Ursus C-360
 

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Bizon1201
  • 57 872

Bo zamiast tej gównianej uszczelki daj kolego  gruby oring i po sprawie :) U siebie tak mam już od dawna dawna i koniec problemu z poceniem się w tym miejscu :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stempos1980
  • 436 2635

po prostu  poszła ci kompresja do oleju i dlatego idzie ci olej korkiem-szykuje ci się remont i wtedy ci ręce opadną

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bizon1201
  • 57 872

Jeśli sadzi bardzo mocno to tak jak wyżej kolega napisał remont sie szykuje. U mnie ta uszczelka moment sie twarda robiła i tak brzydko przepacało (nie rozumieć że sadziło wlewem) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Alek94NH
  • 4 75

znam ten ból, silnik się pomalutku kończy ale jak Ci dobrze silnik zrobią to zapomnisz o zapoconym wlewie :) zapewniam, wiem co mówię

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Scappy
  • 13 190

Słabo to widzę :D . Silnik miał robiony remont 4 lata temu . Szlif wału , nowe tłoki , tuleje itd . Rok później pojawił się MTZ więc 60tka ciężkiego żywota nie miała ;) .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1357 9420

Może przegrzałeś czy co,albo liche zestaw naprawcze lub pęknięte pierścienie przyczyn sporo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bizon1201
  • 57 872

Alek94NH Silnik w swoim mam zdrowy tylko uszczelka gumowa wytrzymywała pół roku , a potem robiła sie taka twarda , że można było ja złamać, wiec dalem oring i mam problem z tym gównem "no name " z głowy. A uszczelki lepszej krajowej produkcji nie mogłem dostać ;/ Gdyby  kończyła  się kompresja ,to nawet i ten oring nic by nie dał  :)   

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Scappy
  • 13 190

Może przegrzałeś czy co,albo liche zestaw naprawcze lub pęknięte pierścienie przyczyn sporo

 

Przegrzanie odpada niema przy czym :D . Temperatura zawsze pod kontrolą ;)

Problem pojawił się w pierwszej połowie marca .

Jakieś sposoby aby  upewnić się że na pewno  kompresja poszła do oleju ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marekc
  • 62 657

z prawej strony silnika masz takie dwa okienka odkręć jedno to ci korkiem nie będzie dmuchało :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • withanight
  • 1103 3203

Trochę z innej beczki, żeby nie zakładać tematu.W 3p po włączeniu 1 szosowej słychać wyraźny stukot, po odkreceniu tej obudowy od wajchy ukazują się dwie śrubki m8 obok tego "plaskownika" z trzema dolkami które są luźne a zapewne powinny być dokrecone, ktoś, coś doradzi w temacie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LEX266
  • 142 472

Są takie wkłady druciane do filtrów powietrza (coś jak druciak do zmywania)- przymocuj taki jeden solidnie do korka od spodu i włóż do otworu. Olej bedzie zatrzymywany na tym wkładzie. Ale musisz zlikwidować  przyczynę...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • klecu
  • 7 47

a najlepiej to spuścić olej i wtedy nie będzie miał co przepuszczać ten nie szczelny korek

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • hajer25
  • 0 10

Witam jestem na forum nowy ale coś z własnej autopsji w moim ciągniku robi się tak jak jeżdżę na załączonej sprężarce.Mam pytanie od czego ta rurka miedziana na zdjęciu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bartek5100
  • 21 119

Sprawdz czy oleju nie przybywa , mialem kiedys tak jak tuleja pękła i woda do oleju sie dostała i wylewało korkiem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawel94
  • 21 134

Skoro jest nowy korek i nowa uszczelka, to już wiadomo :) Kolego, wyjmij uszczelkę i obetnij ją dookoła o ok. 1 mm żeby nie "siedziała" ciasno w korku. Dzisiejsze uszczelki są robione trochę za duże i "za dobrze" uszczelniają, przez co silnik nie oddycha, stąd olej. Daj znać czy pomogło :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Scappy
  • 13 190

Skoro jest nowy korek i nowa uszczelka, to już wiadomo :) Kolego, wyjmij uszczelkę i obetnij ją dookoła o ok. 1 mm żeby nie "siedziała" ciasno w korku. Dzisiejsze uszczelki są robione trochę za duże i "za dobrze" uszczelniają, przez co silnik nie oddycha, stąd olej. Daj znać czy pomogło :)

 

Kolega ma racje :D . Po obcięciu uszczelki dookoła i założeniu z powrotem problem znikł .

Także koledzy od remontu raczej nie mieli racji ;) .

 

Pozdrawiam .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1357 9420

Wystarczyło zrobić prosty Test zdjąć korek i zobaczyć czy olejem pluje obyło by się bez tych hipotez zbędnych

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Scappy
  • 13 190

hm - nowe i zjepsute.

 

Co zrobisz jak nic nie zrobisz :)

 

 

Wystarczyło zrobić prosty Test zdjąć korek i zobaczyć czy olejem pluje obyło by się bez tych hipotez zbędnych

 

Akurat mi się nie dodało żeby tak sprawdzić . Zapamiętam :D .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.