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
danielhaker 6901 Napisano Grudzień 26, 2019 MODERATOR FORUM 6901 21502 Będę górnikiem roku ale co tam Tył się dodatkowo wysuwa? Bo jak widzę w sieci to chyba tylko T-608-e z homologacją europejską ma wysuwaną tylną ramę? 8m podłogi, to 7 bel wejdzie na długość? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się