New Holland symulator
 

New Holland symulator

  • 3176 wyświetleń

Czy ktos moze dokladnie opowiedziec jak nazywa sie system tej krętnej osi -ja jakoś nie zrozumiałem dokladnie ;)


Z albumu:

Agro-Show 2007

  • 14 zdjęć
  • 0 komentarzy
  • 82 komentarzy obrazka




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • JacekNH
  • 0 239

Ja mam w swoim Tsie Oś super skrętną i w pracach z maszynami zawieszanymi jest to fenomenalne rozwiązanie jeszcze w połączeniu z Fast Steerem - koła same skręcają ty tylko przekręcasz chyba o 7 stopni kierownicę w lewo albo prawo to całkiem odjazd. Jak ktoś więcej w transporcie jeździ - lepiej amortyzowaną wybrać. Z moich obserwacji dołek zrobiony przez mój ciągnik a np. JD 6620 SE (który nawiasem mówiąc już po 100 mth był ściągany przez serwis z pola - sąsiad nie chce powiedzieć co się popsuło bo obciach na całą wioskę :D) sąsiada niczym się nie różni. Ta sama wielkość, kształt.

 

Pomysł w wysunięciem w TG/T8000 przedniej osi do przodu i wprowadzenie do oferty supersteera to nieporozumienie. Przecież średnio inteligenty człowiek wie, że ciągnik od 250 KM będzie pracował z maszynami głównie "z dyszlem". Ów dyszel cholernie ogranicza możliwości super steera. Inżynierowie od NH takich rzeczy nie wiedzą. Mówi się trudno. W ogóle dla mnie T8000 to nieporozumienie. Beznadziejny ten ciągnik a cena taka sama jak u konkurencji. Dla mnie odpada.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tc56
  • 4 534

Dla mnie T8000 to taki sobie ciągnik a tam przesunięta oś to tylko głupota ,choć na pewno się przydaje np. w pracy z przyczepą przeładunkową czy prasą. Sam posiadam w TM Super Sterra i nie chce już innych osi w ciągniku, nawet z maszynami z dyszlem sobie spokojnie poradzi poniewaz rozstaw osi jest duży i można mocno skecać. Ta oś przydaje się również w transporcie -wąskie polskie drogi,skrzyżowania nawet z dwiema dużyli przyczepami nie sprawiają problemu. Gdy dojedziemy juz do skupu to tez się przydaje wąskie garaże małe place i jest po prostu super , wszyscy się patrzą jak taki kolos moze zawrócić na takim placyku. O polu to już nie mówię tylko podam przykład , że gdy kupiliśmy TSA(bez Super stera ponieważ ma tura , a silnik jest 4 cylindrowy i albo to albo to) i pojechałem z nim na pole z wałem ciąganym to mnie szlak trafiał bo musiałem się wycowyfać na zakrętach(dużo więcej miejsca potrzebuje do zawrócenia a ja byłem do TM porzyzwyczajony). Z tym ryciem dokłow to też się nie zgodzę sa może minimalnie większe, ale przy kołach jakie posiadam z przodu(540/54 R28) to i bez super skrętu będzie rycie, z resztą kto kręci w miejscu na polu. Teraz już wiem że gdy będę kupował następny ciągnik powyrzej 100 km to będzie NH ze względu na tą oś i jego uniwersalność.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj