sacrable 42 Napisano Grudzień 1, 2012 Zaawansowany 42 582 Lżej się włącza? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seweryn20 825 Napisano Grudzień 1, 2012 Zaawansowany 825 12074 Przede wszystkim precyzyjnie. Nie goni na wszystkie strony jak wcześniejszy drut, nie trzeba celować w zaczep. Ciągniesz do góry i przekręcasz. Nawet jak nie zaskoczy to sprężyna wywiera nacisk i jak zrównają się kły na sprzęgle sama zazębi. I ciszej w kabinie go nie wpada w drgania jak wcześniejszy wynalazek. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kotwczapce 30 Napisano Grudzień 1, 2012 Zaawansowany 30 356 Mam 82 tsa i dźwignia załączania napędu to porażka. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seweryn20 825 Napisano Grudzień 1, 2012 Zaawansowany 825 12074 Nie wiem jaka jest w TS-ie ale jestem wstanie w to uwierzyć. Nie jedna rzecz wymaga poprawienia. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bobytempelton 161 Napisano Grudzień 1, 2012 Zaawansowany 161 2481 Mój sąsiad to cały czas ręką toto trzyma bo wyskakuje Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seweryn20 825 Napisano Grudzień 1, 2012 Zaawansowany 825 12074 Nie dziwię się. Regulacja w oryginale jest ale wszystko lata, goni i dzwoni. Do tego zrobione z druta i kawałka blaszki. Duża wrażliwość na błąd w regulacji. Ja to trochę na wzór zetora 5340 zrobiłem. W pozycję włączona lekko ciągnie miękka sprężyna. Nawet jeśli kabina się buja niweluje ona możliwość wyłączenia. Na razie się sprawdza zobaczymy co będzie w zimie jak na napędzie będzie jeździł kilkanaście godzin dziennie. Ale myślę że się spisze. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mani51 373 Napisano Grudzień 2, 2012 Zaawansowany 373 3991 Teraz żeby wyłączyć musisz wcisnąć w dół i przekręcić, tak? Patrzę na to i nie bardzo widzę jak to działa. Płaskownik który idzie na dół do przystawki jest przyspawany do rurki tej samej co ten pręcik czy jak? Więc jak to przekręcić? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mani51 373 Napisano Grudzień 2, 2012 Zaawansowany 373 3991 Już się dopatrzyłem, rurka jest przecięta poniżej pręcika teraz to ma sens Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seweryn20 825 Napisano Grudzień 2, 2012 Zaawansowany 825 12074 He he. Dokładnie. Ciągniesz do góry i przekręcasz w prawo lub lewo jak wolisz. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mani51 373 Napisano Grudzień 2, 2012 Zaawansowany 373 3991 Ja znowu mam wizję jak przerobić dźwignię zmiany biegów żeby była z boku jak w nowszych kabinach bo u mnie w wersji sport wkurza wajcha między nogami szczególnie przy wsiadaniu i wysiadaniu. Szykuje mi się dłuższy urlop pod koniec roku to może coś zrobię bo przecież hydraulika też nie poprawiona jeszcze. Końca nie widać wszystkich przeróbek Żeby tylko mrozów dużych nie było. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seweryn20 825 Napisano Grudzień 2, 2012 Zaawansowany 825 12074 Też mam wajchę na środku i denerwuje mnie to. Jak zostawisz go na biegu to przełożyć nogi nie idzie. W ogóle dużo wsiadam i wysiadam a wajcha na środku przeszkadza. Zółw-zając już przerobiłem, jak w nowszych wajcha idzie aż pod kierownicę a z tą problem. Może kupie dekiel. Zobaczy się. Znowu jak się używa hydrauliki i nawraca to dobra bo bieg zmieniam lewą a prawą hydraulikę. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mani51 373 Napisano Grudzień 2, 2012 Zaawansowany 373 3991 Tyle, że nowy dekiel 700-800zł i u mnie nie wiem czy podejdzie. Chyba żeby używkę gdzieś trafić ale jeszcze nic nie namierzyłem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seweryn20 825 Napisano Grudzień 2, 2012 Zaawansowany 825 12074 Wiem. Stówke na miesiąc zakopać i się nazbiera. Do starszego do skrzyni pasuje raczej nie wiem jak to wyglądało by w kabinie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kotwczapce 30 Napisano Grudzień 3, 2012 Zaawansowany 30 356 Nie wiem jaka jest w TS-ie ale jestem wstanie w to uwierzyć. Nie jedna rzecz wymaga poprawienia. Jeśli chodzi o ergonomię to jest najbardziej zryty sprzęt jaki posiadam i jaki widziałem zapewne.Ma z pewnością dobry, bo oszczędny silnik i dobrą miał 9 lat temu cenę, gdy go kupowałem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dawid3p 364 Napisano Marzec 9, 2014 Zaawansowany 364 2123 brzydko to wygląda jak wjeżdżam na pole to załączam napęd i wychodzę z ciągnika i skręcam cięgiełkiem żeby mi nie popuszczał, ale ogólnie to bardziej używam tego automatycznego (pierwszego stopnia napędu) w orce bo wolę zawracać na wyłączonym bo mi koła blokuje bo napęd idzie wolniej na oryginalnych kołach niż tył Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
farmer15555 85 Napisano Październik 3, 2016 Zaawansowany 85 1251 U mnie też były z tym przeboje wszystko poprostowałem poskręcałem po swojemu i spokój Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ursusmtz 2 Napisano Październik 3, 2016 Zaawansowany 2 141 jeśli chodzi o wajhe od biegów ja mam mtz 82 z 87 kupiony z okrągłą kabiną i ma wajche z boku idealna sprawa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mani51 373 Napisano Październik 3, 2016 Zaawansowany 373 3991 To pochwal się jakim zdjęciem jak to wygląda. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ursusmtz 2 Napisano Październik 3, 2016 Zaawansowany 2 141 jak niezapomne to jutro wstawie:) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się