bartek5100

Members
  • Ilość treści

    147
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

24 Excellent

O bartek5100

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

2600 wyświetleń profilu
  1. Sliczna jest tylko brudna ale klatka dodaje takiej kropki nad i , i kolor jej rowniez ładnie kontrastuje z resztą , bardzo ładnie teraz wyglada tylko szkoda ze nie umyty
  2. wiele osob pomija fakt taki albo po prostu nie wie ze pompa z lublina posiada inny regulator obrotow przystosowany pod pojazdy samochodowe inna charakterystyka w regulatorze lzejsze ciezarki i inne ustawienia regulatora ktore po zalozeniu do ciagnika ciagnik na postoju przy przygazowaniu wydaje sie ze w porzadku a jak ktos zauwazy wnikliwie ze nie ma takiego uderzenia w przyspieszaniu obrotow silnika tylko jest taka płynnosc mylące z tym iz ciagnik moze miec za mala dawke paliwa jednak ze podczas jazdy wnikliwe oko dostrzega ze ciagnik troche inaczej reaguje i z racji na swoj regulator na wolnych obrotach ciagnik moze wrecz przygasac jak ruszamy z wolnych obrotow spowodowane to przez lzejsze ciezarki regulatora pozatym najbardziej zauwazalne w tych pompach jest to iż podczas obciazenia regualator nie trzyma staly obrotow tylko obroty spadaja o jakies 250 300 obrotow na min. mniej niestabilnosc trzymania na obrotach a kolejnym punktem jest to iz pompa posiada o wiele wieksze obroty fabrycznie ustawione z regulatorem ktore nie sa kompatybilne do ciagnika a korekcja tych obrotow np przez zmiejszenie ich na srubce dzwigni nie pomoze a raczej zaszkodzi gdyz z racji ze pompa ma sekcje 7mm niz oryginalna 8mm to silnik nie bedzie posiadal maksymalnej dawki paliwa a co za tym idzie w gornych partiach bedzie zauwazanlnie zamulony i słąby dlatego majac juz taka pompe trzeba miec odkrecone obroty pod butem i patrzec na obrotomierz aby nie przekrecic ciagnikowi obrotow , uwazam ze ta pompa nie nadaje sie do ciagnika , pompa wyglada jak wszystkie zetorowskie wizualnie gdyz korpusy sie nie roznia ale jeden plus jest jej taki ze jest gaszak i nie trzeba uzywac gazu recznego tylko ustawic stale wolne obroty na srubce , reasumujac pompa nie nadaje sie do ciagnikow a jesli ktos sie uprze a chce miec z lublina to trzeba zmienic regulator obrotow gdzie jest to tak napawde nieoplacalne gdyz liczac koszty mozna miec juz cala pompe motorpal przypasowana specjalnie pod ciagniki pompka elektryczna uniwersalna nisko cisnieniowa 0.10 bar , na allegro pelno takich albo z jakiegos samochodu osobowego mozna po katalogu znalezc one sa wieczne rzadko bywa aby sie spalila ale wazne aby nie byla za mocna... gdyz wczesniej posiadałem pompke 3 bar i mialem problem wlasnie z pompą roto gdyz nie chcial pracowac wlasciwie okazalo sie ze ta pompka 3 barowa zmieniala cisnienie w pompie a co za tym idzie przyspieszala nadto początek wtrysku destabilizujac calkowicie prace tej pompy , zapraszam na yt sa filmy z pracy silnika tej pompy i roznych innych pzdr
  3. napisy na tabliczce starte pompa po regeneracji jedynie skorygowałem sam dawke paliwa i dotoczyłem kryze i zrobiłem sprzegiełko pompy tak aby bylo idealnie wycentrowane aby nie bylo zadnego bicia
  4. Pompa Typ DPA montowana w roznych silnikach glownie kojarzona z silnikiem perkins , wałek na stożku , Ciagnik zauwazalnie mniej spala widoczne jest mniejsze zauwazalne zadymienie idealna rowna praca silnika w kazdym zakresie obrotow oraz lepsza reakcja na gaz porownując do oryginalnej pompie czy motorpal ,pompa jedynie dawke paliwa ma zwiekszona pod turbo , wtryskiwacze oryginał , pracuje bardzo porownywalnie jak silnik Perkins 4p , pompa idealna zdecydowanie zarowno do silnika wolnossącego oraz do doładowanego ogolnie podsumowując jestem bardzo mile zaskoczony pracą tej pompy i polecam taka zmiane kazdemu kto zwraca uwage na prace silnika jego dynamike rownosc pracy i spalanie
  5. Ursus C-360(C-4011) RotoDiesel
  6. nagraj cos jak to chodzi z ciekawosci , wogle dlaczego ta dzwignia z gaszaka została wyciagnieta i ten prog wspornik z srubka trzymajaca niskie obroty ?? tak jak w pompie z lublina , to mega wygoda ustawic neutralne obroty do tego gaszak i linka do gaszenia az sie prosi aby to bylo tymbardziej ze jest mozliwsc nie trzeba dzieki temu pilnowac gazu recznego ciagle...
  7. 30 minut pozniej znow smigał na pochyłym do skutku az sie udalo wykonac cel załozony przez szofera haha
  8. pojdzie 3 biegiem na srednich glebach ? bo raczej na glinie nie widze 3 biegu z tym plugiem
  9. gdzies widzialem taka maske z 912 w c360 ale była nieco za duza i troche smiesznie wygladala siuntka w tej masce
  10. kolejny co ma mocarną serie i pola piaskowate :D ale co do ciagnika to sliczny jest ten c362 kilka modyfikacji porzadnych zrobic i byla by niezla petarda
  11. oj bedzie ogien z rury na takich kapciach w wolnossacej to dostaje pewnie w dupe w polu na takich kapciach , polecam turbinke dołozyc robote robi niedoporowniania z wolnossacą jak jest madrze zrobione temperatury opanowane chlodnice oleju to od lat mozna pracowac duzo szybciej i efektowniej bez zadnych awari ktorych hejterzy nie znajacy tematu nierozumieja hejtujac ps.sprawdz ile jedzie na tych wyzszych kapciach bo rozumiem ze zwolnice tez szybsze od c4011
  12. ale piekna ta c4011 nawet jak jest brudna az grzech brudzic ale po to jest ciagnik aby pracowal , nagraj film kiedys na tym tlumiczku pewnie fajnie ryczy
  13. ło boże kochany... :D gdyby 3pek miał oczy to by na sam widok wypluł uszczelke pod glowica... xd
  14. bartek5100

    Ursus C-4011

    jesli wszystko jest okej na powierzchniach styku itp to walek musi miec bicie moze byc lekko skrzywiony rozne maszyny sie podczepia spore obciazenia szczegolnie jesli sie niekiedy szarpnie a w maszynie nie ma wysprzeglenia to moze nawet walek ukrecic , u mnie jest lekko krzywy ma male bicie i dlatego nie uszczelnie tego nigdy chyba ze bym walek zmienil a w c4011 to troszke wiecej roboty z wymiana walka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj