Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Możecie mi coś powiedzieć o MF 3050 ?

Jakie spalanie, ceny cześci i awaryjność, co najbardziej siada ?

Czy wogule 3050 opłaca sie kupić ?

Opublikowano

a czy są tutaj jacyś użytkownicy MF 3050, bo szykuje mi się okazja kupić właśnie taki model, i tak jak OKI39 chciałbym się czegoś konkretnego dowiedzieć, a nie postów typu "podobno, słyszałem że..." itp

Co prawda mam już jednego Masseya, ale to jest duży ciągnik z innym silnikiem i skrzynią, więc jakiekolwiek porównianie odpada.

Opublikowano

tesz bym się czegoś chciał dowiedzięć bo mam zamiar coś takiego kupić obecnie posiadam zetorka 5245 czy są jakieś większe różnice między 3050 a 3060 czy tylko w mocy

Opublikowano
tesz bym się czegoś chciał dowiedzięć bo mam zamiar coś takiego kupić obecnie posiadam zetorka 5245 czy są jakieś większe różnice między 3050 a 3060 czy tylko w mocy

Znasz powiedzenie "zamienił stryjek sikierke na kijek?"?Jak masz w dobrym stanie tego zetorka to nie ma co się rwać z zamianami, bo to jest sprzet wyporacowany i może ładnie wygląda i silnik ładnie pracuje ale przebieg może być przerażajacy

Opublikowano

Silver dobrze mówi, ja już bym dawno pogonił 912 tylko że na jego miejsce nie kupie raczej nic poniżej 10.000 mth (nie mówie o licznikowych tylko rzeczywistych, bo to zazwyczaj dwie różne bajki) a Ursus ma ledwo 2200 mth więc jaki sens? Bardzo mi sie podoba 3060, do tura byłby idealny, jednak jest czym pracować (jakkolwiek ale jest czym :lol:) więc obejdzie sie bez roszady.

Opublikowano
Silver dobrze mówi, ja już bym dawno pogonił 912 tylko że na jego miejsce nie kupie raczej nic poniżej 10.000 mth (nie mówie o licznikowych tylko rzeczywistych, bo to zazwyczaj dwie różne bajki) a Ursus ma ledwo 2200 mth więc jaki sens? Bardzo mi sie podoba 3060, do tura byłby idealny, jednak jest czym pracować (jakkolwiek ale jest czym :lol:) więc obejdzie sie bez roszady.

z waszych opini wynika że nie warto zmieniać

Opublikowano

Witam

Ja posiadałem MF-3050. Miałem go 3 lata zrobiłem 1600h i nic tam się nie popsuło. Też słyszałem o tych skrzyniach biegów ale słyszałem bo u mnie żadnych problemów.Spalanie w prasie Z-224 wychodziło 3,5-4l/h. W cięzkiej pracy 8-9l/h bardzo oszczędny to jest trzeba przyznać.Dynamiki i mocą nie grzeszy także lepiej go do lekkich prac brać(TUR, siewnik itp.)Dobry podnośnik u mnie dźwigał Lecha z Expomu Krośniewice 3.3 m sładanego hydrulicznie i ARESA 3.0m TC (1350kg). U mnie był przeciążany. Pod obciążeniem prawie cały czas kopcił delikatnie ale spalanie bomba.Mój największy błąd to zamiana MF-3050 na Zetora 3320 nowego (cofnąłem się w ewolucji).Z uwagi że taraz mam Fendta 309 CI to MF by chodził w lekkich pracach to byłby wieki a do Tego komfort ...bajka. Mój był z 1992 roku jak go kupiłem miał 4200h i chodził w gospodarstwie na zachodzie z TUR-em. Ja go kupiłem bez TUR-a.

Jakbym miał teraz go kupić z powrotem to z zamkniętymi oczami.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam

Ja posiadałem MF-3050. Miałem go 3 lata zrobiłem 1600h i nic tam się nie popsuło. Też słyszałem o tych skrzyniach biegów ale słyszałem bo u mnie żadnych problemów.Spalanie w prasie Z-224 wychodziło 3,5-4l/h. W cięzkiej pracy 8-9l/h bardzo oszczędny to jest trzeba przyznać.Dynamiki i mocą nie grzeszy także lepiej go do lekkich prac brać(TUR, siewnik itp.)Dobry podnośnik u mnie dźwigał Lecha z Expomu Krośniewice 3.3 m sładanego hydrulicznie i ARESA 3.0m TC (1350kg). U mnie był przeciążany. Pod obciążeniem prawie cały czas kopcił delikatnie ale spalanie bomba.Mój największy błąd to zamiana MF-3050 na Zetora 3320 nowego (cofnąłem się w ewolucji).Z uwagi że taraz mam Fendta 309 CI to MF by chodził w lekkich pracach to byłby wieki a do Tego komfort ...bajka. Mój był z 1992 roku jak go kupiłem miał 4200h i chodził w gospodarstwie na zachodzie z TUR-em. Ja go kupiłem bez TUR-a.

Jakbym miał teraz go kupić z powrotem to z zamkniętymi oczami.

Pozdrawiam

wreszcie ktoś napisał coś pozytywnego o tym modelu mam zamiar zmienić w przyszłym roku zetora 5245 na mf 3050 lub 3060 a do tej pory wszyscy odradzali :angry: ja myśle że taki mf to troche lepszy niż zetor

Opublikowano
wreszcie ktoś napisał coś pozytywnego o tym modelu mam zamiar zmienić w przyszłym roku zetora 5245 na mf 3050 lub 3060 a do tej pory wszyscy odradzali :angry: ja myśle że taki mf to troche lepszy niż zetor

przeciesz nikt nie pisze że są takie złe tylko te skrzynie ;/ mało palą to fakt bo koledzy mają i nie narzekają ;]

 

Nie wiem czy lepszy ale może Hiltonik-kowi trafił sie dobry model z kim bym nie pisał każdy mówi że modele 30xx mają wade fabryczną z tymi skrzyniami ;]

 

Ale przeciesz to twój wybór jeden tryb kosztuje 4tyś a chyba w MF-ach są 3 tryby

Opublikowano

Mój znajomy ma Mf 3070 od bodajże roku to narzazie miała problemy ze skrzynią ze biegi zaczęły zanikać i miał problem z odłączeniem przedniego napędu a ogólnie to sam bym takiego sobie kupił tylko żeby się nie trafił taki żeby zaraz w skrzynie musiał wsadzać kase

Opublikowano

Mój kolega ma 3060 i jak ubijał kiszonke to mu sie skrzynia rozleciała i tylko wsteczny mógł włonczyć i z 4km na wstecznym do domu jechał xD i chyba jeszcze go nie naprawił a to było z 4 miesiace temu ;]

Opublikowano

niewiem jaki model mi się trafi może taki jak Hiltonikowi a może gorszy tak wogule to narazie zbieram informacje o tych modelach ,a są różne jedni chwalą jedni nie a jaka jest opinia kolegów o tych skrzyniach czy któremu już siadła ?

Opublikowano
Znajomy coś robił właśnie z przodem to w kraju nigdzie nie mógł jakiejś części dostać tylko musiał czekać 2 miesiące na sprowadzenie z zagranicy

Słabo szukał ;) Znajomy kolegi ma plac z maszynami i serwisem, stoi tam kilka 30xx, tzw. dawców z których złożyłbyś conajmniej jeden sprawny ;) Handlują i serwisują głównie MF i jakoś problemu z częściami nie mają. Także nie przesadzajmy, 2 miesiące to nawet z Japonii części nie płyną. Mi paczka z USA przyszła w ciągu tygodnia ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v