timasz 55 Napisano Maj 2, 2009 jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe 55 2591 nomalnie jak w statku kosmicznym:P Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
fdt309ci 1 Napisano Maj 2, 2009 Zaawansowany 1 287 Prawie niczym się nie różni od 309 :lol: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zuras 1 Napisano Maj 3, 2009 Zaawansowany 1 627 Jak dla mnie to łądniejsze niz w seri 700..... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
fdt309ci 1 Napisano Maj 3, 2009 Zaawansowany 1 287 To daje prawdziwy efekt dopiero w nocy :rolleyes: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
maciek7 2 Napisano Maj 3, 2009 Zaawansowany 2 1862 Oj w nocy jak wszysto się świeci i patrzysz z zewnątrz to efeky niesamowity. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lysyrolnik 17 Napisano Maj 3, 2009 Zaawansowany 17 1550 To czekamy na taką fotkę Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
maciek7 2 Napisano Maj 3, 2009 Zaawansowany 2 1862 O to postaram się o taką w żniwa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kris840 0 Napisano Maj 3, 2009 Zaawansowany 0 154 no ladnie 1444,4 a olej w skrzyni Vario juz wymieniales? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
maciek7 2 Napisano Maj 3, 2009 Zaawansowany 2 1862 Teraz będe wymieniał przed żniwami. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kris840 0 Napisano Maj 5, 2009 Zaawansowany 0 154 a olej na Hydraulikę zewnętrzną to jaki olej lejesz fuscha czy totala (jakie oznaczenia) , bierzesz od korbanka czy od innych dystrybutorów Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Maj 6, 2009 a te strzałki to do czego ?? czyżby pokazywały kiedy wrzucić wyższy/niższy bieg ?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
maciek7 2 Napisano Maj 6, 2009 Zaawansowany 2 1862 One są od kierunku jazdy. Teraz stoi to świecą obie, kiedy skrzynia jest w neutralnej pozycji (na "luzie") to obie mrygają. Gdy jedziesz do przodu świeci ta po lewo, a gdy do tyłu ta po prawo. Vario to skrzynia bezstopniowa tzn. nie ma biegów. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kris840 0 Napisano Maj 7, 2009 Zaawansowany 0 154 mociek odpowiedz mi na posta ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
maciek7 2 Napisano Maj 7, 2009 Zaawansowany 2 1862 FUSCHA przyjeżdżają korbanki i wymieniają olej, nawet nie wiem jakie symbole. Chcesz wiedziec dokładnie co i jak to dzwonisz do nich i oni dokładnie Ci wszystko powiedzą. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kris840 0 Napisano Maj 8, 2009 Zaawansowany 0 154 no tyle to wiem , a powiedz mi czy zmieniasz obciążenie skrzyni, standartowo jest obciążona na 14% czy przy orce albo do transportu cos zmieniasz (transport na – , a orka na+) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
maciek7 2 Napisano Maj 9, 2009 Zaawansowany 2 1862 Na orke zmniejszam do 2, a normalnie mam 10. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kris840 0 Napisano Maj 10, 2009 Zaawansowany 0 154 no jesli jest na 2 to skrzynia jest mniej zrywniejsza czyli musisz dłużej przytrzymać joistik aby przyspieszyc, czy dobrze myślę? no ja na orkę do zwiększam o 2 i mam 16% myślałem ze tym samym będzie miał mniejszy poślizg na vario Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
maciek7 2 Napisano Maj 10, 2009 Zaawansowany 2 1862 Nie to nie tak działa. To masz tak, że jak zwiększasz % to mniej pali, ale za to jest słabszy. Im bardziej zmniejszysz tym lepiej ciągnie. Od tego jest obciążenie graniczne. Od przyspieszenia masz zakresy przy Joyu i ustawianie w kompie co ile km/h na przyspieszac przy jednym pchnięciu Joya (0.1-0.5, 1.0, 1.5). Kiedyś przy prasowaniu tak dla sprawdzenia ustawiłem obciążenie graniczne na 36% to ledwo się radził z prasą hehe (te 36% to tylko by zdało egzamin jakby się jechało po szosie samym ciągnikiem. Wtedy może i by mniej spalił). A powiedz mi jak włanczasz lub wyłanczasz resorowanie osi to przycisk tylko raz wciskasz czy przytrzymujesz? I jak jeżdzisz z włączonym resorowniem to na ile %? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kris840 0 Napisano Maj 10, 2009 Zaawansowany 0 154 a to takie buty a ja odwrotnie myślałem mniej procent ,, - ,, mniej pali ale słabszy jest, ok. teraz już wiem, co do oski to zuwarzylem ostatnio jak stoisz na postoju i trzymasz przez chwile to dopiero opuszcza ale jak juz jedziesz tak trochę szybciej powyżej plus minus 6km/h to tylko wystarczy raz przycisnąć tak krotko i już się podnosi albo opada. a ile procent to dokładnie Niewinem ale cos przez 50% w transporcie z przyczepami ma on sobie ustawia twardość czy wysokość od nacisku na tylna os tzn. jak mam mały agregat to normalnie ma jakieś 50% z obciążnikiem normalnie , a z pługiem to już trochę więcej ale nie pamiętam. czym wyżej tym miekciejsza oos jest. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pitero16 3 Napisano Styczeń 22, 2011 Zaawansowany 3 166 i mi się zdaje ze tylko ''h'' a nie mtg Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się