Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Bizon1201
  • 36 566

Bo zamiast tej gównianej uszczelki daj kolego  gruby oring i po sprawie :) U siebie tak mam już od dawna dawna i koniec problemu z poceniem się w tym miejscu :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stempos1980
  • 112 1644

po prostu  poszła ci kompresja do oleju i dlatego idzie ci olej korkiem-szykuje ci się remont i wtedy ci ręce opadną

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bizon1201
  • 36 566

Jeśli sadzi bardzo mocno to tak jak wyżej kolega napisał remont sie szykuje. U mnie ta uszczelka moment sie twarda robiła i tak brzydko przepacało (nie rozumieć że sadziło wlewem) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Alek94NH
  • 4 75

znam ten ból, silnik się pomalutku kończy ale jak Ci dobrze silnik zrobią to zapomnisz o zapoconym wlewie :) zapewniam, wiem co mówię

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Scappy
  • 10 160

Słabo to widzę :D . Silnik miał robiony remont 4 lata temu . Szlif wału , nowe tłoki , tuleje itd . Rok później pojawił się MTZ więc 60tka ciężkiego żywota nie miała ;) .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1166 8752

Może przegrzałeś czy co,albo liche zestaw naprawcze lub pęknięte pierścienie przyczyn sporo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bizon1201
  • 36 566

Alek94NH Silnik w swoim mam zdrowy tylko uszczelka gumowa wytrzymywała pół roku , a potem robiła sie taka twarda , że można było ja złamać, wiec dalem oring i mam problem z tym gównem "no name " z głowy. A uszczelki lepszej krajowej produkcji nie mogłem dostać ;/ Gdyby  kończyła  się kompresja ,to nawet i ten oring nic by nie dał  :)   

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Scappy
  • 10 160

Może przegrzałeś czy co,albo liche zestaw naprawcze lub pęknięte pierścienie przyczyn sporo

 

Przegrzanie odpada niema przy czym :D . Temperatura zawsze pod kontrolą ;)

Problem pojawił się w pierwszej połowie marca .

Jakieś sposoby aby  upewnić się że na pewno  kompresja poszła do oleju ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marekc
  • 56 642

z prawej strony silnika masz takie dwa okienka odkręć jedno to ci korkiem nie będzie dmuchało :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • withanight
  • 920 2978

Trochę z innej beczki, żeby nie zakładać tematu.W 3p po włączeniu 1 szosowej słychać wyraźny stukot, po odkreceniu tej obudowy od wajchy ukazują się dwie śrubki m8 obok tego "plaskownika" z trzema dolkami które są luźne a zapewne powinny być dokrecone, ktoś, coś doradzi w temacie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LEX266
  • 101 337

Są takie wkłady druciane do filtrów powietrza (coś jak druciak do zmywania)- przymocuj taki jeden solidnie do korka od spodu i włóż do otworu. Olej bedzie zatrzymywany na tym wkładzie. Ale musisz zlikwidować  przyczynę...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • klecu
  • 7 47

a najlepiej to spuścić olej i wtedy nie będzie miał co przepuszczać ten nie szczelny korek

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • hajer25
  • 0 9

Witam jestem na forum nowy ale coś z własnej autopsji w moim ciągniku robi się tak jak jeżdżę na załączonej sprężarce.Mam pytanie od czego ta rurka miedziana na zdjęciu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bartek5100
  • 20 108

Sprawdz czy oleju nie przybywa , mialem kiedys tak jak tuleja pękła i woda do oleju sie dostała i wylewało korkiem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hardkor113
  • 79 1378

Szykuje sie remoncik ja juz robilem w tym roku.
Glowice i pierscienie bo byly zjechane.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawel94
  • 20 128

Skoro jest nowy korek i nowa uszczelka, to już wiadomo :) Kolego, wyjmij uszczelkę i obetnij ją dookoła o ok. 1 mm żeby nie "siedziała" ciasno w korku. Dzisiejsze uszczelki są robione trochę za duże i "za dobrze" uszczelniają, przez co silnik nie oddycha, stąd olej. Daj znać czy pomogło :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Scappy
  • 10 160

Skoro jest nowy korek i nowa uszczelka, to już wiadomo :) Kolego, wyjmij uszczelkę i obetnij ją dookoła o ok. 1 mm żeby nie "siedziała" ciasno w korku. Dzisiejsze uszczelki są robione trochę za duże i "za dobrze" uszczelniają, przez co silnik nie oddycha, stąd olej. Daj znać czy pomogło :)

 

Kolega ma racje :D . Po obcięciu uszczelki dookoła i założeniu z powrotem problem znikł .

Także koledzy od remontu raczej nie mieli racji ;) .

 

Pozdrawiam .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1166 8752

Wystarczyło zrobić prosty Test zdjąć korek i zobaczyć czy olejem pluje obyło by się bez tych hipotez zbędnych

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Scappy
  • 10 160

hm - nowe i zjepsute.

 

Co zrobisz jak nic nie zrobisz :)

 

 

Wystarczyło zrobić prosty Test zdjąć korek i zobaczyć czy olejem pluje obyło by się bez tych hipotez zbędnych

 

Akurat mi się nie dodało żeby tak sprawdzić . Zapamiętam :D .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.