Zetor 11641 + Głębosz Tolmet
 

Zetor 11641 + Głębosz Tolmet

  • 4703 wyświetleń

Troszke za nisko podnosi głębosza,ale źle nie jest.

Waga około tony,zęby nacinają glebe do 15cm. Głebokośc maksymalna około 70cm.



Informacje o zdjęciu Zetor 11641 + Głębosz Tolmet


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5394 19473

Rzadki model zetora, silnik same? A głębosz pracuje raczej do 60cm

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5394 19473

11741 była na same wiec myślałem ze w 116będzie wręcz identyczna jednistka

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hardkor113
  • 637 5112

A czy aby nie każdy same,lambo i df nie miały silników df?Mi sie wydaje że same nie miał swoich silników.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4525

Oczywiście tu jest włoski wolnossący silnik Same 1000.6.W o mocy 81kW. 11741 miał wersję z Turbo o symbolu 1000.6.WT1 później 1000.6.WT1E.

Silnik ten był również sprzedawany pod markami SDF, Same Deutz-Fahr i Lamborghini.

Wróżbici kłamią mówiąc, że jest to Deutz ponieważ nie jest to produkt niemieckiej firmy Deutz AG.

http://archiviostoricosamedeutz-fahr.com/wp-content/digital_objects/430919ba6fecdb63d4e5dcfc4c534014d0d676c5/large.jpg

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4525

Pełno jest bajkopisarzy na tym świecie. Zawsze drożej można sprzedać ciągnik, który ma silnik Deutz niż jakiś tam Same

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5394 19473

Tylko że to wloska marka Same wykupila df i stworzyła koncern sdf

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4525

Silnik jest w nim bezpośrednio połączony ze skrzynią czy jest jakaś przejściówka/przystawka?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Slevyn
  • 35 581
ciekawe czemu Zetor porzucił pomysł wkladania tych silników na tyle lat. szkoda

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5394 19473

Tata miał zamówiona 11741 przeciagalo sie i przeciagalo aż sie us... i jest 114 ale ważne że nowe. Z tego co pamiętam to najpierw coś mówili ze z skrzynią nie tak a później chyba że ekologia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4525

Chyba dlatego, że koncern SDF nie produkował  tych 6-cylindrowych silników spełniających normę Euro3 oraz Zetor zwiększał moc w swoich 4 poprzez między innymi 16 zaworową głowicę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5394 19473

Zanim przeszli na 16zaworowa głowice to trochę czasu minęło. Dziś takie ciagniki czyli prosta forterra 120km i 6cyl w rozsadnej cenie szła by jak ciepłe buleczki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Dziedzic95
  • 2 49

Jak sprawdza się ten wał w głęboszu? Jaka musi być minimalna prędkość żeby spełniał zadanie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kondzio55
  • 42 810
Jezdzilem przy malej prędkości dla testu 4km/h i wal ladnie przecina glebę. Standardowo ja jezdzilem 3 polowa co dało 6km/h. Wały dają takie "rowki" co ladnie sie sprawdza na ugorach bo trawa jest pocięta na plastry.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj