MF 255 hydraulika zewnętrzna
 

MF 255 hydraulika zewnętrzna

  • 38012 wyświetleń

Rozdzielacz A od tura 1- chwytak, 2-przechył, 3 podnoszenie tura. Rozdzielacz B hydraulika zewnętrzna 4-podnoszenie tylnego tuza, 5 i 6 tylne gniazda. Koszt budowy hydrauliki zewnętrznej B rozdzielacz 288zł,węże,kolanka,nyple itp. 300zł, szybkozłącza 4x30zł, wtyki4x15zł + zawór trójdrożny 82zł przełączony do przodu(tur) do tyłu (hyd. zewnętrzna).
Wielkie podziękowania dla KRIS 14 za porady :)



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • macin87
  • 71 1688

No no znajome podłączenie tuza :lol: ;)

 

Czy ja dobrze widzę że masz górny łącznik hydrauliczny?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rjurczyk
  • 7 342

ale wtedy Ci TUZ nie trzyma wysokości gdy np opuści trochę przez nieszczelny siłownik jeżeli dobrze rozumiem tak?

Nie wymyślił jeszcze nikt jak to zrobić aby pozostać przy fabrycznym rozdzielaczu do TUZ ale dodatkowo uruchomić wyjścia zewnętrzne?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • stary sołtys
  • soltys48
  • 19716 36286

ale wtedy Ci TUZ nie trzyma wysokości gdy np opuści trochę przez nieszczelny siłownik jeżeli dobrze rozumiem tak?

Nie wymyślił jeszcze nikt jak to zrobić aby pozostać przy fabrycznym rozdzielaczu do TUZ ale dodatkowo uruchomić wyjścia zewnętrzne?

Kolego ja mam tak zrobione w IHC654,że rozdzielacz oryginalny od TUZ'a działa i dodatkowo mam zamontowane dwa rozdzielacze jeden za drugim(jeden obsługuje funkcje tura tj.podnoszenie i przechylanie, a drugi jest od wyjść hydraulicznych)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • MrDragon
  • 1 56

Ładnie, schludnie to mi się podoba! :rolleyes:

 

Może wrzucisz więcej fotek (jak wygląda to na zewntąrz?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rjurczyk
  • 7 342

Nie wiem jak to jest w IHC, ale chodziło mi o ten problem przełączania zaworu pod siedzeniem w małych MF (u mnie 4512) którym trzeba wybrać albo TUZ albo wyjścia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetor1111
  • 2 650

rjurczyk- też bym chciał u sb to przerobic i jedyny pomysł to chyba kawałek drutu spawarka i coś umedzić żeby lepiej sie przełączalo <_<

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

nie zanisko ten rozdzielacz do obsługi tura jak rozdzielacze zaczną puszczaać to nie bedzie tak już ładnie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bogus56
  • 45 325

zetor1111 chyba jedyne wyjscie to podłączenie osobnego układu ( pompa zbiornik i rozdzielacz) tak się składa że odkręcałem ostatnio taki zestaw od mfa i leży u mnie w garażu :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil255
  • 305 2595

super sprawa ale czy musisz przełączać ten rozdzielacz pod siedzeniem? B) B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • DAVVID
  • 3 58

rozdzielacz pod siedzeniem w prawo jak do kiprowania przyczepy a zaworem 3 drożnym który jest na prawym błotniku przełączam przód tur i tył podnoszenie cięgien oraz hydraulika.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • radek199321
  • 11 287

od czego podłączone są te dwa przewody do karpusu podnośnika? czy on ma założoną dodatkową pompę hydrauliczną?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Junkers
  • 44 1679

Mogłeś połączyć oba rozdzielacze szeregowo i nie musiał byś się bawić w zawór 3-drożny i była by możliwość stosowania obu rozdzielaczy jednocześnie bez przełączania zaworu. Mam tak zrobione w Belarusie, a wcześniej miałem tura pod wyjście zewnętrzne co eliminowało działanie TUZa.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rjurczyk
  • 7 342

Obawiam się że tych rozdzielaczy które tu widzimy nie można podłączać szeregowo, na wyjściu nie może być ciśnienia, a wtedy by powstawało gdy np korzystamy z drugiego w szeregu. Długo by nie pociągnęły... jedynie można by zastosować jeden 6 sekcyjny, ale wtedy byłby problem gdzie umieścić taki duży, albo droższe rozdzielacze które można szeregowo podłączać...

 

Przewody do korpusu to na pewno jeden bezpośrednio do siłownika podnoszenia, a drugi pewnie wolny spływ, powrót oleju do skrzyni, zgadza się?

 

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj