bobcat 543
 

bobcat 543

  • 9480 wyświetleń
nowy stary nabytek 😃

Informacje o zdjęciu bobcat 543




Rekomendowane komentarze

  • Gość

Znaczy o co , bo nie rozumiem ? Sugerujesz że niektóre płyny stosowane jako chłodnicze to jakiś kwas , czy co ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przemek308
  • 35 385

bratrolnika napisał:

kolego, to nie kosmiczna technologia, tylko zwykły silnik spalinowy, pojedzie na każdym oleju, i płyn chłodniczy tez jakikolwiek może być

Na każdym płynie pojedzie tylko oby nie zamarzł w zimę a co do oleju to nie dokonca napisałeś, pojedzie na każdym oleju tylko zależy jak długo 😏

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28764 18366

ale to ogólne zasady, i nie dotyczy to tego konkretnego silnika, a każdego silnika, bez różnicy czy to silnik w ursusie, czy w bobcacie, czy w passacie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maikel1987
  • 2 249

Nie będę już zakładał nowego tematu bo tylko się chciałem was zapytać ,  bo mam tego bobcata443 i teraz trochę nim pojezdzilem ,  jak bym na pusto to spoko zawracal się w miejscu iTP ,  a jak woze bele czy nawet z samym krokodylem  to jakby miał tak ciężko bo pompa chuczy ,  to normalne ?  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maikel1987
  • 2 249

Mam silnik na dotarciu w swoim bobku i woził em nim bele ze słomą  do obory i tak trochę pochodził na pust czasem. W sobotę wywozilem  obornik nim i nie dawałem gazu do oporu tylko tak do połowy i tak. Ale coś się stało ze jak dam wajche  od obrotów na maxa  w do siebie czyli na najmniejsze to teraz gaśnie mi odrazu. Musze tą  wajche dawać trochę dalej a nie do końca jak wcześniej . Co mogło się uszkodzić ? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maikel1987
  • 2 249

Tez o tym myślaLem ale bardziej o tym ze może go przegrałem albo że pierścień pęk  ale wydaje mi się ze było by to słychać  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28764 18366

jakby pierścień pękł to by pluł olejem z wydechu

a sprawdziłeś chociaż tą linkę???

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maikel1987
  • 2 249

Ja patrzyłem to nie widać znaku żeby się przesunelo na niej. No ale wezmę i trochę przesune. Aby to było tylko to 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maikel1987
  • 2 249

A może ktoś mi powie jak z tego bobcata, ja mam 443 ale pewnie podobnie jest jak w tym , spuscic  olej z hydrauliki ??? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przemek308
  • 35 385
Hmmm jeśli chcesz spuścić cały olej to pasuje poodkrecac przewody z siłowników i dojścia oleju do pomp i hydromotorow od jazdy. Jak jest dokladnie w 443 to nie wiem on jest trochę inny i chyba ma naped pomp na paski

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • URSUS16
  • 278 1494
Jak spuscisz cały olej z ukladu do 0 czyli z hydromotorów też to potem zanim tam dojdzie nowy olej to więcej narobi szkód niż pożytku.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maikel1987
  • 2 249

Bo tam z tyłu jest ten wąż z miarka i teraz jak chodziłem patrzyłem to doszłedlem  do wniosku ze może tamtędy ? No całego to raczej nie zamierzam spuszczac  ale jak zmienię filtr to chociaż to co się da przydało by się chyba ? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maikel1987
  • 2 249

Czy czy jak taki jest okej ,  taki jakby spieniony,z powietrzem to jest normalne ? Oczywiście  po pracy , bo tak jest normalny. I teraz jak podnoszę do góry to mi takimi skokami podnosi , tak w jednym punkcie jest ze zawsze tak jest, myślałem ze jak porobie  dłużej to się olej rozgrzeje ale dalej tak samo. Chyba ze coś z pompą 

20181130_111538.jpg

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • URSUS16
  • 278 1494
Ten zbiornik jest oryginalny? Mam model 543 wiec trochę wiekszy, ale zbiornik mam obok baku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bogus56
  • 45 325

Miałem taki sam olej jak poluzowały się śruby pomiędzy pompami i łapał fałszywe powietrze. Zacznij od obejrzenia całego układu wymień filtr i olej. Do spuszczenia oleju odwracasz tą rurkę z miarką w dół i olej wylatuje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maikel1987
  • 2 249
Dnia 31.01.2019 o 09:27, bogus56 napisał:

Miałem taki sam olej jak poluzowały się śruby pomiędzy pompami i łapał fałszywe powietrze. Zacznij od obejrzenia całego układu wymień filtr i olej. Do spuszczenia oleju odwracasz tą rurkę z miarką w dół i olej wylatuje.

Olej zmieniony z filtrem. Jakby łapał lewe powietrze to raczej byl by jakiś wyciek chyba 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maikel1987
  • 2 249

A wykrecal  ktoś z was wtryskiwacze paliwowe ?? Bo u mnie tak siedzą ze  nie wiem czy próbować mocniej je odkręcić  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj