witek88

Members
  • Ilość treści

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

2 obserwujących

O witek88

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

1842 wyświetleń profilu
  1. Witam, mam pytanko za co odpowiadają poszczególne pompy w Masseyu 8160 Za co odpowiada pompa wewnętrzna a za co zewnętrzna pompa? Mam mały problem i muszę od czegoś zacząć.
  2. Też mam naprawić klientowi pneumatykę kabiny, cena ori jest nie do przełknięcia, poszperałem trochę i znalazłem to: https://www.robotshop.com/eu/en/viair-12v-120-psi-air-compressor.html Co o tym myślicie? Ma to rację bytu? Myślę że cena całkiem spoko. Zamontowałem pa próbę kompresor od pompowania kół (w miejsce oryginału) wytrzymała jakieś 5min
  3. Nie napisałem prędzej, błąd pojawił się po "uszkodzenmiu" obudowy zwolnicy lewej, wyrwane były ramiona cięgła bocznego. Po założeniu nowej obudowy podnośnik dalej nie działa. Możliwe jest że uszkodzony jest kabel swożnia? Jest jakoś dziwnie spłaszczony.
  4. Witam, jest ktoś w stanie powiedzieć mi co jest powodem braku reakcji podnośnika, film z błyskami pokazuje błąd.
  5. Sprawa zakończyła się na regeneracji pompek z wtryskiwaczami oraz wymianie pompki zasilające, oczywiście wymiana przewodów paliwowych, filtrów i przemycie zbiornika, silnik chodził u mnie ok 2h i nie stwierdziłam mieszania się ropy z olejem silnikowym, więc sprawę można uznać za zamkniętą. Nie mniej jednak postanowiłem napisać informację dla potomnych.
  6. Nr z tabliczki znamionowej czy z bloku silnika? Jak z bloku to gdzie go znaleźć bo patrzyłem i jakoś nie udało mi się go odnaleźć.
  7. No i właśnie z tego powodu pytam na tym forum, problem teoretycznie niemożliwy a jednak wystąpił, myślałem że już ktoś się z tym spotkał. Plan mam taki, dostaję pompki i wtryski po regeneracji, montuję wszystko do kupy(zdjęte kolektory) nowe filtry, wszystko dokładnie wyczyścić i odpalić na bańce przezroczystej, obserwować co się dzieje i tyle, oby problem zniknął po regeneracji pompek. Tak jak pisałem prędzej jest to mieszanina 20l ropy i jakieś 4-5l oleju z silnika. Czarne jak smoła ale gęstość prawie że ropy.
  8. No na pompkę zasilającą to słabo wygląda, znaczy w tym przypadku ropa leci do oleju a nie odwrotnie, w dodatku pompka naciskana jest sworznie i jest on dość mocno dopasowany do obudowy, znaczy jakoś słabo to wygląda jak by pompka miała zasysać olej rozbryzgujący się w komorze korbowej.
  9. 1. Z racji tego że w ropie jest olej to jak silnik był zimny kopcił potężnie, jak się rozgrzał było nieco lepiej. 2. Kolektor zdjęty razem z turbiną, kopci z każdego, na żadnym nie ma oleju 3. Silnik jest cały ori, sam go naprawiałem i przez rok było wszystko ok. Chodzi Ci o pompkę zasilającą czy jedną z pompek wtryskowych? Pompki wtryskowe są w tej chwili poddawane regeneracji, wymiana sekcji, wg firmy która to naprawia wszystko było szczelne. Po prostu analizuję wszystko żeby oddać sprzęt w 100% sprawny, bo jak wiadomo jest sezon i musi pracować
  10. Ok, na tabliczce znamionowej jest dokładnie BF4L1011T, ale myślę że literówki nie wnoszą nic do tematu przedostającego się oleju do ropy.
  11. Można dodać tu jakoś zdj? chętnie dodał bym tego co zastałem w zbiorniku paliwa, robię to codziennie więc mój błąd rozpoznania oleju w ropie można pominąć... Faktycznie to FB4L1011T, moja literówka bo większość robię 912.
  12. Robiłem kapitalny remont silnika jakiś rok temu, z opisu przez telefon zdanego przez właściciela (ubyło sporo oleju, kopci i stracił moc) też postawiałem na uszczelkę lub turbo, zdjąłem kolektory z turbina a tam sucho jak pieprz więc zabrałem się za demontaż głowicy, odkręciłem przewody wysokiego ciśnienia i poleciała ropa koloru oleju, dalsze oględziny ropy wykazały że te 4l oleju jest w ropie, olej jest czarny jak smoła. To tłumaczy kopcenie i ubytek mocy, ale w jaki sposób owy olej dostał się do ropy? Kiepski żart operatora wykluczam, znam właściciela itd.
  13. Witam, mam problem z silnikiem Deutza, chodzi on w ładowarce zettelmayer a model to F4L1011T, problem polega na tym że do ropy przedostaje się olej silnikowy, a ten oczywiście ginie z silnika, w czasie jazdy szosą ok 30 km poszło jakieś 4L. Silnik jest na 4 oddzielnych pompkach i to na nie padło pierwsze podejrzenie, oddałem je do firmy która się na tym dobrze zna i stwierdzili że owszem sekcje są już wyrobione ale wszystko jest szczelne i nic takiego nie powinno mieć miejsca. Ma ktoś jakiś pomysł którędy olej może iść do ropy? Pompkę paliwa raczej odrzucam bo wtedy sytuacja jest odwrotna, znaczy ropa idzie do oleju.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj