Adam224360 35 Napisano Czerwiec 29, 2014 Zaawansowany 35 154 Ciekawe jak z żywotnością silnika. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
chorzel221 183 Napisano Czerwiec 29, 2014 Zaawansowany 183 647 mogłeś wywalić jedną skrzynkę z akumulatorem i tam skitrać butle. To miejsce jak dla mnie jest niebezpieczne i mało estetyczne. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seblis0 1 Napisano Czerwiec 29, 2014 Nowicjusz 1 11 Mam dwa akumulatory nowe szkoda wyrzucać , butla jest odpinana , także nie muszę jechac traktorem na cpn tylko jadę z samą butlą i tankuje ,wcale nie przeszkadza mi ona na błotniku . Bezpieczenstwi jest w pełni zachowane , odpowiednie zawory itd. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
melon10641 1218 Napisano Czerwiec 29, 2014 Zaawansowany 1218 3715 o widzisz też myślałem o odpinanej butli. A na cpnie nie krzywią się, że tankujesz "luźną" butlę? Ile kosztowała Cię instalacja? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seblis0 1 Napisano Czerwiec 29, 2014 Nowicjusz 1 11 butla orginalna z widlaków tylko juz bez homolki ,a na naszych cpn nawet teraz juz nie sprawdzaja, a i tak u nas wszedzie samoobsługa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seblis0 1 Napisano Czerwiec 29, 2014 Nowicjusz 1 11 Butla 50zl / parownik 2 generacji 50zl 9 trzeba w nim zablokowac membrane aby tylko dzialala regulacja biegu jałowego i gra) / przelacznik wlaczajacy elektrozawów na pedale gazu 10zl jakies tam rułki ,szybkozloczka i wlacznik w kabinie 50zl i w ten sposób mamy 30% wiecej mocy bez tam turbin które poprawiaja tylko raczej elestycznosc silnika i zadymienie . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
locke 293 Napisano Czerwiec 29, 2014 Zaawansowany 293 3620 Jakie to niebezpieczne,jak ma wybuchnąć to wybuchnie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
damiandazo 124 Napisano Czerwiec 29, 2014 Zaawansowany 124 1117 Co miało by wybuchnąć ? Nie rozumiem niektórych ludzi Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seblis0 1 Napisano Czerwiec 29, 2014 Nowicjusz 1 11 dokładnie ,w autobusach miejskich tez sa in stalacje gazowe i jakos nie wybuchaja , a ludzi jezdzi duzo więcej i zbiorniki na gaz tez sa nie male Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
S-Piotr 58 Napisano Czerwiec 29, 2014 S-Piotr 58 1902 Witam w klubie, LPG do diesla. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
melon10641 1218 Napisano Czerwiec 29, 2014 Zaawansowany 1218 3715 Dla zainteresowanych wybuchem A jak ktoś ma szczęście to i palec w d*pie złamie http://www.youtube.com/watch?v=tP8LNd-dp_w Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Czerwiec 29, 2014 Uziu92 7975 20597 nic nie wybuchnie, chyba ze podpali , a jak wybuchnie to i tak nie zdazy poczuc 5 leci Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
grala13 7 Napisano Czerwiec 29, 2014 Zaawansowany 7 383 jakie są te oszczedności na paliwie????? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Czerwiec 29, 2014 Przyłączam się do pytania kolegi wyżej. Ile kosztuje zatankowanie butli, na ile godzin wystarczy i jak ma się to do spalania przed przeróbką? Oryginalne zbiorniki LPG w samochodach nie wybuchają tak łatwo jak wam się wydaje. Są zabezpieczone zaworami bezpieczeństwa i mogą płonąć w żywym ogniu ale nie wybuchną o ile zawory sprawne. Tak przynajmniej słyszałem i widziałem w telewizorni. Co do ostatniego filmiku, to trzeba być kompletnym kretynem, aby na stacji w czasie tankowania używać otwartego ognia. W takim przypadku nigdy nie wolno wyciągać pistoletu z baku. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
saszeta 164 Napisano Czerwiec 30, 2014 Zaawansowany 164 3928 gdzie to się podłącza? Musi być gaźnik? Daj zdjęcia całej instalacji Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marulekk 5354 Napisano Czerwiec 30, 2014 Północna Lubelszczyzna, LBI 5354 2979 jak dobrze zrobiona instalacja to znikome szanse na jakiś tam wybuch a tak po za tym to jak się tak boicie LPG to nie powinniście autami na gaz jezdzic bo przecież moga wybuchnać :blink: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seblis0 1 Napisano Czerwiec 30, 2014 Nowicjusz 1 11 Przykładowo przy pracy z pługiem 3 musiałem mieć przygotowane na mój areał 120L ON teraz wystarcza 70L i cala butla gazu za 70zl no i lepiej się pracuje bo jest większa moc i nie widać już dymku z tłumika . Przy zwykłych przejazdach w koło komina raczej nie ma po co załączać LPG bo raczej oszczędności są zerowe, tylko oszczędza się w ciężkiej pracy i w długich przejazdach po drogach z obciążeniem .Zauważyłem ,także mniejsze spalanie z zalączonym LPG w pracy ciagnika przy rębaku w lesie gdzie muszę mieć min.1600 obr. wtenczas znacznie spada spalanie ON . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dorek13169 7 Napisano Czerwiec 30, 2014 Zaawansowany 7 593 Z jakich okolic Kolega pochodzi? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
filip94lemken 122 Napisano Czerwiec 30, 2014 Zaawansowany 122 913 Jak Ursus To Tylko w TDI !!!! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
metiu20 16 Napisano Lipiec 5, 2014 Zaawansowany 16 239 Witam, a co ze spalaniem stukowym? mam zamiar zainstalować lpg w Lampo ale jeśli dawka gazu w jakiś sposób by wzrosła do ponad 30% w stosunku do ON np przez uszkodzenie parownika itp to remont silnika rozerwie mi kieszenie. Myślałem o sondzie egt ale cały nawet najtańszy moduł to koszt 3X większy niż cała instalacja lpg:) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Grzegorz2507 21 Napisano Lipiec 26, 2014 Zaawansowany 21 155 Radze uzywac tego z glowa. U nas zawodnik jezdzil sobie Dominatorem 76 z LPG w ubieglym roku czy 2 lata temu bodajze. Ponoc pokazywal jaka to moc na lpg itd. W tym roku po tym jak drugi raz wypadla mu uszczelka pod glowica czy glowica, pojechal przywiezc silnik i teraz pakuja go w kombajn. Jesli chodzi o wymiany uszczelek itd to trzeba przyznac ze zna sie na mechanice i wie co robi, takze fuszery nie zrobil. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
metiu20 16 Napisano Lipiec 26, 2014 Zaawansowany 16 239 powodem tego było zapewne spalanie stukowe które wiąże się ze wzrostem temperatury spalin silnika co doprowadziło do jego przegrzania. Dałoby się tego pewnie uniknąć zastosowaniem właśnie sondy egt z wyświetlaczem i alarmem który alarmował by wystąpienie spalania stukowego. Można by wtedy idealnie skorygować dawkę LPG. termopara z centralką kosztuje ze 300 zł, ale tak jak w moim przypadku naprawa silnika deutz pewnie min jedno zero więcej:) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Grzegorz2507 21 Napisano Lipiec 27, 2014 Zaawansowany 21 155 No dzisiaj sie dowiedzialem wlasnie, ze w tym claasie blok na szmelc, dlatego dostal nowy silnik. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mrc1005 53 Napisano Sierpień 23, 2014 Zaawansowany 53 894 Ciekawe czy C-330 przy LPG by sobie poradziła z pługiem 3 skibowym ... klasa ziemi III-IV bez górek ...http://www.agrofoto.pl...czym,41139.html Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
LEX266 250 Napisano Październik 10, 2016 Zaawansowany 250 808 Butla 50zl / parownik 2 generacji 50zl 9 trzeba w nim zablokowac membrane aby tylko dzialala regulacja biegu jałowego i gra) / przelacznik wlaczajacy elektrozawów na pedale gazu 10zl jakies tam rułki ,szybkozloczka i wlacznik w kabinie 50zl i w ten sposób mamy 30% wiecej mocy bez tam turbin które poprawiaja tylko raczej elestycznosc silnika i zadymienie . KOLEGO...z tym przyrostem mocy o 30% toś "walnął jak chory w kubeł"... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się