kolego, kup sobie wyremontowaną bss albo hl/hw. za te 20 tys będzie zrobiona prawie jak nowa. polskich nie bierz, tłoki szybko się pocą, zamki pękają, odradzam. tylko te które wcześniej wymieniłem. pozdrawiam
to nic że wał był gładki. jeśli jest minimalna szczelina to nie uszczelnisz simeringiem. miałem tak w c360. wałek mnie kosztował ok 40 zł plus simeringi ok 3 zł. jeśli dobrze pamiętam to ten wałek pracuje przy sprzegle i jeśli krzywo wcisniesz sprzęgło to wałek trze z jednej strony bardziej i dlatego jest nierówno wytarty. poza tym przy rozgrzanyn oleju jest on rzadszy i nawet przy setnych mm będzie się wydostawal. wymień wałek, koszt max 50 zł i po problemie. pozdrawiam
No teoretycznie tak, za te pieniądze to mógł by być standard, ale nie każdy tego potrzebuje, ten kogo nie stać to bierze gołego. ;-)Ile dasz- taki masz ;-)
Jarecki88- nie ma co dołożyć? porownaj sobie standard i full opcję i wtedy będziesz miał rozeznanie.np. 3 sekcje hydrauliki, wydajniejsza pompa podróżnika i wspomagania, silowniki zwiększające udźwig, dynamiczne blotniki przednie, najlepszy pakiet oświetlenia, skrzynia z polbiegami, szyberdach. to są te najważniejsze ;-)