extrabyk 5593 Napisano Sierpień 26, 2017 Zaawansowany 5593 8394 Po jakim przebiegu ? Obstawiasz słabej jakości paliwo czy też słabej jakości pompę i wtryski ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kokoman0 305 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 305 1784 Jaki koszt części? W sensie wtryski i pompa. Wyryski da się zregenerować czy standardowo przy Denso części brak? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pp1208 706 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 706 5987 M108S było nie dopracowane i pewnie to się przyczynilo do tej awarii Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
LEX266 250 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 250 808 U mojej siostry po trzech latach eksploatacji ok. 1200 mth. Pompa, pompka zasilająca, wtryskiwacze (wszystko regenerowane) + koszt naprawy = ok.8000 tyś. Do tej kuboty to po paliwo najlepiej do Szwecji. Pozdrawiam. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tommmek 162 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 162 1685 Mam takie pytanko odnośnie MF 5435 Dyna 4. Czy jest możliwość ręcznej kalibracji skrzyni biegów sprzęgła bo tej automatycznej mi nie przechodzi podobno jakiś wałek nie wytraca prędkości i na niskim biegu podczas włączenia skrzyni do trybu gotowości traktor lekko drgnie do przodu jak gdyby rzeczywiście ten wał wychamowal. Podobno trzeba dobrać się do skrzyni ale ja mam jeszcze 3 tygodnie ważnych prac i tylko ten traktor jeździć jeździ ale strasznie szarpie do tyłu a do przodu rusza z dużą zwłoką idzie oszaleć. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem i czy idzie chociaż do czasu większej naprawy coś przeregulowac w sterowaniu tej skrzyni??? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 327 3136 Pompa jest tu już druga teraz będzie trzecia jeśli chodzi o regeneracje w tym przypadku nie wchodziła w grę bo uszkodzone są korpusy wtryskiwaczy korpus i oś w pompie, a poza tym jak ktoś wyzej napisał to denso i częsci są zastrzerzone, niestety przebieg 6 tyś koszt przekroczy 25tyś Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Sierpień 27, 2017 Ja pier..... ę! Więcej dodawać nie trzeba. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Krzysztof81 3884 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 3884 8151 To normalne w układach CR. Raz wieje się byle jakie paliwo w skutek czego pompa zaczyna wytwarzać opiłki metalu które roznosza się po całym układzie paliwowym, te zaś niszczą wtryskiwacze. Większość nie mając pojęcia co było przyczyną wymienia tylko wtryski więc one znowu padają. W końcu wymienia wtryski i pompe ale nie czyści układu paliwowego i wymienia przewodów co powoduje że pada następna pompa. I tak w koło. Jakby było zrobione po raz pierwszy dobrze to by działało aż do następnego zatankowania byle czego. Nalezy dobrze naprawic i bedzie ok a nie tylko półśrodki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kokoman0 305 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 305 1784 25 tys? Kuźwa toż to 1/4 wartości tego traktora. Dzięki Bogu, że 10 tal temu poskąpiłem na 108-kę i kupiłem 105-kę. Swoją drogą czy nie szło by przerobić układu paliwowego na ten ze 105-s ( zwykła pompa rzędowa i wtryski). W końco to praktycznie te same silniki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 327 3136 Nie te same bo głowica tutaj jest 16v a w mniejszych są 8 zaworowe. nie zawsze przyczyną uszkodzenia wtryskiwaczy jest uszkodzona pompa, ale zawsze nalerzy ją sprawdzić, a płukanie układy po stwierdzeniu opiłkowania to już świta zasada. koszta są kosmiczne, i jak już pisałem nie ma do nich część i żaden znany mi zakład naprawczy, nie był ww stanie ich zdobyć, inaczej jest na szczęście z boschem teraz robiłem w NH T5 i bez problemu można było wymienić końcówki zaworki zawór dozujący. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kokoman0 305 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 305 1784 W m105s też jest 16v. http://www.tractordata.com/farm-tractors/001/8/4/1840-kubota-m105s-engine.html Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ziomal20084 43 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 43 777 słaby ten CR w tych kubotach . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 327 3136 W 105 może i tak bo nigdy mi się jeszcze nie trafiła Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kokoman0 305 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 305 1784 Mariusz a któryś model z serii ME robiłeś czy też nie? Co do 108-ki to kiedyś serwisant mówił, że model 108 od 105 odróżnia tylko to, że ta pierwasza ma inny układ paliwowy, dołożony egr i zmieniony design. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Krzysztof81 3884 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 3884 8151 To tak jak w samochodach itp Bosch to Bosch a nie jakieś wynalazki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PATr 409 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 409 4263 Denso czy Stanadyne to dobre układy, wcale nie gorsze niż Bosch, po prostu Denso ma głupie zasady z zastrzeżeniem patentu i brakiem sprzedaży części zamiennych Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kokoman0 305 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 305 1784 Jeśli dobrze pamiętam JD też stosuje układy Denso (jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi) i tam jakoś nie słychać o jakichś częstych awariach. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 327 3136 Oczywiście że są to dobre układy ze stenadainem nie ma problemu, z denso niestety tak. ME robiliśmy, ale skrzynie. Z tamtymi silnikami i układami naprawdę nie było problemów. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MarcinZetor8011 167 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 167 612 Wydać tyle kasy na Nowy ciagnik,bo Nowy nie będzie się psuć,a tu takie cyrki przy 6tys.godzin. Szok!! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Sierpień 27, 2017 Przy 6 tyś to jest już 3 naprawa. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MarcinZetor8011 167 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 167 612 Nic tylko współczuć właścicielowi.. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DanielFarmer 1379 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 1379 5024 ja bym po drugiej wymianie pompy już do żyda ja puścił a nie czekał na więcej.... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 327 3136 A ja bym zaczął tankować normalne paliwo... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kokoman0 305 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 305 1784 Z tymi "normalnymi" paliwami to ciężki temat jest. Niby XXI wiek, kontrole na stacjach a i tak dowiadujesz się co wlewałeś do zbiornika dopiero przy takich sytuacjach jak na zdjęciu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
iron 1037 Napisano Sierpień 27, 2017 Zaawansowany 1037 10804 niestety ale w jd tez są przypadki uszkodzenia CR. ale według mnie tu jak i w autach wina leży po stronie użytkownika i słabego paliwa sprzedawanego w Polsce. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się