Maniek101 144 Napisano Grudzień 12, 2015 Zaawansowany 144 1817 estetycznie wykonane Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Grudzień 12, 2015 nawet na kolektorze jest miejsce na sonde lambada, konstruktorzy wyprzedzili bieg wydarzeń Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawlus224 2624 Napisano Grudzień 12, 2015 Rolnik z zamiłowania :) 2624 15609 W jakim celu te wzmocnienia ? ładny odcień siwego , jaki to ? Na kolektorze wydechowym powinno być wkręcone ucho do podwieszenia silnika w trakcie demontażu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mrc1005 53 Napisano Grudzień 12, 2015 Zaawansowany 53 894 Wzmocnienie ponieważ pokrywa jest słaba i łatwo siada. a teraz docisk jest lepszy tam gdzie uszczelka. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
blawatek98 388 Napisano Grudzień 12, 2015 Tu się nie śpi... Tu się lata ! 388 1738 Mnie to odprowadzenie oleju interesuje Z czego dokładnie wykonane ? Idzie w ziemię czy z powrotem do silnika ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Roki212 1831 Napisano Grudzień 13, 2015 Zaawansowany 1831 5453 To odpowietrzenie zrobi więcej złego niż dobrego ale jeszcze się o tym sam przekonasz Kolega zrobił podobnie to zaczął pocić się koło pokrywy zaworów, koło miarki oleju i pogoniło mu na odrzutniku olej na koło zamachowe Bo gdzieś nadmiar powietrza musiał wyjść. Porównaj średnicę otworu odpowietrznika w samym korku, a średnicę tego przewodu gumowego chyba odpowiedz nasuwa się sama trzy krotnie lub nawet i więcej zmniejszyłeś średnicę odpowietrznika Czemu C-360 ma jeszcze większy otwór wlewu oleju (zapewne nie dla wygody wlewania oleju) bo ma więcej cylindrów i potrzebuje lepszego odpowietrzenia i tak samo masz i tu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pat11d 74 Napisano Grudzień 13, 2015 Zaawansowany 74 648 ja bym raczej polecił zamiast tego korka zrobic pożądny remont silnika i nie ma prawa ani kropelka oleju sie uronic, u nas też sie lało w k**we ale nowe korby teleje tloki glowica zawory robiłem sam tzn wbiłem nowe gniazda w głowice i zawory po docierałem i teraz pali, ma moc i nigdzie olej nie cieknie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Grudzień 13, 2015 To odpowietrzenie zrobi więcej złego niż dobrego ale jeszcze się o tym sam przekonasz Kolega zrobił podobnie to zaczął pocić się koło pokrywy zaworów, koło miarki oleju i pogoniło mu na odrzutniku olej na koło zamachowe Bo gdzieś nadmiar powietrza musiał wyjść. Porównaj średnicę otworu odpowietrznika w samym korku, a średnicę tego przewodu gumowego chyba odpowiedz nasuwa się sama trzy krotnie lub nawet i więcej zmniejszyłeś średnicę odpowietrznika Czemu C-360 ma jeszcze większy otwór wlewu oleju (zapewne nie dla wygody wlewania oleju) bo ma więcej cylindrów i potrzebuje lepszego odpowietrzenia i tak samo masz i tu W tym ciągniku tłoki pracują na przemian, więc żadne ciśnienie się tam nie tworzy. A ten Twój kolega miał silnik nadający się najwyżej na złom dlatego tak się działo. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
asasinator666 108 Napisano Grudzień 13, 2015 Zaawansowany 108 919 Dzięki. Tak, tylko sonda padła i komputer wariował, więc ją wykręciłem. Tak jak kolega napisał, żeby większą powierzchnią dogniatać pokrywę- w C-360 też tak zrobiłem. Autorenolak 602. Zgadza się. Jest to kawałek wytoczonego pręta + dospawana rurka. Jako uszczelnienie są 2 oringi. Idzie na ziemię, ale lepiej gdyby szło w kolektor ssący. U kolegi pewnie góra silnika była zarżnięta i przedmuchy szły do wnętrza i wysadzało uszczelki. Tutaj średnica wylotu ma około 11mm to zapewniam, że nic złego uszczelniaczom się nie stanie- silnik póki co w dobrym stanie. Oryginalny korek też ma kilka siatek i one również zmniejszają wylot. Przykład- Mój zetor 8045 na jednym cylindrze miał "zjedzony" górny pierścień i wtedy dmuchało jak człowiek z papierosem (tyle dymu), a po remoncie przed dotarciem pierścieni ledwo co można wyczuć na dłoni podmuch z odmy. Tu nie chodzi o to, że olej się lał, tylko wymieszany olej z powietrzem osiadał na oryginalnym odpowietrzniku i czasem kapnął. Na takim kolorze widoczne od razu. O to w tym chodzi. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pat11d 74 Napisano Grudzień 13, 2015 Zaawansowany 74 648 korek kosztuje 12 zl i wymienic go raz do roku to na prawde żaden wydatek, a jesli ci juz tak szkoda to wlać 50tke benzyny i wypalic i musi byc czysciutkie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Roki212 1831 Napisano Grudzień 13, 2015 Zaawansowany 1831 5453 W tym ciągniku tłoki pracują na przemian, więc żadne ciśnienie się tam nie tworzy. A ten Twój kolega miał silnik nadający się najwyżej na złom dlatego tak się działo. Hehe a Ty myślisz właśnie że co silnik zawsze będzie jak nowy? Chyba że zrobisz remont i będziesz się nim tylko zachwycać nic więcej. Jasna sprawa że się zużywa że teraz ok, ale zawsze tak nie będzie. A w C-360 niby jak pracują nie tak samo tylko po dwa ameryki tym nie odkryłeś U siebie zatkaj na głucho i zamelduj o efektach Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Grudzień 13, 2015 Wiem, że nie odkryłem. Po prostu jak są przedmuchy to się remontuje silnik. I nigdzie nie napisałem żeby zatykać szczelnie. Jak silnik jest w dobrym stanie technicznym to wystarczy otwór o średnicy kilku mm. Natomiast to Ty napisałeś, że pogorszy sprawę takim rozwiązaniem. Owszem, pogorszy, ale tylko w przypadku jak silnik nie nadaje się do dalszej pracy. Także nie porównuj dobrego silnika z silnikiem jakiegoś kolegi, który oszukuje sam siebie i próbuje zamaskować syfa pudrem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Roki212 1831 Napisano Grudzień 13, 2015 Zaawansowany 1831 5453 Bo i dalej jestem zdania że w przyszłości pogorszy bo jak pojawią się przedmuchy to zamiast wymiany góry silnika będzie też remont sprzęgła jeśli oczywiście ma odrzutnik i koszty wzrosną, teraz zgoda jak silnik jest ok nie musi nic się dziać, a nawet jak by wzrosły przedmuchy nie zawsze silnik od razu musi iść do remontu bo chyba nie ma tak że dziś jest ok a jutro już ma przedmuchy i nie oszukujmy się zazwyczaj robi się takim sprzętem jeszcze dalej skoro chodzi jak powinien oczywiście przedmuch przedmuchowi nie równy Robiłem takie 30-stki co korek wlewu na wolnych obrotach podskakiwał i koleś eksploatował silnik dokąd tylko się dało. Nie mówię że rozwiązanie kolegi jest złe ze względu na takie przerobienie tylko ze względu na średnicę odmy. Sam u siebie to przerobiłem tylko zachowałem oryginalną średnicę odmy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Grudzień 13, 2015 Zaawansowany 1848 11291 Masz fote całego ciągnika bo ładnie odcienie ma ta 30-stka Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
asasinator666 108 Napisano Grudzień 13, 2015 Zaawansowany 108 919 Szukaj w mojej galerii. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Grudzień 13, 2015 Bo i dalej jestem zdania że w przyszłości pogorszy bo jak pojawią się przedmuchy to zamiast wymiany góry silnika będzie też remont sprzęgła jeśli oczywiście ma odrzutnik i koszty wzrosną, teraz zgoda jak silnik jest ok nie musi nic się dziać, a nawet jak by wzrosły przedmuchy nie zawsze silnik od razu musi iść do remontu bo chyba nie ma tak że dziś jest ok a jutro już ma przedmuchy i nie oszukujmy się zazwyczaj robi się takim sprzętem jeszcze dalej skoro chodzi jak powinien oczywiście przedmuch przedmuchowi nie równy Robiłem takie 30-stki co korek wlewu na wolnych obrotach podskakiwał i koleś eksploatował silnik dokąd tylko się dało. Nie mówię że rozwiązanie kolegi jest złe ze względu na takie przerobienie tylko ze względu na średnicę odmy. Sam u siebie to przerobiłem tylko zachowałem oryginalną średnicę odmy Jak ktoś jedzie do upadłego to niech nie ma później pretensji, że mu olej wydmuchuje. U mnie jak zacznie się pocić to silnik pójdzie do remontu i tyle. A jak ktoś woli oszukiwać sam siebie to jego sprawa. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Roki212 1831 Napisano Grudzień 13, 2015 Zaawansowany 1831 5453 Widzisz, a jak by u mnie zaczęło się pocić i nie wpływało by to na poprawną pracę silnika to bym spokojnie jeździł dalej do momentu aż bym widział że coś już jest nie tak Sam naprawiam to wiem ile może pochodzić Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się