Pod fotelem masz przekretło, ktore blokuje opadanie tylnich ramion. Ciagnik lekki, bardzo zwrotny!!! prosty w budowie, do przelaczania biegow mozna sie nauczyc, do kierunkowskazow tez. W standardzie z tylu jest tuz I kategorii wiec albo trzeba jakies przejsciowki albo uciac i zalozyc tuz II kategorii. Niskie spalanie naped na przod, wiec jezeli ktos chce zamienic np c-360 na l5040 to bedzie super zadowolony, kabina fakt polska konstrukcja do najlepszych nie nalezy. W tej chwili sam sie zastanawiam nad jeszcze jedna l5040 ale bez kabiny cena okolo 72tys netto, z kabina i klima 82 netto, prawdziwy sadownik np 7040n okolo 130netto mccormick F80 125 netto, wiec roznica jest okolo 42tys netto wiecej. Tearaz w malej kubocie nie ma EGR w duzej jest (mam focusa z egr i wiecej tego błedu juz nie chce popelniac). Kazdy musi wiedziec do czego ma uzywac ciagnik bo 5040 opryskiwacz uciagnie, talerzowe, bronki mniejsza kosiarke itd, a jezdzic ciagnikiem o 50tys brutto drozszym tylko po to aby miec zapas mocy to bezsens, przeglady tez kosztuja, naprawy, wieksze spalanie itd.